Tokios „Audi“ niekada nesate matę! Pirmoji AUDI be žiedų logotipe (Foto, Video)  ()

„Audi“ nustebina – pirmą kartą istorijoje atsisakė ikoniško logotipo su keturiais žiedais.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujasis AUDI prekės ženklas ir AUDI E koncepcinis modelis debiutavo Kinijoje. Šio futuristinio automobilio kėbulo dizaineris yra lenkas Kamil Łabanowicz.

„Audi“ nustebina automobilių pasaulį, pristatydama naują prekės ženklą su supaprastintu logotipu – AUDI, užrašytu didžiosiomis raidėmis, be būdingų keturių žiedų.

Šį naują požiūrį demonstruoja AUDI E koncepcinis modelis, sukurtas specialiai Kinijos rinkai bendradarbiaujant kartu su koncernu SAIC.  

[EU+Kuponas] Aukščiausias lygis! Pasaulinio garso gamintojo gipso kartono sraigtinis suktukas. Paskutiniai vienetai („VEVOR BR8504“)
4090 1

Nuostabiai gera kaina

Specialus kuponas

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Negana to, jo kėbulą sukūrė lenkų dizaineris Kamilis Łabanowicz. Jis pasirinko minimalistinį stilių su išraiškingomis linijomis ir subtiliomis, bet efektingomis detalėmis. „Sportback“ siluetas ir juoda „kilpa“ transporto priemonės priekyje ir gale – pagrindinės skiriamosios AUDI E detalės. Ypač įspūdingai jos atrodo apšviestos.

Du AUDI E elektros varikliai išvysto iš viso 578 kW, o tai leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,6 sekundės. 100 kWh talpos baterija leidžia įveikti 700 km, o dėl 800 voltų elektros įrangos greitasis įkrovimas iki 55 % užtrunka vos 10 minučių.

 

 

AUDI E interjeras yra pažangus skaitmeninimas, pritaikytas Kinijos vairuotojų lūkesčiams. Visą prietaisų skydelio plotį užima didžiulis 4K ekranas, suteikiantis prieigą prie pramogų ir transporto priemonės valdymo funkcijų.

Pirmieji naujosios markės automobiliai Kinijoje pasirodys kitais metais. Šiandien neplanuojama pristatyti AUDI kitoms rinkoms.

AUDI E yra pavyzdys, kaip užsienio prekės ženklai turi prisitaikyti prie besikeičiančių Kinijos rinkos tendencijų. Susidūręs su augančiu vietinių gamintojų populiarumu ir mažėjančiu susidomėjimu ne Kinijos prekių ženklais, Vokietijos prekės ženklas ieško naujų būdų pritraukti klientus.

 

 

AUDI prekės ženklo sukūrimas be ikoniškų žiedų ir automobilio pritaikymas Kinijos vartotojų specifikai yra žingsnis link glaudesnių santykių su reikliais klientais, kurie galėtų ieškoti alternatyvos vietiniuose aukščiausios kokybės prekės ženkluose. Tokiu būdu įmonė nori išlikti konkurencinga ir išlaikyti savo pozicijas didžiausioje pasaulyje automobilių rinkoje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(6)
(-6)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()