Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mindaugas.vaitiekūnas 2024-01-22 22:46
Buvau kažkada radęs info, tai LT apie 50 mln. EUR per metus surenkama iš baudų. Jaučiu čia buvo kokių 2020, 2021 ar 2022 metų statistika.
Tiesa nebuvo detalizuota kokios tai baudos: kaip suprantu gali būti ne tik už KET pažeidimus.
Didžiuotis didele surenkama baudų suma manau nereikėtų, nes:
a) tai parodo šalies vairavimo kultūrą ir kiek jai viskas px;
b) galiausiai tai nesukuria jokio produkto, tik įsisavinami svetimi pinigai.
O tų būdų prisidengti, neva čia tu šventą misiją atlieki, tai gali prisigalvoti įvairiausių.
Lietuvoje išvis keliai patapę kažkokia "susidėliok puzlę" ar "išspręsk kryžiažodį" chujne. Tiems, kurie tą chujne įrengė, visiškai pajabat. Sakiau jau kursiu kokią "chujne" laidą apie tai, kad visa Lietuva pamatytų ir suprastų, kokie dalbajobai čia tuo mūsų "saugumu" rūpinasi
HardAxe 2024-01-22 23:20
atvikščiai čia. Kai matuoklių nėra pakankamai, tai jie skirti pasipinigavimui.
Jeigu žinotum, kad tave atsitiktinėj vietoj kasdien matuoja 20 kartų tiesiog nepažeidinėtum taisyklių, jie tą ir darytų - užtikrintų taisyklių laikymąsi.
Dabar policija balansuoja kiek ir kada tikrinti greitį, kad žmonės nėįprastų prie "standartinių" vietų.
vardasas 2024-01-23 10:45
Tik kur nukeliauja pinigai? Kiek ju panaudojama pagal paskirti?
Is esmes jie isisavinami o turetu buti panaudoti eismo saugumui uztikrinti, bausdami neuztikrinsim saugumo. Arba gerini keliu bukle arba rupiniesi zmoniu svietimu ir samoningumu, o dabar grynai milicija, nubaudziam ir statistika vedam, tuomet rodom ale kaip blogai vairuoja, bauskim labiau.
Magnus 2024-01-23 11:06
Kameros ir turi būti statomos tik tose "standartinėse" vietose, nes tai yra avaringi kelio ruožai. Netoli esančios mokyklos, darželiai, fermos, vingiai , kalnai ar sunkiai pastebima gyvenvietė ar šalutinis kelias.
O dabar kai koks trikojis pastatomas prie lygaus kelio ruožo, pakalnėje už kokio medžio tai čia grynai pinigų surinkinėjimas. Matomumas geras, kelias lygus, jokių gyvenviečių ar sunkiai matomų šalutinių kelių, sankabą įspaudei, nuokalnėje greitis pakilo ir mokėk baudą.
kestutisz 2024-01-23 11:29
Na, kaip ir rašoma straipsnyje - pasipinigavimo priemonė ir tiek, tik automatinė kad nereiktų pelnu dalintis su pakrūmės žaliukais.
Šaras 2024-01-23 11:39
Visi tik apie pasipinigavimus rašot, bet man nelabai sueina galai. 11000+ matuoklių ir 76mln eurų, tai vienam matuokliui per metus gaunasi mažiau nei 7000€. Matuoklius reikia pirkti, taisyti, prižiūrėti, reikalingi darbuotojai, IT infrastruktūra, informacinės sistemos ir t.t. Man labiau panašu, kad jie eina į minusą.
Hmz 2024-01-23 12:18
Ir kas konkrečiau pasipinigauja?
bahuriux 2024-01-23 17:27
Lietuvoje yra surenkama 16% baudų už visus ket pažeidimus bendrai, ko gero čia palei sumą. Tie 16% yra normalūs žmonės kurie netyčia gali suklysti, bet ne piktybiškai ir dar planuojama kelti baudas. Kad melžti normalius žmones dažniausiai fotkinama pasislėpus už krūmų, jei kokią TA pamirši praeiti, ar draudimą pora dienų,. O visi debilai kurie skraido mieste, ar kaime virš 100 ir girti su mašinom be draudimų ir tech apžiūrų baudų vistiek nemoka, tai kelk nekėles.
Šiaip galėtu duoti viešūjų darbų piktybiniams "etatiniams" pažeidėjams, o ne baudas mokėti, marozams tas labai padėtu, daug labiau nei piniginės baudos.
immortallt 2024-01-24 09:21
Jei įpranti prie standartinių vietų ir žinai, kad tik ten tavo greitį matuoja, tai prilėtini tik standartinėse vietose. Jei žinai, kad tave gali matuoti bet kur, tai visada mažini greitį.
Skųstis, kad kažkas pasipinigauti nori, kai baudžia tik už greičio viršijimą virš 20 km/h ir tu tą greitį viršiji, yra kaip skųstis, kodėl plaktukus gamina, su kuriais kalant vinį gali pirštą susižaloti. Nepažeidinėk eismo taisyklių, nemokėsi ir baudų.
Buvau Uzbekistane, ten matuoklių per 15 minučių važiavimo mačiau daugiau nei visame Vilniuje yra. Tai kur matuoklis, sumažina iki leistino ir dar šiek tiek mažiau, kur baigiasi matuoklio matymo laukas spaudžia ir 120, kai leidžiamas 50. Klausiu vairuotojo, ar nebijo mobilių radarų ar policijos automobilių - sako nematuoja pas juos taip.
immortallt 2024-01-24 09:21
Netyčia viršiji greitį daugiau nei 20km/h? Netyčia išgėrės vairuoji? Netyčia su vasarinėmis padangomis žiemą? Jei netyčia darai tokius pažeidimus, tau ne vieta už vairo apskritai. Suprantu, technikinę kokią pamiršai prasitęsti. Kokia lemputė perdegė ir pamiršai. Nu dar gal draudimą vyresnis žmogus nesinaudojantis elektroninėmis paslaugomis, bet ką dar gali netyčia padaryti? Nu per raudoną šviesoforą pravažiuoti gali netyčia, bet tada reiškia darei kitą pažeidimą tyčia - sėdai vairuoti, kai buvai pernelyg pavargęs, arba užsiėmei kita veikla, kuri blaškė prie vairo. Vėlgi, nėra netyčia.
O baudos yra jau juokingo dydžio. 3-5 kavos puodeliai dauguma baudų likę. Ir bausti reikia už ženkliai daugiau ką. Pvz. važiavimą kaire važiuojamąja kelio dalimi, kai laisva dešinė. Už ilgųjų ir priešrūkinių šviesų naudojimą visada miesto teritorijoje, ir užmiestyje, kada jos nereikalingos (priešrūkinės) arba trukdo kitiems (ilgosios). Bent anksčiau net Lenkijoje už priešrūkines baudą greit galėjai gauti. Ilgų ten niekas praktiškai nejungia, nes eismo intensyvumas neleidžia.
kestutisz 2024-01-24 13:31
Gamintojai, perpardavinėtojai ir svarbiausia valdininkai galimai gauna atkatukus už "būtinų priemonių" pirkimą ir aptarnavimą. Na kaip ir su parkavimo reketukais - realiai parkingo vietų nė kiek nedidėja, nesvarbu kiek surenka - viskas "įsisavinama" per "aptarnavimą".
immortallt 2024-01-24 14:12
Parkavimo apmokestinimas skirtas ne padidinti parkavimo vietų, o išguiti iš vietų tuos, kurie ten tiesiog laiko automobilį, ar net visą automobilių parką, pvz. koks perekūpas. Taip pat paskatinti naudotis kitomis transporto priemonėmis. Jei koks politikas ir kada sakė, kad iš parkavimo mokesčio finansuos naujų parkavimo vietų įrengimą, tai tas pats kas iš kuro akcizo surinktus pinigus skirti keliams (daroma nesąmonė Lietuvoje), iš alkoholio akcizo statyti alkoholio gamyklas, barus, parduotuves ir apmokėti alkoholį parduodančių asmenų atlginimą bei apmokėti iš barų grįžtančių girtų taksi.
Automobilio vieta nėra nemokama. Vien danga tai parkavimo vietai ir privažiavimas (su lietaus nuotekomis ir t.t.) gali kainuoti ~5k€, priklausomai nuo aplinkybių, o kur dar žemės kaina. Vilniaus senamiestyje vieno automobilio parkavimo vieta realiai kainuoja ~30k€, daugiau nei dažniausiai toje vietoje stovintys automobiliai. Net miegamuosiuose rajonuose parkavimo vieta realiai kainuoja iki 15k€, jei ne daugiau. Kodėl neturintys automobilių, ar turintys vieną automobilį šeimoje turi subsidijuoti tuos, kurie turi 2 ir daugiau automobilių? Gal tiesiog tegul susimoka tas, kuris naudojasi ir tiek.
Hmz 2024-01-24 16:39
Jei tik galimai gauna atkatus, tai ir pasipinigauja tik galimai, ar ne?
bahuriux 2024-01-24 18:12
Kaip rodo praktika pvz. Masiulio ir CO "paskolos" atveju, ne galimai, bet stengiasi niekada nepraleisti progos imti atkatus/kyšius. Taip kad "byla baigta" nėra ta tema ką daugiau diskutuoti. Beja teismam respektas už teisingumą šiuo atveju.
kestutisz 2024-01-24 21:31
Tai blogai, kad nekuriama. Berods čia kažkas sakė Vln surinko pernai ar ne 16mln - tarkim 1 atiduodam už "paslaugą", o visa kita dalinam iš tų pačių lempinių 30k ir gaunam kelis šimtus naujų vietų per metus. Kitaip nėra ko išsidirbinėt ir vaizduot "darbą" ten kažką apmokestinant ar pan.
immortallt 2024-01-25 08:32
Ne, nieko blogo, kad nekuriama daugiau parkavimo vietų. Priešingai, jų vietomis net per daug. Ar norime tapti Detroitu prieš 20 metų su mega parkavimo aikštelėmis, kurios tęsiasi po arti kilometrą ir miestas tampa asfalto ir betono ištisine danga? Todėl reikia didinti viešojo transporto kiekį, gerinti jo kokybę, didinti mikromobilumo sprendimų, diegti 15 minučių miesto koncepcijos bent jau atskiras dalis, pradedant nuo esminio - mokyklų ir darželių pakankamumą ir tinkamą pasiskirstymą.
1 mln. už paslaugą Juokauji? Ženkliai daugiau kainuoja su visa įranga ir žmonėmis. Čia jau nekalbant, kad Vilnius už daugiabučių kiemų priežiūrą išleidžia per 40 mln. per metus. Pirma padidinam iš parkavimo surenkamus pinigus bent 3-4x, tada gal kažkas ir liks. Ką tai reikštų? Pirmą parkavimo vietą gyventojams viešoje vietoje apmokestiname normaliai, ne keliais eurais per metus (tada susitvarkys žemės nuosavybės dokumentus daugiabučiai).
Hmz 2024-01-25 08:57
Tai suskaičiuokim atvejus, kiek kartų valdininkai turėjo progą paimti kyšį ir kiek kartų paėmė. O kol tokios statistikos nėra, tol tavo nuomonė, kad valdininkai "stengiasi niekada nepraleisti progos imti atkatus" yra grynai iš lempos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
11 000 greičio matuoklių. Europos šalis rekordininkė. Susirenka milžiniškus pinigus iš baudų