Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Evaldas 2011-03-19 15:29
Kaip visada Lietuvos komentatoriai nori pasirodyt protingesniais už kvalifikuotus inžinierius : )
bahuriux 2011-03-19 16:24
Sita turbina yra nesulyginamas dalykas su wankel varikliu, cia tiesiog kitokios konfiguracijos automobilinis turbokompresorius ir medziagos, guoliai/tepimas, sandarinimas issprendziamas panasiu budu, kaip ir auto turboj.
Kur ir kaip galima panaudoti toki dalyka, kaip mazu gabaritu turbogeneratorius jau parode volvo 1995 metais. http://www.greencar.com/articles/volvo- ... pt-car.php
Skaitytojas 2011-03-20 11:50
Reduktoriai ir reikalingi tam kad keisti apsuku skaiciu. O aviacijoje varikliai daugiausiai ir dirba pastoviom apsukom. Kam jiems tada reduktoriai??? Kazkaip viska antraip surasai
Ir kaip besigyncysit cia vistiek tas pats senas geras rotorinis variklis sudarytas is statoriaus ir rotoriaus. Ir skiriasi nuo turbininio radikaliai, nes kuras deginamas degimo kameroje, esancioje rotoriuje. Tai ar nepanasu i Wankelio varikli???
Nematau nieko naujo, gal kitaip atrodantys komponentai, bet veikimas tas pats.
bahuriux 2011-03-20 19:04
Ne i vankelio varikli nepanasu nei is tolo, http://www.mondeo-klubas.lt/naudinga/14 ... s-variklis O i turbinini siek tiek panasu, bet skirtumas tas, nuo duju turbinos, kad degimas vyksta paciame turbinos rotoriuje ir beto degimas vyksta paciu efektyviausiu detonaciniu budu, bent jau taip turetu buti. Sitas rotorius pagrinde veikia del duju srauto indukcijos, tai isiurbimas ir ismetimas vyksta indukcijos pagalba, todel jam nereikia turbo/neturbo kompresoriaus.
Skaitytojas 2011-03-20 23:22
Ytariu, kad mechanika nuo aerodinamikos skiriasi. Bet aciu kad apsvietei is aerodinamines puses
AirDog 2011-03-21 00:20
Norbert Mueller describes his wave disk generator
http://www.youtube.com/watch?v=uf_-IMgla34
Nerkashis 2011-03-21 10:40
Mažai išmanau apie vidaus degimo variklius. Straipsnyje, man, taip pat mažai info. Kiek supratau, tai čia tas pats rotorinis variklis. Tik ne trikampis sukasi, o diskas su sparneliais. Bet jam taip pat reikia padavimo, uždegimo, suspaudimo?, išmetimo. Tada kyla klausimas, kaip į kiekvieną tarpą tarp sparnų suspėt įpurkšt degalų? Kaip suspėt uždegt?
Pirma mintis buvo, kad tą turbiną suka karštos dujos.
Linas000 2011-03-26 02:55
tai aisku kad 25kW variklis lengvas, o tie esami vidaus degimo "sunkieji" varikliai (~150kg uz 250kw) koreliuoja ties gal 120kg. Bmw varikliai su svoriais ir galia: http://www.bimmerforums.com/engine_faq.php
Is pateikto adreso radau viena perkopusi 200kg riba, bet jis masinei gamybai nebuvo ruosiamas - mcLaren 266kg / 627 arkliai.
tai kai sudes 8 savo "vidutinio dydzio puodus", gali staiga paaisketi, kad 200kW gauti, varikliu mase yra ta pati kaip jau seniai gaminamu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vidaus degimo variklius pakeis smūgines bangas generuojantys diskai?