Prasčiausi naudoti automobiliai. „Nustebsite.“ Naujausia vokiečių 2025-ųjų ataskaita (3)
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
8-9 metų amžiaus
8-9 metų senumo automobilių grupėje vėl dominuoja „Dacia“ modeliai. „Dokker“ jau siekia 30,9 % rimtų defektų, „Duster“ 29,7 % ir „Sandero“ 28,6 %. Tai nerimą keliantis rodiklis ir stiprus požymis, kad ieškant 8-9 metų (ir vyresnio) „Dacia“, reikėtų didelį dėmesį skirti automobilio techninei būklei ir nuodugniai jį patikrinti patikimam meistrui.
10-11 metų amžiaus
10-11 metų senumo automobilių kategorijoje prasčiausias – „Dacia Logan“ – 39,6 % rimtų gedimų. Antroje vietoje yra „Dacia Duster“ (34,1 %), o trejetuką užbaigia „Renault Twingo“ su 33 %.
Aiškiai matosi, kad „Renault-Dacia“ modeliai nelabai atlaiko laiko išbandymą ir sulaukę tam tikro amžiaus pradeda panašėti į „pinigų balas ant ratų“, kurių savininkams tenka daugybę išlaidų remontui.
12-13 metų amžiaus
Tai įrodo ir tai, kad šių dviejų markių automobiliai pateko į paskutinę TÜV analizuotą kategoriją – 12 ir 13 metų senumo transporto priemones. Čia atsidūrė „Renault Twingo“ – 41,5 % rimti defektai, „Dacia Logan“ 41 % ir „Renault Clio“ 39,8 %.
Išvados
Analizuojant TÜV 2025 ataskaitos rezultatus, pastebimos kelios tendencijos. Visų pirma, didelis palyginti jaunų „Tesla Model 3“ modelių gedimų procentas verčia suabejoti šio populiaraus elektromobilio darbo kokybe – per daug vairuotojų susiduria su problemomis.
Antra, „Dacia“ modeliai, nors iš pradžių buvo pigūs, ilgainiui gali lemti dideles priežiūros išlaidas.
Trečia, net aukščiausios kokybės prekės ženklai (geras pavyzdys BMW) nėra be techninių problemų, juolab kad daugelis jų yra susiję su elektronika ar pažangiomis sistemomis, kurios tampa vis labiau paplitusios ir platesnės.
TÜV specialistai taip pat atkreipia dėmesį, kad pandemijos metu pastebėta teigiama tendencija, kai savininkai turėjo daugiau laiko pasirūpinti savo transporto priemonėmis, nesitęsė. Bendra automobilių techninė būklė Vokietijoje grįžo į priešpandeminį lygį, o tai rodo, kad nėra ilgalaikio transporto priemonių priežiūros pagerėjimo.