Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2024-05-16 09:56
Elektromobilių profanams spjovė į veidą... Wtf.. benzingalviams degalų garai smegenis suėdė.
Pirma, nelabai rūpi, kas ką išleido.
Antra, kiek ferrari automobilių iš viso per metus pagamina?
Tuo tarp elektromobilių pernai pagaminta 14 milijonų, šįmet bus kokie 18 milijonų. Viso elektromobilių keliuose turėtume pasiekti apie 58 milijonus.
donatasv 2024-05-16 12:03
Pagal statistiką ir amerikos rinką tai automobilių gamintojai jau dabar pastebi didelį el. varomų auto paklausos kritimą. Muskas iš nevilties, kad nepasieks užsibrėžtų pardavimo tikslų numetė kainas, o visi kiti gamintojai sėdi kibire. Va taip apibūdinčiau dabartinę situaciją rinkoje. Hibsterių trendas praėjo ir realybė pasibeldė į duris. Staiga Toyota iš durniaus vietos pakilo į ateities vizionierių vietą visuose žiniasklaidos priemonėse su savo hibridais. Visi pradėjo suprast kas ir taip buvo aišku, kad el. varomų auto įsigalėjimas rinkoje dar peranksti. Technologija leidžia važiuoti bet trūkumai kaina, nuvažiuojamas atstumas ir krovimo greitis tiesiog atstumia didelę dalį pirkėjų. Teslai nebėda jie kiša į mašinas talpiausias baterijas ir kainą mušti turi kur, visi kiti gamintojai su kaina sėdi šiknoje pasenusi pardavimų strategija, auto priežiūros strategija varo į neviltį nes nebeturi vietos kur laviruoti su kaina. Dar neskubėčiau kaip tu plot rankutėm ir rėkt kaip gražu nes el. varomų auto rinka pradeda merdėti arba atsistojo į savo pardavimo galimybių limitą. Tam kam tinka ir patinka nusipirko toliau prasidės lėta rotacija.
immortallt 2024-05-16 12:59
Kelių mėnesių svyravimus, kurie šiaip yra ir vdv rinkoje, išverčia į viskas, atsisakoma elektromobilių Meanwhile, pasaulio bendra paklausa pirmų keturių mėnesių auga 22%. Visų automobilių paklausa pasaulyje augo 5% per tą patį periodą. Tikiuo, kad gali pats susiskaičiuoti, kokią dalį augimo užėmė elektromobiliai Konkurencija auga, gamintojų daugėja. Modelių daugėja. Kitose šalyse finansavimo periodų pertrauka.
O nesigilinantys, nesuprantantys produktų ciklų, jau čia skalambija - niekam nebereikia! Arba rodo įprastas aikšteles, kur saugomi pagaminti elektromobiliai, kol juos kas paima - ir va jau prisikaupę. Tuo tarpu VDV tokių aikštelių dešimtimis kartų daugiau yra, ir niekam nesvarbu niekas, net sezoniškumų faktas:
https://www.iea.org/data-and-statistics ... -2021-2024
Ir kodėl tokia tendencija garantuota atsako faktas iš Kinijos rinkos: "In China, more than 60% of electric cars sold in 2023 were already less expensive to buy than their conventional equivalents."
Dabar vyksta gamybos optimizavimo etapas mažinant kaštus. Pirmieji išlipę iš šio etapo ir dar labiau sumažinę kainas labai stipriai augins savo gamybą. Ir tas etapas netruks ilgai, nes paskutiniai išlipę iš šio etapo bus už pigiai nupirkti tų, kurie praeis šį etapą greičiau.
donatasv 2024-05-16 13:23
Kiek augins gamybą? Jeigu dealeriai jav užkišti ev pagal tokius pardavimus nuo 6mėn iki 1 metų. Muskas su kaina lošia per savo marketingo strategijas, kinai subsidijuoja, europa subsidijuoja ir verkia, kad dar kiniškų subsidijuotus turi subsidijuot ir negana to didelė dauguma neperka ev vien dėl jų trūkumų. Logiškai skamba? Tvari rinka augimas garantuotas
P.S. dar prie to pačio pridėsiu nuvertėjimą. Už ev moki +- 10k eurų brangiau nei toks pat vdv. Po 5 metų jie turi tą pačią kainą dėvėtų rinkoje. Tai jei ir gauni nemokamą elektrą iki 15k važiuojant pranašumo pirkt ev nelieka. Bent jau man tokia matematika gaunasi nes ieškau keist seną auto kitu. Manau dar pora metų luktersiu pavažiuosiu senu. Senuko vdv vis nesinori atsikratyt
immortallt 2024-05-16 15:54
Grafiką atsidaryk, tada kalbėk apie kaip niekas nenori EV.
Nusidėvėjimas EV didesnis dėl to, kad jų kaina reikšmingai mažėja, kai VDV kaina auga. Jei automobilis kainavo 50k€ naujas 2022 m., o 2023 m. tokį pat naują gali nupirkti už 40k€, tai ar elektromobilis nuvertėja, nes "blogas", ar dėl to, kad sparčios plėtros etapas? O kol nekrito kainos staigiai, elektromobiliai vertę laikė geriau. Kainos amžinai nekris, ir po šių metų kainų kritimas stipriai lėtės, tiek kad išlaikant automobilį ilgiau nei porą metų nebebus skirtumo skaičiuojant vertės laikymą.
donatasv 2024-05-16 19:05
Nežiūrėjau grafikų, čia išdėščiau analitikų išdėstytas mintis kurias aprašė didžiausi pasaulio žiniasklaidos atstovai. Ne vienas DW, CNBC, CNN. Brangūs modeliai gal ir pigo nesekiau kainos tokių kaip vw id4, enyaq ir panašių kurie buvo 50/60k eurų. Bet jau daugiau 3 metus seku leaf, konos, kia eniro, kia soul kainas tai gali nesekt pasakų su kainos kritimais. Niekur kaina nekrito per paskutinius 3 metus. Galima sakyt gamintojai vos ne vos atlaiko infleciją. Prieš 2 gal 3 metus dar buvo galima rast akcijų praeitais metais šnekėjau su atstovai nei vienas akcijos nepasiūlė. 50eurų nuo 30k++ mašinos... Vienintelė tesla model 3 vokiečiuose buvo nuo 38k dabar man rodos nuo 35. Pažiūrėk į panašius tarkim vdv golfo kainas 5metų senumo ir tarkim konos. Kai paseksi rinką matysi skirtumą, o nedėliosi pievas iš lempos ištrauktas.
kestutisz 2024-05-16 21:12
Nu aš beveik norėjau, tik visiškai nenorėjau mokėt, reikia nebūt sveiko proto kad imti karutį už keliasdešimt tūkstančių ir kuriuo niekur neglaėsi nuvažiuot. Realiai pasiėmiau vėl dyzelinį 4x4 kuris važiuoja praktiškai oru (iki 10 mieste) - jei ne dar idiotiški akcizai (aka bausmė) tai išvis gal net pigiau būtų nei krautis 45+ cnt/kwh (čia be akcizų!). Žodžiu aš šį ciklą dar palauksiu kol ta pasaka apie "mažiau dalių tat viskas ten pigiau ir geriau" bent taps panaši į seną dyzelį (ir tai su sąlyga, kad nusiteiksiu tarnaut elektromobiliui, popinti jį, vežioti pakraudinėti, kaip kokį šunį :).
donatasv 2024-05-16 22:33
Nuvažiuot gali ir pakankamai toli skirtumas tik laiko tarpas per kiek laiko įveiksi atstumą
Ir dar viena bėda, kad kuo daugiau nuvažiuoji tuo mažiau atstumo įveiki vienu įkrovimu. 5% prarandi per pirmus 10k km ir kas 15k km +/- 1% baterijos talpos prarandama. Skaičiai 40/50 kwh baterijoms.
kestutisz 2024-05-17 12:29
Aš žmogus matai paprastas - pasiėmiau testdraivui karutį su ala 300 limitu, pilna baterija, susimečiau šeimyną nu ir ok, iki Ukmergės pašoksim, užkąsim ir matysim ar tinka patinka. Net ne iki kokios Klaipėdos. Tai baterija tipiniu važiavimo režimu autostradoje sėdo taip greitai, kad ties Maišiagala apsisukom ir gal tiek to. Važiuojam pažiūrėt kur čia senus gerus dyzelius pardavinėja :))
Xdmin 2024-05-17 12:43
10 litru dyzelio tu vadini vaziavima oru? Tai koki garvezi tu pries tai vairavai?
Modernus mikroautobusai suvalgo panasiai.
Butu mano valia, tai jei lengvasis automobilis degina daugiau nei 5l/100km tai uzdrausciau isvis tokiu pardavimus arba akcizas automobiliui 100% vertes, kad komforto myletojai persestu i elektra.
kestutisz 2024-05-17 18:08
Tai mieste, su specialiai suprojektuotais kamščiais. Užmiestyje naujesnis ir mažesnis variklis jau džiugina gerokai mažiau nei senas, ten skirtumas per keliolika metų developmento - gal koks litras ar pusė mažiau, dėl to net neapsimoka updeidintis, visiškai suprantu tuos kurie sau regionuose "piktybiškai" važinėja 20+ senumo mašinomos ir nemato reikalo keisti į naujesnius, nes na nieko akivaizdaus neišloši.
Darius995 2024-05-17 23:14
Mano akimis SUVai, o dar ir 4x4, 90% atvejų yra daug durnesnis pasirinkimas, nei elektromobiliai, ypač mieste.
donatasv 2024-05-17 23:43
Kai gyvenimas sukasi aplink asfaltą tai gali ir su paspirtuku. Tik klausimas ką darysi žiemą? Jei kelis kart per metus važiuoji medžiot? Žvejot? Gamtą fotografuoti? Bekelia nuvažiuoji 100km per metus bet nuvažiuoji. Padėkit playstation pultelį ir apsidairykit gal rasit kažką įdomaus. Aš gyvenu su EV bet kokia 10/20 kart per metus keikiu kas per gaidys. Užsimaniau važiuot fotografuoti prie vištyčio a batarkė tuščia, kol pasikrausiu golden hour jau bus praeitis. Kitas išvažiavimas gal iškris tik po mėnesio, toks oras ar metų laikas tik kitais metais. Geriau ev... ? Ir už tą šūdo gabalą pakloji 10+k eurų daugiau už vdv. Pasiklausyk imortal kuris darbą ir namus mato, jis tau papasakos koks zjbs daiktas yra ev.
Darius995 2024-05-18 14:07
Suprantu Tavo požiūrį. Tačiau pats paaiškinai, jog 99,9% nuvažiuojamo kelio 4x4 SUV yra beprasmis, o tai reiškia ne tik beprasmiškai didesnes kuro sąnaudas, bet ir maženį saugumą ir, nepabijokim to žodžio, paprasčiausio vairavimo malonumo netekimą, kurį SUVai atima dėl aukšto svorio centro. SUV vairavimas pasiteisina tik jei nemėgsti vairuoti ir mėgaujiesi automobilio dydžiu, instinktyviai veikiančiu kitus eismo dalyvius - tai ypač reikalinga moterims arba grėsmingai norinčiais atrodyti vairuotojams (liaudiškai vadinamiems mažapimpiais, nors aš nesutinku su šia formuluote. Tai nebūtinai turi būti susiję su fiziniais trūkumais, tai daugiau fizinio nesaugumo pojūčio kompensavimas).
Jei mėgtum vairuoti, tiems trūstamiems 0,1% nuvažiuojamo kelio per metus turėtum atskirą automobilį.
Pataisymas: dar kartą perskaičiau komentarą, ir supratau, kad turi tą 4x4 aparatą kaip alternatyvą EV. Tai liuks, kad taip yra, vadinasi, šis komentaras nėra Tau.
Jei rimčiau, tai visai dzin, ką ir kaip darai - jei tai darai, aplinkinių nuomonė nėra svarbi. O jei svarbi, tai tik dėl to, kad nori pasimėgauti kažkieno nuomonės kitoniškumu.
donatasv 2024-05-18 22:14
Tai įsitaisom vieną auto kelionėms, vieną darbui, trečią žmonai, ketvirtą tuo atveju jeigu suges nors vienas iš išvardintų... parodija čia jau gaunasi.
kestutisz 2024-05-18 22:40
Su sąlyga, kad pas mus neriboto greičio autobanų deja nėra, tai niekur nepajaučiau kažkokio diskomforto nei palyginus su sedanais, nei iki to turėtais hetchbekais. Tiesiog dažniausiai jau nėra kaip spaust gazo nuo 4to bėgio (o jų dabar dažniausiai išvis bent 6). Ir čia dar buvo baisi kvadratinė antiaerodinaminė dėžė ala xtrailas - o bet tačiau kiek neapsakomo malonumo po visokių pravažiavimų šunkeliais nekeisti visokių svirčių, nuplėštų gumų etc :)
O turėt dar vieną EV... nu jei neverktų čia nuolat kad vaje vaje, po dvi ar tris auto žmonės turi, kaip "blogai". Gal, nuosavam name gyvenant ir turėsiu, su visom ten Saulės panelėm, kad mažiau mokesčių sumokėt (daugiau kinam atiduot :)
Dannas3 2024-05-19 14:03
Truputi keista, kad apie pluginus neuzvedat kalbos. Kodel tai negaletu but pereinamas zingsnis. Didziaja dali laiko uztektu vien elektra vazinet. Jei darbas netoli, uztektu 1ar 2 pakrovimu per savaite. Aisku, skaiciau, kad ir problemu daugiausia islenda, butent pas pluginus. Bet pvz Kia duoda ar tai 5 ar gal net ir 7 metu garantija. Uztektinai tikrai jei perki nauja.
Mano asmeniu potyriu, kur kas labiau patinka vairuoti suv nei sedana ar universala. Niekada gyvenime, nebuvo poreikio draskytis, tai man tas svorio centras nieko nereiskia. Jau nesu pacanas, tai man kur kas svarbiau, kaip patogiai masinoj sėdisi, nei kaip posukius isimsi lekdamas dideliu greiciu:)
Ir mes gyvenam ne kokioj Italijoj, kad miestuose butu problema manevruot su didesnem masinom.
donatasv 2024-05-19 15:29
Pradės kalbėti. Po šaltesnės žiemos JAV daug kas atsikando EV ir nulipo nuo musko EV adatos. Išjuokė Muskas Toyota CEO ir išvadino dinozauru kai tas pasakė, kad EV gaidys ir Toyota nesiruošia gamint EV. Prieš pora trejetą metų musko tesla buvo ant bango visi aukštino kaip vizionierių, dabar panašiu principu pradeda kalbėt apie toyotą nes tiesiogine ta žodžio prasme EV yra gaidys tinka 80/90% tavo kelionių, o visa tai kas liko pabūsi be to...
kestutisz 2024-05-19 17:06
Šitas momentas irgi jo, yra taip pavadinkim tikrai "pacaniškas" - pas mus tiesiog nėra posūkių kur būtų idealus matomumas, kad galėtum bandyti priartėti prie kažkokių techninių ribų. Posūkyje išvis geriausia nei greitėti nei lėtėti, o palaikyti greitį - ir nereikės sukti galvos su kuom čia dabar važiuoji - FWD ar RWD, o gal AWD, tad prisilėtinti jau reikia prieš jį, priklausomai nuo matomumo. O dar deja dauguma atnaujinamų kelių yra kiekvienas posūkis apš*ktas ženklais 30... Esu gal turėjęs realiai vieną auto kuria aš nelabai galėjau pasiekti limito, ir tai buvo sedanas - amerikietiškas Cadillac'as - ten taip, kelyje pvz Elektrėnai - Semeliškės dažnas posūkis leidžiamu greičiu jau buvo nuotykis.
Aišku dar galima sakyt, kad yra legalių slalomo varžybų, bet jos nesudomino tiek, kad tam dar ir Miatą nusipirkt :)
Dannas3 2024-05-19 20:44
Nu gamina Toyota ir vien tik ev, Bz4x vadinasi ir gan neblogu parametru. Bet jau nuo 2025 paleis dar pora pluginu modeliu, nes dabar tik Rav4 teturi, jei neklystu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Ferrari“ elektromobilių mėgėjams spjovė į veidą: iškart pristatė du superautomobilius (Video)