Nerealizuotas „Porsche 911“ konkurentas. Išslaptintas atšauktas BMW superautomobilis (Foto) ()
Prieš keletą metų BMW sukūrė superautomobilį I16. Kupė planuota komplektuoti 600 arklio galių hibridinį agregatą.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Internete pasirodė nežinomo BMW I16 superautomobilio vaizdai. Sportinis modelis turėjo pakeisti BMW i8 kupė 2020 ar 2021 metais, tačiau buvo nuspręsta jo nebegaminti. Apie „slaptą“ automobilį „Instagram“ pasakojo jo kūrėjas, BMW dizaineris Domagoj Dukec.
This is the radical successor to the BMW i8 that never was - the i16 👀 Based on the Vision M Next concept, it was heavily inspired by the legendary M1 https://t.co/3B0P0jrpyg pic.twitter.com/iBCntUiHNE
— Autocar (@autocar) February 9, 2024
BMW I16 superautomobilis yra serijinė 2019 m. BMW „Vision M Next“ koncepcijos versija. Automobilio projektas buvo įgyvendintas vos per 12 mėnesių. Dvivietis kupė turėjo būti daug galingesnis ir greitesnis nei i8 modelis, kurio gamyba buvo nutraukta 2020 m. Naujasis BMW I16 turėjo būti „Porsche 911 Turbo“ konkurentu.
OUR BMW i8 HAS LANDED AND IS NOW LIVE#bmw #hybrid #forsale #i8 #carsales #essex #auto #fast #speed #preowned pic.twitter.com/QiKsrT31tU
— Loughton Motor Co. (@LoughtonMotorCo) February 7, 2024
BMW I16 dizainas pasižymi garsaus 1979 metų BMW M1 kupė bruožais – automobilis turi panašų profilį ir du prekės ženklo logotipus gale. Lenktyninis BMW I16 turi rodyklės formos priekinius žibintus ir plačias padalintas radiatoriaus groteles.
1978-’81 BMW M1
— mayfair-england (@GBEnglandGB) February 3, 2024
The BMW M1 (model code E26) is a mid-engined sports car produced by German automotive manufacturer BMW from 1978 until 1981.
In the late 1970s, Italian automobile manufacturer Lamborghini entered into an agreement with BMW to build a production racing car in… pic.twitter.com/CEUHz9yoV2
BMW superautomobilyje planuota sumontuoti hibridinį agregatą su 2,0 litrų benzininiu ir pora elektros variklių. Bendra galia turėjo būti bent 600 AG (450 kW). Be to, kupė buvo paruošta didelė baterija, kad su elektrine trauka jis galėtų nuvažiuoti 96 km.
Anot Domagoj Dukec, pagrindinė modelio atsisakymo priežastis buvo COVID-19 pandemija, sustabdžiusi automobilių gamyklas ir sužlugdžiusi automobilių pardavimą. Tik dabar BMW nusprendė išslaptinti projektą.