Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nocturne 2010-10-14 16:33
Visiems skeptikams: Arklių mylėtojai irgi buvo aršūs jodinėjimo gynėjai, taip ir čia, galėsite mėgautis savo manualiniu valdymu stadionuose ir trasose, aptverti, kaip antikvarų mėgėjai. ... Lankotės tokiuose saituose, bet įžvalgos tai delfy komentatorių lygio.
Mintis 2010-10-14 16:56
Eina šikt... vairavimas teikia nerealiai daug malonumo.
O kad nepervažiuot ko nors reikia atsargiai vairuot (per 4 metus nė vienos avarijos nesu padarius), o durniem pėstiesiem dairytis kur eina o ne šokt į gatvę kaip kėgliam
Beje, apie arklius. Prieš porą savaičių mačiau Klaipėdos centre du turistus vedinus arkliais, apkrautais palapinėm ir kita turistine manta. Vat jums ir aptverti stadionai. PPP )
lape 2010-10-14 16:58
Tiesa sakant, arklys pats gali kelią namo rasti, kai važnyčiotojas miega išgėręs ir netrukdo...
Wolfy 2010-10-14 17:25
Visiskai sutinku su tavimi ir kitais zmonemis,kurie teigia,kad vairavimas yra didziulis malonumas.Beje, abejoju,kad taip greitai bus automatizuotos masinos,gal nebent viesasis transportas.O kas bijo avarija sukelti,tai tegul viesuoju transportu vazineja ir nesuka mums galvos.
cv1ekas 2010-10-14 17:28
liuks. pritariu 100%,atrodo mūsų vaikai, anūkai, nesinervuos dėl kelių žvirblelių,nes jų tiesiog nebus.galės sau kokį manual režimą įsijungti tam skirtose vietose pagal gps koordinates o už tų koordinačių ribų manual neveiktų,galės sau draguot, driftint nežalodami nekaltų žmonių gatvėse
Sinner 2010-10-14 17:42
Laukiu nesulaukiu tik man įdomu tiek kurie sako kad jiems vairavimas malonumas, kiek jus laiko praleidžiate prie vairo kai per diena reikia praleisti 1-2 val už vairo susiduriant su kamščiais ir keliu ereliais tas malonumas greitai dingsta. O jeigu vairavimas kažkam pramoga, tam turėtu būti skirtos vietos tai pramogai ( kad nemažinti bendro susisiekimo efektyvumo bei kitu eismo dalyviu saugumo)
Tarkvinijus Išdidusis 2010-10-14 18:12
Tada kyla klausimas - apie kokius žmones čia kalbama? Veikiamus psichotropinių medžiagų?
1. Žmonės pavargsta (mano supratimu), kai renka riedėti daugiau nei 12h iš eilės be jokių sustojimų. Tada taip, krenta reakcija ir koordinacija keliuose. Kitokiu atveju, visiškos nesąmonės. Nebent tas pavargimas pasireiškia kojų mauduliu, o tai gana įprastas reiškinys.
2. Dėl eismo taisyklių pažeidimo - kaip kitaip greitai nusigauti iš taško A į tašką B? Tarkime važiuoja greitkeliu Kaunas-Vilnius, įdomu per kokį laiko tarpą ten nuvyksi, jei važiuosi kaip reikalauja taisyklės? T.y. 90 - 100 km/h greičiu? Per keturias valandas? Jau geriau paspausti "gazą" iki ~ 140 km/h ir nusigauti greičiau nei lėčiau.
Na, kitas dalykas - akivaizdus taisyklių pažeidinėjimas miesto gatvėse. Su šituo sutikčiau.
Iš esmės, toks automobilis turėtų būti pritaikytas tik visuomeniniam transportui (troleibusams, autobusams, mikroautobusams, taksi), bet vėlgi, turbūt mokslininkai nieko nėra girdėję apie "Luditų judėjimą". Baiminuosi, kad taip irgi gali nutikti su tomis jų "prognozėmis" - mažėja žmogiškoji darbo jėga.
Tad, sakau, kad tai paprasčiausios "blevyzgos". Duodu savo Patricijaus ranką nukirsti, kad tas jiems "neišdegs" ir po 20 metų jie iš vis liks be darbo už tokią "iniciatyvą".
P.S. Prašau nekreipti alei jokio dėmesio į paskutinį stulpelį - jums tai neįdomu
simukis 2010-10-14 18:12
Su manualinio vairavimo dingimu taipogi dings ir visi ženklai/šviesoforai(išskyrus pėsčiųjų perėjas), o minimalus greitis tiesiame kelyje(Kalvarijų gatvė/Gelžvilkio gatvė) bus tiek, kiek lėčiausias tuo metu ta gatve važiuojantis automobilis.
Analog 2010-10-14 18:17
1-2h nėra tiek daug, o tas kur tik dirba, perka, miršta, na tai ir toliau tu dirbk...pirk...
srovenu 2010-10-14 18:41
Aš prisijungiu prie skeptikų. Ne tiek dėl vairavimo malonumo (kas šiaip irgi tiesa), kiek dėl saugumo. Kuo daugiau kompiuterinių technologijų, tuo labiau jos pažeidžiamos hakerių. Bus ir virusų, ir nuotolinio valdymo programų prikurta. Ir tai svarbu ne tik mašinoms, bet ir namų technikai. Jau dabar technologijos leidžia šnipinėti kiekvieną žmogų, turintį mobilų telefoną bei kompiuterį su kamera. Nenoriu nė galvoti kas nutiktų važiuojant mašina, komunikuojančia su kitomis transporto priemonėmis nepernelyg apsaugotu bevieliu ryšiu.
Taigis. Aš už technologijų vystymą, bet taipogi ir už išlaikymą paprasčiausių mechaninių priemonių, kurios veiktų kaip saugikliai. Just in case of cases...
andrewd 2010-10-14 19:01
Viskas atrodys taip pat? http://www.youtube.com/watch?v=QJ6z3IArINI
kiesza 2010-10-14 19:19
nei uz ka nevazineciau su uz mane vairuojanciu lauzu. Vairuoti turi zmogus o sitokius auto manau reiketu skirti tokiems zmonems kurie nesugeba issilaikyt teisiu is keliu pirmu kartu ar dar kaip nors nustatyt kas vairuos o kas tik vazuos
macchiato 2010-10-14 19:27
Ko jūs jaudinatės? Taigi nebus taip..
Zero 2010-10-14 19:49
jei taip bus 1. masinos tures bent 50% atpigt, nes nebereikes galingu varikliu, didelio saugumo, oro pagalviu ir visokiausiu saugumo pribumbasu, antra nebereikes draudimo, imones bankrutuos , atsiras daugybe bedarbiu, 2. nebereikes mokintis teisiu , vel gi atsiras daugybe bedarbiu nes nebus ko mokinti vairuoti.
immortallt 2010-10-14 20:03
Zero, nekalbek apie ekonomika, nes nieko nenutuoki.
Per 20 metu tikrai nebus pereita ant pilnai autopiloto. Per 40 metu turbut, nes dabar esantys automobiliai tikrai nera pajegus pilnai valdyti. Buvo nesenai bandymu, kai nutrenkia pestyji ar ivaziuoja i masina, nors turejo sustot.
Laurynas19 2010-10-14 20:16
Nesijaudinkit, mes to nesulauksim. dar dabar labai didelis kiekis naudojamu automobiliu yra 1988-1995m gamybos. Taigi dar po 30m, t.y 2040m dauguma vairuos 2010-2015m pagamintus automobilius, o kaip matote dar technologijos toli grazu neisvystytos, kad vairuotu vien tik autopilotas. O kol bus bent 10% automobiliu ,be autopiloto, naudojamu kelyje, tol niekas neuzdraus zmonems vairuoti.
Reziume, jei ir kada uzdraus zmonems vairuoti tai mano spejimu neanskciau nei 2050m.
Nocturne 2010-10-14 20:32
į pirmuosius liftus žmonės irgi įtartinai žiūrėjo, bijojo, sakė "na jau ne, aš savo gyvybės kažkokiam aparatui tai nepatikėsiu" - ar daug jūsų dabar lipat į pvz 10aukštą laiptais?
Savo gerbūvį kiekvieną dieną patikit technologijoms, net patys to nesuprantat. Pagal ką matuojat laiką? pagal saulę? nuojautą? ar naudojatės technika- laikrodžiu ? Dažniau abejojate skaičiavimo mašinėlės gabumais ar savo? Net akiniai ant jūsų nosies, tai jau technologija palengvinanti jūsų gyvenimą. Technika nenuvilia, nuvilia tik human error.
Žmonės būna neišsimiegoję, žmonės kartais nepastebi, žmonės pamiršta, nesureaguoja, būna supykę, apsilieja kava, kalba telefonu, žiūri į praeivius, būna emociškai sutrikę... jie žmonės. Mes klystame. Kompiuteris kita vertus, to neturi. Jeigu pastatysi laptopą ir priešais jo ekraną sudaužysi į šipulius dešimt kitų laptopų, jis dėl to nesutriks, nesupyks, nepradės blogiau dirbti, jam nuo to nei šilta, nei šalta. Tikiuosi žmonėms tikrai uždraus vairuoti, uždraus net norint, net manualą įsijungus taranuoti kitą automobilį. Žmonės šiandien -nenuspėjami.
Patinka jums tai ar ne, norite jūs to ar ne, teks susitaikysit ir su automatiniu važiavimu, patikėsit automatinėms mašinoms savo ir savo vaikų gyvybes (kaip ir liftams, kaip ir lėktuvams skrendantiems virš vandenyno, kaip ir dronams robotams žvalgantiems mūšio laukus). Žiūrėkite į gerąją pusę, važiuodami automatine taksi, galėsite mėgautis ten esančiu plačiaekraniu televizoriumi, gerti šampaną, ar mokyti vaikus matematikos. Tai natūralus žmonijos progresas. Technika mus išlaisvina. Leidžia iš tiesų gyventi, kurti, šokti, mėgautis pasaulio džiaugsmais. Mėgstantys vairuoti ras alternatyvą, neabejoju, jog pomėgis rankiniu būdu valdyti mechanizmą realizuosis kitur. Gal net skraidysit
Žmogui pasakojusiam, jog matė du raitelius iš užsienio: ateityje apie 'VAIRUOTOJUS' pačius valdančius savo mašinas irgi forumuose rašys: "vakar matėm du keistuolius kurie PATYS VAIRAVO MAŠINĄ".
O kas liečia hakerius ir terroristus, tai patariu mažiau amerikietiškų žinių žiūrėti. Transporto sistemai kenks tik tie, kurie savo laiptinėje prišika. Tai yra patologija. Išsivysto ji dėl neurotinės konkuravimo-piniginės sistemos kurioje mes gyvename. Ji- taip pat atgyveno savo. Pasikeis ir ji.
Wolfy 2010-10-14 21:11
Oi tai bus tikrai labai negreitai,gal po kokiu ~50 metu.Nes zinok,dauguma zmoniu vairuodami jaucia malonuma,gal kartais ir susinervina,bet reziume, jie vistiek lieka patenkinti.
Tarkvinijus Išdidusis 2010-10-14 21:13
Nocturne, automatinės mašinos ne tas pats kas liftai, laikrodžiai ar dar kas nors. Joks sveiko proto žmogus nepatikėtų savo gyvybės kažkokiam tai kompiuteriui. Čia ne tas pats, kas kas dieną naudotis TV, MP3 grotuvu ar panašiu prietaisu.
Suprantu technologijų svarbą medicinoje, teismo medicinoje, moksliniuose tyrimuose, nes ten šiais laikais be papildomų įrenginių negali apsiversti (kalbu apie EEG, MR skanuotes, rentgeną, pirštų antspaudų technologijas, etc.), bet tik ne visišką kompiuterinio mechanizmo kontrolę.
Nori tu to ar nenori, tačiau žmogus pats privalo valdyti, o ne jį kažkas turi valdyti. Jam gali tik pagelbėti kai kuriose situacijose tas "DI", kuris bus įrašytas į automobilio mikroschemas, bet ne už jį viską atlikti.
Technologijos technologjoms, bet žmogus - žmogui. Ir čia yra taškas. Kurk tu sau kiek tinkamas, bet tik iki tokio lygio, kuris sugeba padėti, o ne kontroliuoti.
OTONAS 2010-10-14 21:18
Na taip, tai atsiras gal po 50 metu, palaipsniui pratinant visuomene. Bet vistiem bus tokiu masinu, kurios bus nublizgintos ilgos ir galingos - ne del greicio bet del viravimo malonumo zmogui . As per diena praleidziu apie 45 min prie vairo. Jei varau su civiku 2008 metu, tai nieko gero nematau tame malonume vairuoti, bet kai prisedu prie sieros, 89 metu, norisi dar 30 min vazinetis . Cia deja kaip kokiam zmogui ir visokiu yr, tad sakyti kad bus vien tik pilotuojamos masinos - drysiu abejoti. Gal kai jau marse bus koloniju, ten gales ir montuoti tuos autopilotus DDD
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Po 20 metų žmonėms bus draudžiama vairuoti?