„Mercedes“ nepraleido progos įgelti BMW: pasijuokė iš abonentinio mokesčio

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2024-02-19 17:41
Dėl to kalti tik patys pirkėjai, jei leidžia šikti ant galvų, o labiausiai ES, kad leidžia tokius bespredielus. Pirkėjai gali paprasčiausiai nepirkti tokių durnų gamintojų produkcijos. Beja mersas juokiasi puodas, kad katilas juodas. Kaip ir dėl madingų SUV kalti pirkėjai jie nėra nei saugūs, nei talpūs dažnu atveju, nei praktiški, nei ekologiški, nei realiai turi kokį nors geresnį pravažumą. Išvis vietoj ES biurokratų įkalčiau kvailos mados+ekologijos mokestį, apmokestinčiau visus nekomercinius auto M1 kategorijos palei kėbulo skerspjūvio plotą +1cm2=0,5€ į ekologijos fondą (matuojant nuo asfalto paviršiaus ir Cd jei viršyja 0,3 už kiekvieną dešimtają po 100€ į tą patį fondą jei viršytu normalaus sedano plotą ir dar kiekvieną kg virš 1200kg, jei tai vdv, išimtis EV +500kg baterijai. Va čia ir būtu tikrasis prabangos/ekologijos mokestis, nes to realiai nereikia, tai kenkia gamtai ir saugumui ypač važiuojant didesniu greičiu. Kadangi kuro akcizai užkelti belekiek, daugiau nebegali kelti.
mindaugas.vaitiekūnas 2024-02-19 17:47
Su tuo abonentiniu požiūriu galima labai toli nueiti, pvz.: Mobilieji telefonai - abonentinis mokestis už 120FPS; Monitoriai: abonentinis mokestis už daugiau nei 10% ekrano šviesumą; Skalbimo mašina: abonentinis mokestis už didesnį nei 400RPM "gręžimą"; Orkaitė: abonentinis mokestis už didesnę nei 180 laipsnių temperatūrą; ... Žodžiu prigalvoti nesąmonių visada galima Iš principo abonentinis mokestis neturi būti taikomas toms funkcijoms, kurioms nereikalingas "išorinis palaikymas". Tada viskas tampa gana paprasta: ar reikalingas kažkoks palaikymas sėdynių šildymui? NE! Tam MB ratų susukimui? NE! Tai kam jo reikia? Na pvz. telefono ryšiui, internetui, TV, nuotekoms (dabar sumokam mokėdami už sunaudotą vandenį).
Darius995 2024-02-19 17:48
Šiandien šaiposi, rytoj patys apmokestins.
HardAxe 2024-02-19 17:49
juokiasi puodas, kad katilas juodas... Turėtų dar toliau eiti ir apmokestinti sėdynes pagal minutes. už mažą šildymą 1ct/min, už karštą - 5ct/min.
donatasv 2024-02-19 18:08
Funkcijų nuoma yra JAV bėda ir neskirta EU rinkai. Šitą problemą ES apribojo įstatymais ir balius baigtas.
vanduo4 2024-02-19 23:09
- Jeigu paslauga nėra būtina vairavimui ir reikalauja pastovaus serviso, tai nieko nuostabaus, kad norint ją padaryti visiems finansiškai prieinama, lengviausia tiesiog įvesti abonentą. Ir nori moki, nenori nemoki. - Paprasčiausias "Netflix", kažkadais visi būtų žvengę jog televizija mokama, bet dabar visi moka ir džiaugiasi neribotomis paketo paslaugomis. Kiti net nežino už ką moka, bet svarbiausia, turi paketą ir tuo džiaugiasi. - Kompiuteris irgi priklauso jums, bet windows, antivirus, office, acrobat, internetas ir t.t. viskas mokama.
bahuriux 2024-02-20 00:35
Kompiuterio geležis mokama, nes niekas nedalins dykai daiktų kuriam pagaminti reikia resursų ir reikia sukurti, tik tada gaminti ir platinti, internetas mokamas, nes reikia infrastruktūrą plėsti ir palaikyti dar daug energijos tam reikia. OS yra dažniausiai nemokamos, net ir windows 10 galima naudoti neregistruotą nemokamai, jau nekalbu apie linux. Už antivirusus, antišnipines, windows telemetrijos išjugimus ir panašias programas moka tik tie kas neturi kur babkių dėti, nes nemokamos alternatyvos dažniausiai yra geresnės. Ofiice yra nemokamų alternatyvų, kaip ir visom kitom reikmėm. Aš vien savo techniniams hobiam naudoju kokia 30+ programų ir jos visos yra nemokamos. Tūbėj muzika ir visas kitas super kontentas kaip dok filmai nemokamas, su adblockeriais nereikia subscribinti, internete galima naršyti nežiūrint į tas kvailas reklamas su adblockeriais. Bet tuo visu mano išvardintu paketu moka naudotis max 1 iš 20. O durnius ir bažnyčioj muša, jei amerikonai nori pirkti brangius ir nepatikimus bmw kurie servise prabūna 50% savo gyvavimo laiko ir paskui subscribinti sėdynių šildymą ir kitas esmines funkcijas už 18 iki šimtų USD per mėn, tegu tada perka, niekas nedraudžia. Kai kris pardavimai tada susiszgribs kad susišiko reputaciją. Ir išvis jei gyvenčiau US bmw būtu paskutinė markė pirkinių saraše, jie ten savo turi ir pigesnių ir geresnių krūvas.
donatasv 2024-02-20 01:20
Na šildomų sėdyniu atžvilgiu ar atrakintomis funkcijomis magnetoloje čia yra parodija. Bet tarkim baterijų atžvilgiu tai yra pakankamai racionalus sprendimas. Tos pačios teslos su savo patikimomis baterijomis per garantinį laikotarpį pakeičia kartais ne vieną ir ne dvi baterijas. Tai realiai spręstų elektromobilio kainos problemą, žmogus įpareigotas būtų grąžinti perdirbimui. Nusipirkai dėvėtą nuoma būtų išeitis nebijoti seno auto. Gamintojai būtų įpareigoti suderint naujus sprendimus su senomis auto arba palaikyt senus ilgiau. Reno šiuo keliu man rodos eina arba bent jau ėjo.
immortallt 2024-02-20 09:01
ES jau dabar berods 10 metų turi gamintojai užtikrinti atsarginių dalių tiekimą bet kokiai elektronikai. Tesla atvajei, kai "kelis kartus" keista baterija yra pavieniai. Vien model Y pernai parduota per 1,2 milijonus vienetų. Manai kai tiek parduodi automobilių ir apie vos ne kiekvieną pirstelėjimą susijusį su elektromobiliais, o ypač Tesla, visas pasaulis rašo, nėra VDV, kur keičiamas variklis per garantinį, ar net porą kartų keičiamas, kai nėra ridos apribojimo (turbūt be ridos apribojimo VDV nelabai yra, daugumai uždeda 12-20k km per metus apribojimą, kai Tesla atvejai, kur keičia akumą daugiau nei kartą, pravažiuojama po 60-100k km per metus)
bahuriux 2024-02-20 09:20
Žinok nelabai su ta baterijų nuoma. Pasidomėjau kiek Lietuvoje kainuoja naudotos tesla baterijos dažniausiai po avarijų ir buvo gan keista. TM3 5000-7500€ už visą veikiančią mažai nuvažiavusią bateriją talpos įvairios visų modelių, maloniai nustebau. TMS 1000€ per vieną bloką pilna 85kWh (realiai 78-80 ji tik turi) baterija susideda iš 16 blokų 60kWh susideda iš 14 tokių pat, tai nemaloniai nustebau. Norėjau nusipirkti kokia bateriją savo projektams. TMS tie blokai yra labai patogus daiktas projektams nes vieno bloko įtampa 25V, ~5kWh, ~200Ah, ~35kg, praktiškai būtu super dalykėlis kokiam elektriniam laiveliui. Nesidomėjau daug bet turbūt kiekvienas blokas turi savo BMS ir gali krauti juos be problemų, turbūt todėl jos ir gerokai brangesnės nei TM3, nes ji lygtai ir neardoma į atskirus blokus. Kai kurios iš tų baterijų labai mažai važiuotos, kitos aplankstytais kraaštais.