„Šie automobiliai rūdija labiausiai.“ Švedai skelbia sąrašą. Dominuoja viena šalis  (17)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Jeep“:

  • „Cherokee“ (2012-2015) – 1

„Lexus“:

  • IS (2005-2006) – 2
  • IS (2013-2014) – 2
  • NX 300h (2014-2015) – 2 

„Mazda“:

  • „Mazda 2“ (2007) – 2
  • „Mazda 3“ (2008-2011) – 2
  • „Mazda 3“ (2003) – 2
  • „Mazda 5“ (2005) – 2
  • „Mazda 6“ (2002-2009) – 2
  • „Mazda 6“ (2012-2015) – 2

 

„Mitsubishi“:  

  • ASX (2010) – 2 
  • „Colt“(2002-2009) – 2
  • „Lancer“ (2008) – 2
  • „Outlander“ (2013) – 2
  • „Outlander PHEV“ (2013-015) – 2
  • „Space Star“ (2012-2013) – 2

„Nissan“:

  • „Juke“ (2011) – 2
  • „Micra“ (2003) – 2
  • „Micra“ (2011) – 2 
  • „Note“ (2013) – 2
  • „Qashqai“ (2007) – 2
  • „Qashqai“ (2014) – 2
  • „X-Trail“ (2007) – 2

„Peugeot“:

  • 1007 (2005) – 1
  • 108 (2014) – 2
  • 207 (2006) – 2
  • 208 (2013) – 2
  • 508 (2013) – 2
  • 508 SW (2011) – 2
  • 2008 (2013) – 2
  • 4007 (2008) – 1
  • 5008 (2010) – 2
  • „Partner“ (2008) – 2

 

„Subaru“:

  • „Forester“ (2008) – 2
  • „Forester“ (2013) – 2
  • „Impreza“ (2007) – 2 
  • „Justy“ (2007) – 2
  • „Legacy“ (2003-2004) – 1
  • „Outback“ (2007) – 2 
  • „Outback“ (2009-2013) – 2
  • „Outback“ (2015) – 2

„Suzuki“:

  • „Swift“ (2005) – 2
  • „Swift“ (2011) – 2
  • „SX4 S-Cross“ (2013) – 2
  • „Vitara“ (2015) – 2

„Toyota“:

  • „Auris“ (2007) – 2
  • „Auris Sports Tourer“ (2013) – 2
  • „Avensis“ (2009) – 2
  • „Aygo“ (2005) – 2
  • „Aygo“ (2005-2013) – 1 
  • „Corolla Verso“ (2004) – 2
  • „Prius“ (2004) – 2
  • „Prius“ (2009) – 2
  • „Prius“ (2013) – 2
  • RAV4 (2013) – 2
  • RAV4 (2006) – 2
  • „Verso“ (2009-2013) – 2
  • „Yaris“ (2005-2009) – 2
  • „Yaris“ (2013) – 2

Kodėl japoniški automobiliai yra jautrūs korozijai?

 

Kaip aiškina „Rostskyddsmetoder“ atstovai, Japonijos gamintojai kėbulo dažymo stadijoje daugiausiai pasikliauja gruntais ir chemine apsauga, o Europos gamintojai daugiausia dėmesio skiria uždarų profilių užpildymui vašku ir klasikiniu galvaniniu cinkavimu.

Galiausiai jis suteikia daug geresnę antikorozinę apsaugą, pavyzdžiui, dėl didesnio atsparumo mechaniniams pažeidimams. Būtent dėl ​​šios priežasties daugelis „Honda“, „Mazda“, „Toyota“, „Subaru“ ir „Suzuki“ klientų nusprendžia – visiškai pagrįstai – savo transporto priemonėms pasirūpinti papildoma antikorozine apsauga. 

Naujesnių automobilių atveju didžiulė problema yra  plastikinės detalės arba garso izoliacija, kurios kaupia drėgmę ir, pasak specialistų, gali būti tikru rūdžių „veislynu“. Dėl šios priežasties, norint tinkamai apsaugoti automobilį, reikia visas tokias detales išardyti ir  vietas padengti preparatais, kurie kuo ilgiau išliktų „skysti“, be polinkio įtrūkti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(30)
(8)
(22)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (17)