Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
donatasv 2024-05-21 14:43
Tavo pasakyme yra atsakymas vidutinis. Jei aš nesu vidutinis tai ką daryt? Jei vienas 5k nuvažiuoja kitas 25k tai vidutinis 15. Tai katram dabar reiks nurašyt dalį veiklos?
Ir nesu tas kuris perka autobusiuką nes kraustantis prireiks. Priešingai esu tas kuris gyvenime viską skaičiuoja ir nesirenka pertekliaus, kad liktų viskam kitam. Tam pasirinkau ev, bet ilgo ir laimongo gyvenimo su ev nematau. Taip kad žmogus kuris sėdi namuose ir bijosi mašiną ištraukt iš garažo aiškina tam kuris be mašinos neišgyventų kaip turės ryt gyvent.
donatasv 2024-05-21 15:12
O ko tu bijai youtube klipukų nes visi meluoja?
https://m.youtube.com/watch?v=yk_u9fbko ... b3dpbmc%3D
Dar vienas klipukas apie ev darbinį arklį. Žmonėms kuriems reikia nusitemt eskavatorius, darbo įrankius, šieno rulonus, vandens gyvuliams į laukus ir t.t. pasiūlyk tokį darbinį arklį pasiūs tave į visas 4 puses lygiai kaip aš dabar nes šūdas tas ev jei nori kažko daugiai nei ofiso žmogutis. Ir tai nėra vienetai tai yra dauguma verslo.eilinis ūkininkas, santechnikas, elektrikas, saulės elementų montuotojas ir t.t. šiandien vienas regionas ryt kitas. Užsienį lygiai taspats. Pats dirbau vokietijoje vedžiojom internetą, tai 200km spinduliu tampėm eskavatorių. Jei reikdavo kur toliau jau valdžia nuomodavo būstą jei darbas ilgesnis. Baką supildavom vakare, kitą vakara vėl autobusikui baką salerkos supildavom ir dzin visiems kuras buvo, svarbu darbas laiku padarytas ir neužtrukom ilgiau nei projektas numato.
immortallt 2024-05-21 15:37
Tai vėlgi, tu apie 5% poreikius, ir tais 5% pateisini, kad niekam netinka EV. Tuoj prasidės į trasą argumentai, kad su EV suarti lauko negali. Ar pagal tave kas antras automobilis pravažiuoja tuos 12-14k km per metus, bet paskui pusę laiko tamposi trailer'į ar sunkiąją techniką ant tralo?
donatasv 2024-05-21 15:48
Ne nesitampo nieko, pas tave namui kanalizaciją, elektra, kiemo landšaftą sutvarkė kastuvais. 5% tik pas tave galvoje. Atsistok prie statybinių prekių krautuvės ir pažiūrėk kiek mašinų ten su priekabom atvažiuoja. Švedijoje dirbau 2 metus darbų vykdytoju. Tai visko ko pritrūkdavo siūsdavau žmogų į krautuve su priekaba parvešt. Nes sunkvežimio kaina būtų kosmosas. Iš vieno objekto į kitą viską susivešt priekaba eidavo visada. Apsidaryk ne tik ofise gyvenimas verda... Saulės elektrinę montavo įmonė 30+ panelių ir konstrukciją 150km atsivarė su priekaba. Langus statė irgi su priekaba. Kur besisuksi smulkaus verslo darbo įrankos nr 1. Kad ir 5% galų gale ką tu siūlai smulkiam verslui užsidaryti?
Xdmin 2024-05-21 15:57
donatasv, gal tu tiesiog miskovezi nusipirk, gyvenimas ne tik pamiskese verda, galesi ir gilyn i miska nuvaziuoti /s
donatasv 2024-05-21 16:01
Kai tu pats su kastuvu iškasi 100metrų namui kanalizacją pravest 1m ir daugiau gylyje, aš miškovežį nusipirksiu. Nes nu visi mašiną perka, kad į palangą nuvažiuot...
Xdmin 2024-05-21 16:16
O prie ko cia tie tavo ekskavatoriai isvis? Kalba tai buvo apie automobilius. Didzioji dalis gyventoju dabar perka SUV/CUV, ir po to net kelkrasciu bijo pavaziuoti, kad neispurvintu. Ir neskraido magistrale 150+ su tais pakeltais checbekais. Ir tada ateini tu, ir aiskiai pasakai, kad elektrinis golfas yra niekam tikes, nes pas tave darbe negalesi vamzdziu atsivezti su juo.
Tarp kitko, net ir sunkiosios technikos yra elektrines, tik vietoje bateriju generatoriai naudojami arba ant laido pajungta.
Ar jau pradesi putotis, kad lektuvai nera elektriniai, todel visi automobiliai turi buti dyzeliniai?
immortallt 2024-05-21 16:17
Ai, supratau, tai 700 tūkst. lengvųjų automobilių tampo ekskavatorius, trailer'ius ir pan. Pro langą matau kaip tik geležinį vilką, paskaičiuokime, kiek iš tų automobilių tempiasi sunkiąją techniką.
Nu žinok per 3 minutes nė vienas lengvasis automobilis netempė nei sunkiosios technikos, nei treilerio. Matyt taip pakliuvo šią akimirką, turbūt kitu metu pasižiūrėjus visi automobiliai temps kažką sunkaus. Ai, bet pala... Net kablio dauguma automobilių neturi...
Vėl grįžtam, net jei visi tampytų sunkiąją techniką, kasdien važinėtų, tai gaunasi per dieną 30-50km nuvažiuojamas atstumas. Ir vėl tau nesigauna atsakyti, kaip vidutinio automobilio EV pakeisti negali (t.y. bent 50% autoparko).
donatasv 2024-05-21 16:23
O tai ką pasiūlysit smulkiam verslui kuriam reikia viso to ką išvardinau? Užsidaryt? Jei cybertrukas 100km nuvažiuoja tai ką su kona padarys? Ką ūkininkui daryt kuris ratais diena iš dienos suka? Daug sričių kur kuras dzin svarbu darbą padaryt. Bet ne du moksliukai be supratimo aiškina visiems kaip gyvent... daugumai tinka visus kitus išbraukiam iš gyvenimo? Nes valdžia nusprendė nuo 2030 tik ev? Ar ev taip išgerės, kad tiks visiems jau?
donatasv 2024-05-21 16:36
Pusbrolis turi valymo įmonę kur gauna darbo ten važiuoja. Iš klaipėdos į kauną, vilnių, alytų, marijampolę. Diena iš dienos juda ryte išvažiuoja vakare namie. Neturi žmonės išsilavinimo sukasi kaip išmano ir nurašom juos? Žmonės pinigus moka ir pakankamai neblogus tik darbą padaryk. Smulkus verslas turi kaip kurjeriai padalinius visoje lietuvoje padaryt?
immortallt 2024-05-21 17:04
O kur aš, ar kas nors sakė, kad va šiandien pat, ar per kelis artimiausius metus, visi turi persėsti ant ESAMŲ elektromobilių? Čia tu susigalvojai, ir pats ginčiji savo susigalvotą teiginį. Penkioliktą kartą klausiu, kodėl >50%, kurie nuvažiuoja iki 14k km per metus, netinka EV, ir kodėl jiems turėtų rūpėti, kad 5% netinka EV? 5% netinka ir kibiriukai 1,3 litro, ala yaris, IQ ir pan. Tai jų irgi pagal tave neturi būti.
O su laiku ateis ir tinkama infrastruktūra bei variantai ir važiuojantiems tuos mistinius 600-800km vienu prisėdimu su tualeto pertrauka 3 minučių (nu čia matyt nuo kelio myžant ir rankų neplaunant). Tik kol tarp naujų automobilių pirkėjų neperkančių EV liks tokie, kurių poreikių dabartiniai EV netenkina, praeis kokie dar 10 metų. Prieš 10 metų elektromobilių pardavimai nesiekė nė 200 tūkst., o pasirinkimas buvo iš esmės Leaf'as arba Tesla. Tai kas bus dar per 10 metų, kai visi didesni gamintojai norintys išlikti, jau metėsi ant EV? Ne, progreso nebus jokio?
donatasv 2024-05-21 17:40
Aš sugalvojau? Ar gamintojai vieni iki 2030 / 2035 metų paskelbė, kad vdv aplamai negamins? Taršos mokestis su kiekvienais metai keliamas tiek, kad gamintojai jau nelabai turi kur dingt arba kaip vw sukčiaut testuose? Neblogai sugalvojau, kad net vw užspaudžiau čia pas tave mistiniai ev randasi už prieinamą kainą visiems kada nors ir t.t. o realybė pastato viską į savo vietas ir tai ką matai usa tuoj bus ir pas mus. Nes europa visad lagina.
Magnus 2024-05-21 18:31
Pridėkim dar kokia 10metų, tai tik kokias 2045m greičiausiai bus apskritai uždrausta eksplotuoti VDV Lietuvoje arba kokie astronominiai mokesčiai bus įdėti.
Dar turime 20metų per kuriuos infrastruktūrą sukursim kuri gebės aptarnauti tokį kiekį EV ir galbūt bus koks proveržis baterijose. Kitu atveju, kentėsim kaip ir sakai, bei bus tik kaip pas immortallt "darbas ir namai", bei dėl eletros trūkumų/problemų nuosavą automobilį turės tik išrinktieji, visi kiti naudosis kokią tai "share" programėlę.
donatasv 2024-05-21 19:09
Aš pats prieš 15 metų kai pradėjau stotis ant kojų vairavau 20+ metų mašiną nes kitokios tiesiog neįpirkau. Pažiūrėk gatvėse, o ypač regionuose kiek dabar tokių nuo jauno amžiaus iki pensininkų tokias vairuoja? Jie ką vairuos? Dabartinius ev? Leafus, konas? Su 40 kwh baterijomis? Tos jau bus išnykę gal 80+kwh baterijos ir išgyvens kažkiek su mažesniu ciklu krovimų bet abejoju. Kiek t.lt straipsnių per paskutinį dešimtmetį perskaitei apie baterijų technologinį šuolį? Esi tikras jog jis bus?
HardAxe 2024-05-21 20:07
iki EV uždraudimo...
galėtų bent mažesniem kaip euro6 į senamiestį neleisti įvažiuoti didmiesčiuose. Apie EV galima bus pakalbėti po 5 metų nuo šito.
immortallt 2024-05-22 07:37
Keli gamintojai numatė strategijoje savo nebegaminti VDV - kiti gamins ilgiau, tai jau lygu, nebelieka VDV. Net kai nebegamins naujų, esamų eksploatuoti ne miestuose ilgai neuždraus. Bet pats po to greitai peršoksi, kai degalai pradės brangti, o surasti veikiančią degalinę bus vis sunkiau.
Hmz, ar eksploatuoti 20 metų senumo auto, su remonto išlaidoms kokiu 1000€ per metus, degalams ~3500€ (taigi 30k km mažiausiai suki) ir išleisti auto 4,5 tūkst. eurų per metus dar prieš auto kainą, kas yra 400€/mėn., ar nusipirkti auto už 4 tūkst. eurų brangiau elektrinį, kuri per pirmus metus atsipirks pilnai.
Vakar išmetė Citroen c3 reklamą, pasikapsčiau, kitais metais planuoja išleisti versiją nuvažiuojančią 200 km už 20k€. Jei gauni paramą, tai toks auto kainuoja į mėnesį apie 170€. Realiai jei kiek daugiau prasuki kilometrų mieste, kuro sąnaudos tau sudaro panašiai, kiek lizingo įmoka.
donatasv 2024-05-22 08:49
Su tokiomis reklamomis sudaromas vaizdas, kad va žiūrėkit ev pinga, o realybėje kas gaunasi? Sumažinama beterija kur automatiškai apkarpomas nuvažiuojamas atstumas, negana to išauginama pasikrovimo ciklų skaičius kas prives prie greitesnės baterijos degradacijos. Galutiniam variante gausim pigesnį auto bet jo tarnavimo laikas sumažės iki 10 metų. Ta matome iš dabartinių leafų 24/30 kwh baterijomis pavyzdžių. Čia nėra pigimas čia yra gamintojų rojus ir vartotojų košmaras. Jei vdv po 10 metų dar yra šio to vertas tai šitas kibiras bus varomas į metalo laužą nes gamintojai pigių baterijų pasikeitimui netiekia kainą užvarto vos ne kaip naujo auto. Taip bus tol, kol nestandartizuos baterijų ir baterijas nepradės tiekt 3 šalių gamintojai nesusiją su auto gamintoju.
immortallt 2024-05-22 09:25
Reklama esamo modelio už 25k€ su nuvažiuojamu atstumu 320km (sakyčiau nei tarpmiestinis atstumas, nei miesto).
Po reklamos pasikapsčiau apie patį automobilį, nes nieko apie jį nežinojau, tada atradau, kas bus 200 km versija už 20k€.
Ciklų skaičius neišauga, nes miestui skirti antri šeimos automobiliai nuvažiuoja sumoje mažiau kilometrų, tad mažesnis akumuliatorius ir mažesni atstumai lygu panašus ciklus skaičius.
ES galioja reikalavimai dėl atsarginių dalių tiekimo.
Akumuliatorius yra taisomas.
Celės +- standartinės, o ką jau kalbėti, apie donoro celių panaudojimą.
donatasv 2024-05-22 09:40
Leafų irgi taisomos, keičiamos iš donorų ir visa kita daroma. Bet ką turime realybėje? Niekam nereikalingas šrotas. Čia nori nenori atsimuši į kelis niuansus. Visų pirma pirkt tik miestui automobilį nu sakyk kaip nori daug suinteresuotų nebus vien dėl jo dydžio. Kitas reikalas jie tarnaus iki 10metų toliau į šrotą. Tai dar klausimas kas geriau ar prie to 20k pridėt 15k lr nusipirkt 3 teslą? Turėsi normalų automobilį ir antrinėje rinkoje po 10 metų jis bus šio to vertas ir atpirks 15k pradinę investiciją pardavus. Arba bent jau atpirks didelę dalį. Tik teslos kasko brangus pas mus vien dėl to nežiūriu teslos kaip varianto nes kasko kaina suvalgo didelę dalį pranašumo kainos atžvilgiu vs vdv.
immortallt 2024-05-22 10:40
Atsidarai autoplius, elektromobiliai, pagaminti iki 2014 metų, pasirinkimas visai nemažas (turint omeny kad 2014 metai dar buvo mažas jų pasirinkimas ir dar sparčiai vystėsi technologijos), ir ne į šrotą:
https://autoplius.lt/skelbimai/naudoti-automobiliai? make_date_to=2014&fuel_id%5B35%5D=35&page_nr=5
Em, antras automobilis, su retomis išimtimis, ir perkamas tik po miestą, ir aplink miestą max max 100km, realiai absoliučiai daugumai max 50km (pagal kitų šalių studijas).
Tai anot tavęs, nėra IQ, yaris, ir kitų mažų automobilių paklausos, kurie skirti miestui, t.y. jie neegzistuoja?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Ferrari“ elektromobilių mėgėjams spjovė į veidą: iškart pristatė du superautomobilius (Video)