Kartų mūšis! Nauji ir seni sportiniai „Honda“ stojo į epines lenktynes (Video) ()
Tinklaraštininkai nusprendė išsiaiškinti, kurios kartos „Honda“ ir „Acura“ sportiniai automobiliai bus greitesni. Vienas iš senųjų modelių įrodė, kad jis vis dar gali nustebinti.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tinklaraštininkai palygino naujausius „Honda Civic Type R“ ir „Acura Integra Type S“ su klasikiniais sportiniais automobiliais. Automobiliai dalyvavo keliose lenktynėse iš eilės. Vaizdo įrašas buvo paskelbtas Hagerty „YouTube“ kanale.
Lenktynėse dalyvavo naujieji „Honda Civic Type R“ ir „Acura Integra Type S“, taip pat klasikiniai „Honda S2000 CS“, „Acura NSX“ ir „Acura Integra Type R“. Tinklaraštininkai nusprendė išsiaiškinti, kurios kartos japoniški sportiniai automobiliai bus greitesni.
- „Honda Civic Type R“ komplektuojamas su 2,0 l turbokompresoriumi, kurio galia siekia 239 kW ir turi 420 Nm sukimo momentą. Pakrauto hečbeko svoris – 1430 kg.
- Po „Acura Integra Type S“ gaubtu yra 2,0 litrų variklis su turbokompresoriumi, kurio galia siekia 241 kW turiir 420 Nm sukimo momentą. Pakrautas hečbekas sveria 1460 kg.
- Po „Honda S2000 CS“ gaubtu yra 2,2 litro atmosferinis variklis, kurio galia siekia 177 kW ir turi 220 Nm sukimo momentą. Sportinis automobilis sveria 1266 kg.
- „Acura NSX“ komplektuojamas su 3,0 litrų atmosferiniu V6 varikliu, kurio galia siekia 201 kW ir turi 285 Nm sukimo momentą. Sportinio automobilio svoris – 1374 kg.
- Po „Acura Integra Type R“ gaubtu yra 1,8 litro atmosferinis variklis, kurio galia siekia 145 kW ir turi 176 Nm sukimo momentą. Pakrautas kupė sveria 1161 kg.
Pirmose lenktynėse klasikiniai sportiniai automobiliai buvo lyginami lenktynėse iš vietos. „Acura NSX“ iškart pirmavo ir finišavo pirmas. Antroje vietoje liko „Honda S2000 CS“, o paskutinė – „Acura Integra Type R“.
Antrosiose lenktynėse „Acura NSX“ turėjo susikauti su naujais „Honda Civic Type R“ ir „Acura Integra Type S“. Šiuos modelius skiria dešimtmečiai, tačiau tai nesutrukdė senesniam sportiniam automobiliui finišuoti tokiu pat laiku kaip hečbekams.
„Acura NSX“ vis dar buvo šiek tiek lėtesnis už „Honda Civic Type R“ (pirma vieta) ir „Acura Integra Type S“ (antra vieta) lenktynėse. Tačiau tai puikus rezultatas 32 metų senumo automobiliui.