Automobilių giganto agonija. Kinija „deda kilpą ir pastums taburetę“ ()
Tai gali kelti papildomą grėsmę Europos gamintojų konkurencingumui.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kinai dairosi į Vokietijos gamyklas, kurias ketinama uždaryti, pranešė „Reuters“, remdamasi savo šaltiniais. Teigiama, kad „Volkswagen“ gamyklos ypač domina Kinijos valdžios atstovus ir automobilių gamintojus. Šios bendrovės gamyklų įsigijimas leistų Kinijai stiprinti įtaką Vokietijos automobilių pramonei.
„Volkswagen“ yra Vokietijos pramonės galios simbolis, tačiau pastaruoju metu jaučia ekonomikos sulėtėjimo ir perėjimo prie ekologiškų technologijų padarinius.
|
Siekdama sumažinti išlaidas, „Volkswagen“ savo gamykloms Drezdene ir Osnabriuke ieško alternatyvių panaudojimo būdų. „Reuters“ teigimu, bendrovė būtų pasirengusi parduoti Osnabriuko gamyklą Kinijos pirkėjui.
Kinijos įmonės jau investavo į daugelį pramonės šakų Vokietijoje, bet dar nepradėjo tradicinių automobilių gamybos, nors „Mercedes-Benz“ turi du stambius Kinijos akcininkus.
„Reuters“ pažymi, kad automobilių gamyba Vokietijoje leistų Kinijos elektromobilių gamintojams išvengti pernai Europos Komisijos nustatytų tarifų už elektromobilius. Tai gali kelti papildomą grėsmę Europos gamintojų konkurencingumui.
Investiciniai sprendimai priklausys nuo naujosios Vokietijos vyriausybės pozicijos Kinijos atžvilgiu po vasario mėnesį įvyksiančių rinkimų.