Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2011-03-18 13:40
Lakiu sito variklio. Tik kodel man atrodo, kad to isiurbimo centre padetis per "ankstyva".
T 2011-03-18 14:26
O kas gali paaiškinti? Sakykim koks 30 t. vilkikas 100 km sunaudoja apie 30 l degalų. Lengvasis automobilis apie 7 l. Tai reikštu, kad 1 t pervežti vilkikas sunaudoja 1 l degalų, o lengvasis automobilis net 7 ir daugiau litrus?
zamzungas 2011-03-18 14:32
na automobilis sunaudotų 3,5l,, bet iš kur ištraukei, kad vilkikas sunaudoja 30l?
andriulis 2011-03-18 14:39
Vilkikas naudoja nuo 30 iki 40ltr. Na priklauso nuo auto metu, koki svori tempia ir kokiu keliu vaziuoja.
Xdmin 2011-03-18 14:40
Jau buvo straipnis apie sio variklio prototipa, pries kokius metus. Panasu jog ideja nesustingo ir keliauja link igyvendinimo
Kartais VDV naudingumas kartais ne ~40% ?
Justdoit 2011-03-18 14:40
paaiškinkit man, jei jo viduje vistiek yra uždegami degalai ..ir veikimo eigoje išsiskiria įkaitusios dujos, tai kodėl jis nebėra vadinamas vidaus degimo varikliu. Juk esmė išlieka ta pati ..
kiesza 2011-03-18 17:10
genialu kas paprasta..
Aidziux 2011-03-18 17:12
nelabai supratau su tuo aušinimo nereikalingumu, ir principe kuo skiriasi nuo mazdos rotorinių?
bahuriux 2011-03-18 18:31
Ausinimas nereikalingas su salyga kad korpusas ir rotorius bus pagaminti is kazkokiu karsciui atspariu medziagu, pvz metalo keramikos kazkokios, tada nvk labai dideja. O nuo mazdos rotorinio variklio skiriasi, kaip diena ir naktis, nes cia yra turbina, o mazdos vistik yra stumoklinis, stumokliu vaidmeni atlieka trikampis rotorius.
Istikro iprastu VDV NK yra 35-40%, bet atmetus visus masinos nuostuolius lieka tik 15% vaziavimui. Sitas daiktas butu pritaikytas elektromobiliui varyti, tai nuostuoliai neitin dideli, is 60% liktu ~40% vaziavimui.
kurmis 2011-03-18 18:58
Ar tie varikliai bus naudojami hibriduose kaip generatoriai, kurie gamins elektros energiją elektriniam varikliui? Jei taip, tai tas variklis, sukantis generatorių, galėtų būti mažas toks kaip skalbimo mašinos tai degalų dar mažiau sunaudotų.
bahuriux 2011-03-18 20:43
Taip, nes jos apsukos perdideles sukti kazkoki tai reduktoriu ir apsukos nelabai keiciamos. Ta turbina tiesiog dirbs tam tikru optimaliu greiciu ir tam tikra apkrova.
MindaugasV85 2011-03-18 22:32
Tai pasipriešinimą sukuria ne vien masė. Yra dar oro pasipriešinimas, trintis tarp judančių dalių, svoris, pagaliau pasipriešinimas dėl padangų "susiplojimo".
punktyras 2011-03-19 01:17
Teorinis maksimalus galimas 4 taktų VDV NK - 25%. Tuo atvejui iš duslintuvo eitų 0 kelvinų temperatūros dujos.
LAZAS 2011-03-19 04:32
Kadangi nėra jokių uždarų cilindrų, tai ne bus taip kaips su dvitakčiu VDV, kad ne visas orro-kuro mišinys sudegs ir pan. ?
kazkas 2011-03-19 09:50
Nu kad greičių dėžės nereikės tai čia kažkaip netaip skamba, gal nesugeba.
bahuriux 2011-03-19 10:53
Nereikia greiciu dezes, nes prie dideliu apsuku, generatorius bus tik keliu kg svorio o jo galia bus didele. Prisiminkim kaip skaiciuojama varikliu galia. Taip pat ir generarotoriaus galia bus skaiciuojama, tik dar dasideda daznis (poliu skaicius) ir tt..
Galia (W) = apsukos per sekunde * sukimo momentas (Nm) * 1m spindulio apskritimo ilgis (2pi*r=6,28)
Taigi pakelus apsukas, galia dideja proporcingai. Tas variklis tures maza sukimo momenta ir dideles apsukas. Nera jokios prasmes deti jam reduktorius ir pavaru dezes, tai atgyvena. Sita turbogeneratoriu reikia deti i elektromobili su nedidele ir nebrangia baterija. Ta turbina dirbtu tik tada, kai reikia ikrauti akuma ir visada optimaliu rezimu, kai NVK didziausias. Pakrovus akuma tiesiog issijungtu.
Dar vienas pritaikymas sitai turbinai butu aviacijoj, bet tada jau per reduktoriu. Nes nereikia keisti apsuku kaip automobilije.
Dar manau, kad butu galima ta turbina varyti su etanolio ir vandens misiniu, kitaip sakant su degtine. Tada pertekline siluma uzkaitins vandeni ir pavers i garus, padides NVK del mazesnes temperaturos ismetimo dujose. Tik siaip pamasciau. Kazkur buvau skaites, kad rotorini wankelio varikli taip vare tik su 30% etanolio ir 70% vandens, jei gerai atsimenu.
Vytautaska 2011-03-19 13:26
Na, kodėl ne Lietuvos mokslavyriai sugalvojo, atrado, sukūrė.... nors esu skaitęs, kad kažką kažkokį kitokį bandė kažkada kurti..
AirDog 2011-03-19 14:22
Man atrodo, kad šiame variklyje bus dideli šilumos nuostoliai ir mažas NK.
enternald 2011-03-19 15:03
Man panašu, kad bus didelių problemų su tepimu ir dėvėjimusi, dėl ko kenčia Wenkel varikliai. Na ir lydiniai bus nepigūs, jei įsivaizduoju teisingai, kad veiks kaip turbina.
Strong_Bad 2011-03-19 15:28
pirma perskaityk pries dedamas toki kometara
http://www.rotaryengineillustrated.com/ ... /index.php
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vidaus degimo variklius pakeis smūgines bangas generuojantys diskai?