Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
punktyras 2011-01-04 11:49
Iš japonų tikėjausi, kad dalyvaus su elektromobiliu... Na, gal kitąmet
pereterifikavimo
->
peresterifikavimo/transesterifikavimo
Taip riebiųjų rūgščių glikolio esteriai (žmoniškai kalbant - riebalai), tampa riebiųjų rugščių metilo/etilo esteriu (biodyzelinu).
blizzard 2011-01-04 12:19
O kaip dėl taršos? vis tiek kažkiek teršia aplinką ar ne? Atsimenu mitų griovėjai naudojo senam merse aliejų, sakė galingumas sumažėjo 40proc. gal čia variklis perdarytas kažkiek? Vat įdomu būtų sužinot kokius variklius naudoja, galingumus, didžiausią greitį ir t.t. O ten visi dyzeliniai?
rimka 2011-01-04 12:55
kurioi vietoi jie taip sakė?
lokis00 2011-01-04 13:18
Tai gi sake jog ju masinos galingumas vos 5% sumazejo ir lenktyninikai to nejaucia
terran 2011-01-04 13:36
skaityk atidziau ir pamatysi kad ne japonai sake apie 40%......
Dulkstantis 2011-01-04 13:45
tai aisku kad tersia aplinka, gal tik maziau, bet kai pagalvoji, kiek kuro sudegino rinkdami alieju ir ji transportuodami, tai manau, kad gamta tiek pat uzters, kaip kad butu pirke degalus
zamzungas 2011-01-04 13:46
gal mitu griovejai su alkoholiu nemaise?
Bet prarasti 5% galingumo yra labai daug, visgi toyota cia daugiau parodyti technologijas nori negu laimeti (nors turbu laimeti pries vw dabar neimanoma )
Nerkashis 2011-01-04 14:35
Nuo kada 5 proc. daug? Tarkim ta Toyota turi 300 ag. Tai susipylusi aliejaus turės 285ag. Nemanau, kad tai ženkliai daug.
Mano mašina turėtų turėt 113ag, bet realiai, turbūt, belikę pusę tiek. Ir vis dar važiuoja, ir užmiesty mašinas eina aplenkt.
Kiek žinau, naujesnėm (iki 10m senumo) auto tas biodyzelis per tirštas. Kišasi siurbliukas ir elektronika durniuoja. Reiks bandyt įkalbėt tėvuką jo Passatan supilt kelis ltr.
O gal kas bandėt? Kokie įspūdžiai?
blizzard 2011-01-04 15:49
tai kogero dėl to ir buvo 40proc sumažėjimas nes pylė jie į labai seną automobilį.. gal net prieš tai nematave kiek ten ten tų AG ir NM like..
Kad AG mažėja tai čia dar ne viskas. Dyzeliui svarbiau NM - sukimo momentas, vat įdomu kaip jis mažėja palyginus su AG mažėjimu, nes paprastai NM būna maždaug 2x daugiau nei Ag mašinoje, čia kalbu apie turbo dyzelius arba turbo bendzininius variklius, atmosferiniams turbūt kiek kitaip nes pas juos būna mažai NM palyginus su turbinininiais ir tie NM būna pikas prie kokių 5-7k apsukų, kada jau kitą bėgį mest reik. O pas dyzelį pikas jau nuo 2,2 ir jei labai nori gali padaryt tą piką iki 5k.
Nepatarčiau pilt aliejaus į mašiną nei kelių litrų, geriau nerizikuot, kiek girdėjau optimistiškiausiu atveju užkiš purkštukus.. Reikia pasidomėt kokia ten technologija pas tą dakaro ralio mašiną ir kiek ilgai ji važiuos. Gal ten jie kokias dujas naudoja kad pagerintų degimą.. būna ir taip pas dyzelius pasirodo, vietoj nitro.. kažkur teko skaityt kad buvo pasidaręs vienas bachūriukas kaip lenkt reikia dujas atsuka tik kažin ar ilgai važiavo..
HardAxe 2011-01-04 17:05
užsivedęs važiuosi su aliejum ilgai, tik aliejus normalioj temperatūroj tištesnis, gali neužsivest
Nerkashis 2011-01-04 17:16
Na, aliejus klampesnis. Žiemą su juo nepavažiuosi. Spec. įranga 2000-3000lt. Ten tą aliejų pašildo, todėl reikia 2-jų bakų. Užkuri su dyzeliu ir kai variklis pakaista, jungiasi aliejus. Panašiai kaip su dujų įranga.
Vat tėvukas su vasariniu dyzeliu varinėjo prie -10 kelias savaites. Rodos irgi turėjo sutirštėt kažkiek. Bet ir kūrėsi, ir važiavo be problemų.
blizzard 2011-01-04 17:28
Va turiu foto kai patrodo dyzelis prie normalios temperatūros ir prie -10
Vis gi įtariu aliejus būna dar tirštesnis nei čia
normali temperatūra:
galima tik įsivaizduot kaip atrodytų aliejus, nepamirškit kad jie pylė panaudotą, tai jeigu jau keptuvėje panaudotas aliejus, kambario temperatūroje su riebalais sutirštėja iki baltos košės, tai prie -10 jau turbūt nekas.. nebent naudot gryną, bet ir tas ko gero ne ką geriau atrodo prie tokios temperatūros
P.s. galima ir įsivaizduot kas būna jeigu dyzelis nešvarus, nešvarumai jau turbūt nenusėda ant dugno kaip dyzelis toks tirštas..
p.s. Nebūtų lietuviai, su žaliu dyzeliu bandymus atlieka ^^
Xdmin 2011-01-04 18:49
http://automanas.lt/blynais-kvepianti-k ... -aliejaus/
Cia truputi perdare kazka savo masiniukui, bet labai nedaug.
Nerkashis 2011-01-04 19:14
Pabrango naudotas aliejus. Pernai buvo 1,5lt/ltr.
bahuriux 2011-01-04 20:37
Geras man patinka tas bajeris vaziuoti su aliejum. Bet tai nu ir kibiras ta citrina per 6500 km prireike 4 kartus remonto. Bet kuri vokiska masina, tegu ir tu paciu metu ir panasiai priziureta reikalautu bent jau 10 kartu maziau remonto.
Tegu pasaulis daugiau naudoja visokiu kuro alternatyvu, tai gal ir benzas tiek nekainuotu, nes jo paklausa mazetu. Pvz brazilai beveik vien spiritu varomom masinom vazineja. Volvo berods gamina/gamino kai kuriuos modelius varomus E85, benzu, LPG ir CNG. va cia tai pasirinkimas kuom vaziuoti Nesuprantu ko europa neskatina tokiu dalyku.
Analog 2011-01-04 21:28
O benzu skiest aliejaus negalima būtų?
punktyras 2011-01-04 21:28
Tai kad ne aliejumi tie automobiliai varomi, o biodyzelinu:
„Abu komandos visureigiai Toyota Land Cruiser yra varomi 100 proc. biodyzelinu, t.y., su alkoholiu maišytais naudotais augaliniais riebalais arba, paprasčiau tariant, kepimo aliejumi.“
Klaidinga biodyzeliną vadinti augalinio aliejaus ir spirito mišiniu ir dėti tarp jų lygybės ženklą.
Nerkashis 2011-01-04 21:40
Nesupratau tavęs.
Kieshux 2011-01-04 23:57
Maladiec japonai, rodo pavizdy
Foxman 2011-01-05 14:20
Turejo bandelem paduot , atsimenu kaime vasara buvo du kurie su aliejumi vazinejo, nezinau is kur jie gaudavo, bet kai pralegdavo tai bandelem pakvipdavo O siap tai visiskai nieko jie nekeite vienas buvo su treciu golfu, o kitas su pasatu 1994 atrodo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
2011 m. Dakaro ralyje - naudotu kepimo aliejumi varomi japonų visureigiai