Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
donatasv 2024-05-21 08:28
Kaip laikrodukas dirba 2l tdi pas mane jau virš 10 metų. Važiuojam į varšuvą kelis kart per metus vienu prisėdimu pirmyn atgal be problemų.
Kas bus su ev?
Tarkim 60+kwh baterija nedideliam auto (liaudiškai vadinamas kibiru):
400km -30% = 280km likutis.
Ilgus atstumus važiuoji nuo 80% iki 20% nes kitaip krovimas truks ne 30min o 1h 30min.
Tai ilgose kelionėse nu tarkim droši bateriją iki 10% tai viso nuo:
280-30%=196km realaus atstumo. Čia realus atstums wltp kuris yra optimistinis. Tai žiemą 150 bus max ką įveiksi. Super technologija gyvuos ilgai. Visi grobstys kaip karštas bandeles kaip čia dėstai.
immortallt 2024-05-21 09:14
Tavo tdi prasukęs 400k km, neleidžia tepalų, pasikeitęs katalizatorių ir DPF (jau turbūt antrą kartą)?
https://maartensteinbuch.com/wp-content ... .png?w=584
Vesk grafiką kaip nori, bet 30% degradacija po 400k km nesigauna. Atskirais atvejais nebent. Taip pat prasukus 400k km ir sutaupius ant kuro bent 28k€ (realiai daugiau, jei krauni namie iš savo elektrinės pagrinde) nematau problemos pasikeisti akumuliatorių už max 10k€ atgaunant už savo akumuliatorių kokius 30% vertės, tai realiai kaina pasikeitimo 7k€, sutaupymas 21k€ gaunasi minimum. Nu ok, dar kokius 5-7k€ tarkime ekstra sumokėjai perkant auto, vis tiek 14k€ skirtumas ant energijos sąnaudų.
6 valandas visi šeimos nariai prasėdi mašinoje, ir nereikia net į tualetą niekam? Ar buteliuką ratu siunčiat? Labai parodo, kaip stengiesi imti visus ribinius atvejus, kad tik pateisinti. Vien ką rodo, kad 2x po 30% nuimi. Nuimtum ir trečią kartą, kad tik pateisinti, kad netinka.
Net ne esmė, kad kokie 40% automobilių yra antri šeimoje, kurie net ir tų 196 km per dieną iš viso nėra nuvažiavę ne vienus metus, o ką jau kalbėti vienu prisėdimu.
O šiaip kaip jau ne kartą sakiau, imat 3-5% populiacijos poreikius, ir aiškinate, kad jei netinka tiems 3-5%, tai netinka niekam. Iš kažkur mistiniai VIDUTINIAI 40k km per automobilį skaičiuojami, kai realiai yra 12-14k km. Kelionės po 6-12 valandų nesustojant net į WC. Degradacijos 2-3x didesnės, ir mistiniai VDV, kurie niekada negenda. Tiek patikimi, kad autoservisų realiai net beveik nėra. Tiek visi patikimi, kad apsipylusių dūmais gatvėje nėra.
Kiek kainuoja BMW/Audti 2-3l tdi naujas variklis su pakeitimu? Kiek kainuoja naujas originalus katalizatorius ir DPF?
Xdmin 2024-05-21 09:34
Siandien turbut nera nei vieno benzino variklio vis dar gaminamo kuris po 300k nevalgytu tepalo ar neturetu kitu rimtu problemu.
Na nebent Toyota hibridine su savo senuoju 1.8 varikliu.
Su dyzeliu viskas puiku, kol purkstukai ar kuro siurblys nenueina velniop, nauju kainos gera dali batareikos kainuoja, bet nauju niekas neperka, visi iesko geros bukles devetu, taip pat bus ir su baterijomos.
Ebay Tesla baterijos po 6k siuo metu, idomus dalykas, kad labai daug pardaveju lietuviai, manau po poros metu tokios baterijos kainuos apie 4k o gal net ir maziau.
donatasv 2024-05-21 09:44
DPF ir visi kiti filtrai yra kontrolės trūkumo problema. Baterijos nu galima pasižiūrėti:
https://m.youtube.com/watch?v=EEXieo06ta8
Kaip tu su malonumu keisi 80kwh bateriją.
Kitas dalykas ne miesto žmogui aiškint kiek regione gyvenantiems per dieną nuvažiuot reikia. Kai iki darbo 30+ km į vieną pusę, o tokių yra daug. Tik tokie troliai miestiečiai kaip tu važiuodami į darbą 5km išlyginat vidurkį iki 15km. Statistikos ekspertas paėmiau vidurkį ir visiem turi tik, o kam netinka jūsų bėdos...
Dannas3 2024-05-21 09:48
Ok tada pacituok ta teigini, kur as rasiau, kad teslos stabdo eisma ir kad tai nera tavo issigalvotas ar interpretuotas teiginys. Ar teiginys kad leciau vaziuoja ant 110 tau automatiskai reiskia kad stabdo eisma? ) ar gal kaip mazam vaikui 5 kartus pakartot mano esmini punkta? Ok
Ev vaziuoti greitai ( apie 130 ir daugiau) yra labai nepraktiska tiek laiko tiek pinigu prasme. Aisku teisybes delei reiktu pridet, kad kalbame apie ilgesnius atstumus. Nes jei vaziuos pvz is Kauno i Kedainius, tai tikrai niekas netrukdo paspaust labiau greitkelyje.
Xdmin 2024-05-21 09:53
Bet ar ne regiono zmogui elektromobilis ir yra maziausiai problemu keliantis?
Rozete visada po ranka turi, o 50km iveikia ikraunami hibridai jau siais laikais, ne tik elektromobiliai.
Regione iprasta kad kiekvienas vairuojantis po automobili turi, tai ar visai seimai reikia dyzeliu, jus atostogauti visi po viena vazinejat?
Pats pagalvok, jei zmonai deveta Leafa itaisytum, kad uztektu iki darbo ir atgal grizti, tau nereikia sukti galva kada tepalus pakeist, ar DPF visokius valyt, klausytis ar turbina nesvilpia o ir zmona patenkinta kad kibiras pagaliau be garso ir vibraciju vaziuoja.
donatasv 2024-05-21 10:05
Pasakos čia yra realiai tau pasakysiu su 42kwh baterija važiuoju dabar 15km iki darbo pirmyn atgal 30. Du kartus per dieną jau 60. Kartais tenka ir 3 ir 4 nuvažiuot nes pamiršti ką nors ir reikalų atsiranda. Tai žiemą 4 kart jau neištempi nebent gyveni idealiam pasaulyje kaip imortal. Tiesiog visus reikalus meti ir pasakai palauk rytojaus nes man reik pasikraut. Jei dar nulūžo krovimas kas yra buvę tai aplamai pirmu taikymu į greitą krovimą bet ir ten tenka 5 kart perjungt, kad užsikrautai kartais. Pasiklausinėk tų kurie vairuoja ev kaip būna kai pajungi krautis nueini pavalgyt ar apsipirkt ir pareini randi 5 proc pakrautus. Nes stotelė persikrovė ar vėl kokia nesamonė.
immortallt 2024-05-21 10:16
Daugiau 130 važiuoti yra nelegalu
Daugiau 130 važiuoti nepraktiška ir su VDV. Kuro sąnaudos taip pat auga. Su EV tik aktualiau, kad talpa "bako" mažesnė. Ir taip, kelionę planuosi atsižvelgiant į krovimo laiką. Bet jei po 200km planuoju stoti valgyti/darbo reikalais/turistauti, o su esama įkrova galiu ir ant 200 važiuoti, kad nereikėtų stoti, tai ar stabdys?
dontatasv, ai, tai statistika neįtraukia "ne miesto" žmogaus, ane? Jis kurą pilasi ne iš degalinių. Jis automobilio į techninę apžiūrą neveža. Ir "ne miesto" žmonių yra didžioji dalis, bet jie niekaip nepatenka į vidutinį nuvažiuojamą atstumą, nes jei patektų, tai miesto žmonės gaunasi, kad automobilį perka tik pastatymui vitrinoje, ir net užvestas niekada nebuvo, nes degalų jie nieko neperka.
4 kartus pirmyn atgal į darbą važiuoti? Tai darbui laiko nelieka.
120 km su 42 kWh baterija neužtenka? Ant 200+km/h skrenda žmona?
O jei išvažiuoji iš namų, bakas beveik tuščias, o kolonėlėje elektra dingusi?
donatasv 2024-05-21 10:29
O tu bandiai kada žiemą elektromobilį? Kai pabandysi galėsi reikšt savo nuomonę ir kliedėt pasakas. Kai gyveni pasakų pasaulyje tai viskas idelu atstumas ev 250 su 40 baterija ką neužtenka? Čia wltp atstumas 250 kas yra pasaka net ir vasarą 220 yra norma . 220 čia visas 100% baterijos bet realiai krauni iki 80 jei nenori sudrošt važiuosi taipogi tik iki 20% likučio labai retais atvejais daugiau. 220-40%=132km prašau žiemą prie -10 tai bus max 100. Išsiblaivyk ir patirk realybę.
Kai gyveni mieste ir krautuvė už kelių šimtų metrų tai nesuki galvos. Bet gyvenk užmiestyje tai jau 30km papildomas. Ne tik darbui tenka visas krūvis. Bet visgi žmogus gyvas organizmas nori išeit į kavinę kiną dar kur nors sukasi km nors tu ką... nes gyvenimas nesibaigia ties darbu kaip pas tave...
immortallt 2024-05-21 11:06
"pas mane", tai omeny vidutinis automobilis iš 1,4 milijono automobilių Lietuvoje.
Tai su VDV irgi važinėji, su 30% likučiu bake jau stoji kolonėlėje? Tai pas tave jei su pilnu baku važiuojant iki beveik dugno, nuvažiuosi jau ne 1000km, o 1400km?
Atvažiavus į pramogų vietą, parduotuvę ar dar kažkur, niekur nėra ir niekada nebus galimybės pasikrauti, nes tik iš automobilio išlipsi ir lėksi toliau. Bendradarbio žmona su elektromobiliu ir 3 vaikais kasdien prasuka ~200km, kol iš kito rajono atvažiuoja ir vežioja vaikus. Elektromobilis, tai tas kibiriukas. Problemų nekyla nei žiemą, nei vasarą. Taip, žiemą būna reikia geriau pasiplanuoti tas 3-5 dienas metuose, kai atšala žemiau -10. Kai jie realiai prasuka su tuo automobiliu po ~55k km per metus, o elektra iš saulės elektrinės, tai energijos sąnaudų skirtumas yra 5k€, per 5 metus - 25k€. Už automobilį viso sumokės 35k€. Labai patenkinti ir planuoja pasikeisti ir kitą automobilį į elektrinį.
O panašu tikrai neturite ką veikti, jei 3-4 valandas per dieną galima praleisti važinėjant darbo dieną. Turiu gyvenimą ir planuojuosi, taip kad nereikėtų per dieną 4x į darbą važiuoti. Ko absoliuti dauguma nedaro, nes priminsiu, nuvažiuojamas vidutinis atstumas per metus yra 14k km, kas yra 38 km per dieną. Jei važiuoji 1 kartą per mėnesį į Varšuvą, tai tu jau gauni 12k km nuvažiuotą atstumą per metus. Likusioms dienoms lieka 2k km. Kas rodo, kad vėlgi, ant pavienių atvejų (5%) bandai daryti sprendimus apie 95% populiacijos.
Tavo pasirinkimas, daryk ką nori, niekas nieko negali pasakyti, bet nekišk savo 5% poreikio, kaip pagrindimo, kad tai netinka likusiems 95%.
donatasv 2024-05-21 11:21
Kai pats išbandysi, o ne viena boba sakė tai galėsi kliedėt.
Aš tau sakau tu pamiršk tą darbą kloune. Gyvenimas ir po darbo tesesi. Statistiškai žmogus važiuoja į darbą ir namo pagal tave. Matyt aš nesu statistinis vienetas nes važiuoju į kina už 60-70km nes ten rodo man patinkantį kiną, važiavau į klaipėdą 250km į renginių kombinatą nes ten koncertavo gng sindikatas ir tai buvo smagi išvyka. Susėdam su šeima važiuojam 100km į mišką šalia ežero, nes ten mūsų vieta kur malonu pabūti su šunimis. Kas tau darosi? Darbas, namai, kompas telefonas viskas ką matai? Regionuose daug žmonių taip gyvena neskaitant pensininkų. Visi sėda ir važiuoja kur reikia ir dvi mašinos ne prabanga, o būtinybė.
Dannas3 2024-05-21 11:23
Tu visada ta sustojima kisi. Kiek dazniausiai su vdv trunka sustojimai? Kazkur pakeliui nubegi i tulika, pasiimi kavos ir toliau vaziuoji. Bet cia su mintim jei reikia isvis stot, kas tikrai nebutina salyga ir tai uztrunka max 10 min.
Vasara gal ir nieko sustot su ev kokiam pusvalandziui lauke pacilint.Atsalus orams, nlb yra didelio noro ilgai stoviniuot.
donatasv 2024-05-21 11:27
Kažkaip keistai pasijutai nenormalus nes turiu laisvalaikį? Ne prie kompo ir ne prie telefono...
Xdmin 2024-05-21 11:37
DPD jau siuntas vezioja ir elektriniais autobusiukais. Kazkada kalbejau su kurjeriu, sake nors ir visa diena maliesi mieste, vistiek padarai tik ~100km.
immortallt 2024-05-21 12:14
Tai atvažiuoji į kiną, ir išvažiuoji iš kino, automobiliui net nesustojant?
Savaitgalį važiavau, įlėkti greitai kavos, savitarnoje ją nusipirkti, įsipilti ir išvažiuoti, net neinant į wc (važiuojant 270km) trukau 10 minučių.
Dar kartą, papsakok, kaip tu su važinėjimu į kiną kas antra dieną ir 120 km prasukant į darbą važiuojant 4x dienoje tilpsi į 14k km? Toks yra vidutinis automobilis. Kai atsakysi į šitą klausimą, galėsime kalbėti, kodėl 50% automobilių negalėtų patapti elektriniais su dabartinėmis technologijomis. 120 km x 229 d.d. yra 28k km. O kur tavo dar savaitgalio išvykos į Varšuvą - jau 40k km. Dar ten važiuoji šunį pavedžioti po 100km per dieną, tai jau 70k km. Ar 70k km yra panašu į 12-14k km? Dar kartą pasikartosiu, jei tavo poreikiai patenka tarp 5% automobilių savininkų, tai nereiškia, kad tai aktualu likusiems 95%.
Važinėjausi porą mėnesių elektromobiliu, bet reikėjo tik mieste - tai nebuvo ilgų distancijų. Tada ten buvo iš viso e-up. Kaip antras automobilis - puikiai tinka.
donatasv 2024-05-21 12:16
Bandei maltis ne tik mieste?
Kitas reikalas antras auto pas mane ir yra vdv. Tik primink iki kada užsibrėžė didelė dauguma gamintojų nebeleist vdv aplamai? Kai pažiūriu į regionų autoparką tai 10/20 ir daugiau metų senumo mašinomis važiuoja bus įdomu stebėti kaip žmonės kuriems mašina yra būtina keis 3k € mašinas į 15k€ vertus ev arba nudroštus be atstumo.
donatasv 2024-05-21 12:26
Tu žmogau atsigauk žmonės grybaut, uogaut, žvejot, medžiot, iškylaut, į kiną, į teatra, į koncertus, su kemperiais į turkiją, kroatiją, lenkiją, prancuziją išvažiuoja pora kart per metus nes smagu atitrūkt nuo darbo. Iki klaipėdos man 270km sėdu ir nuvažiuoju su vdv be problemų 3.5h pabuvom koncerte ir namo vėl 3.5 valandos. Kokios problemos? Man su verslu į lenkus kelis kart į metus reik važiuot varšuva lietuva be problemų 5min atlikai reikalus ir važiuoji. Bandžiau su ev ir 40kwh šeip kelionė truktų 19h išėjo 32h. Didesnė baterija gal būtų ir geriau bet pasikrovimai išvargina ir nori nenori turi stot pamiegot nes laikas išsitempia. Fary tale life pas tave...
immortallt 2024-05-21 12:35
Nu jau kokį 12-tą kartą, kaip tavo "asmeninė patirtis" telpa į 12-14k km automobilio ridą, kuri yra maždaug 700k automobilių Lietuvoje (jei pasiskirstymas normalus)?
40 kWh tarptautinė kelionė, tada elektromobiliai blogi Dar pasakyk, kad maži ekonominės klasės VDV blogi ir reikia truck'ų, nes negali pasikrauti 700kg statybinių medžiagų.
Dar aišku į Lenkiją prieš keletą metų, kai ten infrastruktūros žiaurus trūkumas buvo. Dabar irgi ne pyragai kol kas.
donatasv 2024-05-21 12:43
Pas mane 12k/14k auto rida? Tuoj du metai ir netoli 60k neskaičiuojant vdv. Jei atstumas trumpas darbas namai ir viskas tai liuks valio ev rojus. Bet gyvenimas kaip ir sakiau nesibaigia ties darbas namai. Galit pradėt plėst daugiabučių kiemus nes ten turės būt po dvi kaip minimum. Viena iki darbo kita kelionėms. O apie regionus aplamai patylim...
Kitas reikalas lenkuose bėdų nėra važiavau prieš 1.5metų stotelės kiekvienam orlene po vieną ir ev ten labai mažai tai net eilių nebuvo. Gal tik vieną kart teko stot greenway stotelėje. 50/100kw visos buvo max.
Kai reikia pasikraut tai ev aplamai kamputį stovi. Net cybertruck pakrautas 120km... mašina skirta darbui, o realiai parketui. Ir nereik pasakų, kad jums priekabos nereik. Man reik ir ne tik man.
https://m.youtube.com/watch?v=HIs8zudJF ... b3dpbmc%3D
Gale klipo labai gerai apibendrino iki 100 kiek truksi pasikraut? Tik 1.5h... o pas mus tesla super chargeris tik kaune visur kitur dominuoja 50kw kas vėl gi išsitemtų iki kelių valandų. Trumpi sustojimai kas 100km į tūliką pavalgyt?
immortallt 2024-05-21 14:33
Kas tau su tais video? Kas nors padarė klipuką ir tampa patikimas šaltinis? Filmukų nekomentuosiu.
Tryliktą kartą klausiu, kaip tu gausi, kad daugiau nei pusė automobilių nuvažiuoja iš esmės 30-50k km per metus, jei vidutinis nuvažiuojamas vidutinis atstumas yra 12-14k km?
Daugiabučių kiemuose jau po vidutiniškai 2 automobilius butui. Daugiabučių kiemai yra daugiabučio savininkų reikalas. Grįžtant prie fakto, kad dauguma per metus neturi nė vienos kelionės, kai per dieną įveikia 600 km, o ką jau kalbėti apie vienu prisėdimu, tai kodėl reikalinga didelius atstumus vienu prisėdimu įveikiantis automobilis? Esi turbūt tas, kuris perka autobusiuką, nes kraustantis prireiks, bet nesikraustai 20 metų ir pakeiti 2 autobusiukus? Aš tai išsinuomoju, kai reikia. Ant kuro dešimtimis kartų daugiau susitaupo, nei kainuoja nuoma dėl tų kelių kartų, kai prireikia.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Ferrari“ elektromobilių mėgėjams spjovė į veidą: iškart pristatė du superautomobilius (Video)