500 km/val. 78 mlrd. eurų. Japonai ruošia kai ką įspūdingo  ()

Japonija per ateinantį dešimtmetį planuoja pradėti eksploatuoti naują maglev – magnetinės levitacijos greitąjį traukinį, kuris važiuos greičiau nei „Formulės 1“ bolidas ir pasieks iki 500 km/val. greitį.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Baycrest (CC BY-SA 2.5) | https://en.wikipedia.org/wiki/Maglev#/media/File:Changsha_Maglev_Express_Train.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pasak laikraščio „The Sun“, greitojo traukinio, kuris važinės maršrutu Tokijas-Nagoja, sukūrimo projektas kainuos 78 mlrd. eurų.

Japonija yra greitųjų traukinių, kurių pirmasis buvo pastatytas 1964 m., gimtinė.

Pasak projekto rengėjų iš Centrinės Japonijos geležinkelių kompanijos (CJRC), didžioji dalis naujojo traukinio maršruto (86 %) bus tiesiama tuneliuose, o tai paaiškina didelę projekto kainą.

[EU+Kuponai] Technologijų.lt išbandytų „Kospet“ išmaniųjų laikrodžių išpardavimas! Patys geriausi už fantastiškai žemas kainas. Riboto laiko (Video)
2377 1

„Kospet“ išmaniųjų laikrodžių išpardavimas

Specialūs kuponai

Galioja iki 2024-04-27

Iš Europos sandėlių

Greitas ir saugus pristatymas

2 metų garantija

30-ies dienų pinigų grąžinimo garantija

1) „Kospet Tank T3 Ultra“ - technologijos išbandytas naujausias modelis su GPS ir karinio tvirtumo

2) „Kospet Tank M3 Ultra“ - labai dailus karinio tvirtumo išmanusis laikrodis su GPS

3) „Kospet Tank T2“ - technologijos išbandytas modelis, tvirtas kaip tankas

4) „Kospet Tank M2“ - ypatingai dailus, karinio tvirtumo išmanusis laikrodis

Išsamiau

Iš pradžių tikėtasi, kad naujasis traukinys pradės važiuoti 2027 m., tačiau neseniai bendrovė paskelbė, kad projektas bus baigtas anksčiausiai 2034 m.

Tačiau Japonijos žiniasklaida teigia, kad naujoji linija gali būti pradėta eksploatuoti daug anksčiau.

CJRC prezidentas Shunsuke Niwa Japonijos transporto ministerijoje vykusiame susitikime sakė, kad bendrovė negali nurodyti tikslios projekto užbaigimo datos, tačiau dės visas pastangas, kad traukinys būtų paleistas „kuo greičiau“.

 

Projekto įgyvendinimas buvo atidėtas dėl aplinkosaugininkų pasipriešinimo, nes maršrutas eina per Minami-Alpes nacionalinį parką, kuriam suteiktas biosferos rezervato statusas.

Laikui įtakos turi ir didelis tunelių tiesimo darbo intensyvumas. Vienas iš tunelių drieksis po Japonijos Pietų Alpėmis, todėl jis bus giliausias kada nors šalyje nutiestas tunelis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Mokslotaskas.lt
Mokslotaskas.lt
(14)
(0)
(14)

Komentarai ()

Susijusios žymos: