Dakare smogė didelis skandalas – lenktynininkai įsiutę dėl „Audi“: „Ačiū, kad pražudėte lenktynes!“ ()
Keliskart Dakaro nugalėtojas, katarietis Nasseras Al-Attiyah trečiadienio vakare paskelbė likęs šokiruotas po to, kai „World Rally-Raid Championship“ (W2RC) komitetas nusprendė nuo 5-ojo greičio ruožo padidinti kai kurių dalyvių automobilių galią.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
W2RC komiteto sprendime skelbiama, kad atsižvelgiant į atliktą T1.U ir T1+ klasėse besivaržančių ir pirmąjį, antrąjį bei trečiąjį greičio ruožus įveikusių automobilių duomenų analizę, buvo nuspręsta 8 kW padidinti elektromobilių galią nustatant naują 266 kW galią neįskaitant naudingumo koeficiento.
Komiteto sprendime taip pat skelbiama, kad ši naujoji tvarka įsigalioja jau nuo penktojo greičio ruožo (ketvirtadienio).
Į tokį W2RC komiteto sprendimą N. Al-Attiyah sureagavo negailėdamas ironijos ir neslėpdamas nusivylimo. „Koks siurprizas mūsų pagrindiniams varžovams duoti 11 arklio galių daugiau. Ačiū, kad lenktynes nužudėte anksčiau“, – trečiadienio vakare paskelbė N. Al-Attiyah.
T1.U klasei priskiriami elektromobiliai. Šiais metais Dakare varžosi 3 šiai klasei priskiriami automobiliai – „Audi“ ekipažai. Vieną jų valdo Stephane Peterhanselis, kitą Mattiasas Ekstromas, o trečiąjį – Carlosas Sainzas.