„Išaugo net 68%!“ Elektromobilių gamintojai peržengė absurdo lygį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2025-02-10 11:25
Prie nulinės? Spėju temp palaikymas išjungtas, nes net pats rašo, kad regenerative breaking rodo, kad neveikia. Tai rodo, kad nepriima krūvio, šaltas akumas. DonatasV, šiaip rekomendacijos pagal automobilį skiriasi, kiek rezervo reikia palikti nekrauti/neiškrauti, nes dauguma modelių ir taip laiko rezervą, net ir tas pats ID3 nurodo akumuliatoriaus talpą, ir prieinamą talpą. Taip kad per akis daugumai yra krauti iki 90% ir iškrauti iki 10%, kas dėl akumo taupymo. Ir nieko neatsitiks, jei planuojant kelionę tolimesnę, pakrausi iki 100%. O konkrečiai dėl numestos nuorodos, tai ten ir rekomenduojama pakrauti iki 100%. O kad net nesupranti, kad šaltą akumuliatorių sušildyti iš akumuliatoriaus sunaudosi daug daugiau energijos, nei išvažiuojant jį turėtum jau pašildytą, arba kaip keičiasi akumuliatoriaus krovimo trukmė, kai akumuliatorius optimalios temperatūros - kelia klausimų, ar iš vis domėjaisi, kaip EV eksploatuoti. Tęsiant apie nuorodą, tai jei paskaitytum toliau, pateiktas ir paaiškinimas, kad kiti ir prie -15C jaučia tik 10-15% sumažėjusį nuvažiuojamą atstumą su tokiu pačiu automobiliu. Priežastis paprasta - nepašildytas akumuliatorius/salonas prieš išvažiuojant. Iš šalto akumuliatoriaus išimti reikia daugiau energijos, kad jis pašiltų. Elementariai, mobilų telefoną palik atvirai prie -30 su pilnu akumuliatoriumi, po 15 minučių jis išsijungs, nes nesugeba paduoti pakankamai energijos. Tekę susidurti, ir kaip tyčia, pasiėmęs Citybee, mašiną reikia palikti, o telefonas išsikrovė ir net nesikrauna, nors laidas pajungtas. P.S. paliekant 20% kuro bake, su savo automobiliu 300 km nenuvažiuočiau, nei mieste, nei žiemą, nei vasarą.
donatasv 2025-02-10 13:27
Kai su 20% bako turi 100 ar 200 tai atrodo vienaip. Bet gyvenimas pasikeičia kai 1% bako lygu 2km. Tas pats 20% realiai žiemą yra +/- 40km. Mano vdv nukritus rodykliai iki 0 dar 40km atstumą nuvažiuoja. Kai pakliūsi ant neveikčiančios stotelės tada galėsi pasakot kiek linksma buvo. O jų būna ir ne viena. Amerikoje visi pereina nuo ccs ant teslos kištuko, nes teslos stotelės patikimos. Tau sakau to nesuprast stojau pyliau ir važiuoju. Žemiau 20% nelabai pats norėsi nuleist, kad nereiktų kelt ant traliuko. Iki 80% nuo 20% krausi 30min, 50kw galia. Nuo 80 iki 90 dar 20min papildomai ir likęs 10% dar 30min. Tu gal ir nori leist laiką ir kraut iki 90 aš ne. P.S. po pirmo krovimo leaf baterija jau būna tinkamos temperatūros krautis gauni max, sekančios kelionės dalys jau nelabai svarbu. Žiemą spėja atvėst iki tinkamos krautis, vasarą ne. Temperatūra kelionėje ne rodiklis. Yra aušinimas ar nėra įtakoja bendra nuvažiuojamą atstumą, o ne tarp krovimų. Didesnė baterija mažiau kais gali tekt šildyti. 40kwh maža baterija kaista žiemą pakankamai. Su leafu tik vasarą bėda.
immortallt 2025-02-10 15:55
Su 20% bako, turiu 90 km. Piluosi, kai turiu 30-50km. Trukt už vadžių ir vėl iš pradžių, nusipirkai miestui ir vidutinėms distancijoms auto, ir verki, kaip netinka ilgoms. Tesla investavo daug į krovimo tinklą ir patirtį. Kiti gamintojai šūdą malė. Kaip ir Europoje. Temperatūra kelionėse ne rodiklis? Išvažiuojant krautis reikės po 200 km ar po 300 km tai skirtumas yra, ar ne? Yra aušinimas/pašildymas įtakoja tiek nuvažiuojamą atstumą, tiek krovimo greitį kelionėse. Elementariai, su šaltu akumuliatoriumi, net neatgauni stabdymo metu energijos.
donatasv 2025-02-10 16:12
Naujas leaf jei gerai pamenu kainavo 30k+++ tai gali pasakot savo pasakas nusipirkai miestui. Gaidys ne mašina už 30k buvo ir dabar yra. Už 22k tada golfas ėjo... važiuok kur nori... 60kwh baterija neatstoja golfo galimybių, o tada nuo 38k ėjo.
immortallt 2025-02-10 16:20
O kas sakė, kad EV visada visose klasėse buvo pigiau, ar net dabar yra pigiau? Ir dabar Seat kibiriuką už 16k€ gali nusipirkti, ir elektromobilis už 30k€ nenuvažiuos tiek kiek tas Seat'as. Ir? Beje, supercar'ą nusipirkus, 500 km vienu užpylimu irgi nenuvažiuosi, paspaudus iki dugnom nenuvažiuosi ir kiek leaf'as nuvažiuoja.
donatasv 2025-02-10 16:25
Tai ginčiji mane jau kelinta tema kai sakau, kad ev ne ką pigiau? Jei važiuoji 15k per metus tai greičiau mašiną keisi nei atpirksi. Pasirodo gaidys ev tik miestui skirtas, pasirodo nori ne tik miestui jau automatiškai kaina didelė...
immortallt 2025-02-10 17:02
Žmonės perka ne tik ekonominės klasės automobilius, o tokie jau EV yra pigesni. Daug šeimų turi du automobilius, kurių vienas skirtas miestui ir 300 km vienu prisėdimu iš vis nenuvažiuoja per visą gyvenimą. Tokie jau irgi atsiperka, ir kainos skirtumas nėra didelis. Liko tie, kurie važinėja su ekonomine klase daug, klausimas, kodėl iš viso taip važinėjama, jei automobilis neuždirba pinigų, bet iki šitų dar EV kainos nepasivijo. Tai nioliktą kartą grįžtame prie to, kad ekonominės klasės didelį atstumą nuvažiuojančių EV dar negamina vakarai, nes EV gamybą riboja kiek gali pagaminti akunuliatorių, o iš ekonominės klasės automobilių pelnas yra mažiausias, tai niekas ir negamina tokių kol kas. Ir tai niekuo nesusiję nei su elektromobilių savikaina, kaina, technologinėmis galimybėmis, tik produkto vystymosi etapais ir masto ekonomijos augimu.
donatasv 2025-02-10 19:07
Tu kažkaip iš medžio iškritai. Absoliučiai nežinai automobilių istorijos. Vdv užkariavo pasaulį ne dėl to, kad jį sugebėjo padaryt prabangų. Pasidomėk Ford model T istorija, VW beatle ir t.t. matysi, kad tavo ev jau bandė įsikabinti bet kaip ir tada, taip ir dabar technologijai dar trūksta, kad įsitvirtintų.
tai_tu_nesinervuok 2025-02-10 20:52
traukiniai ir db elektriniai jiem bateriju nereik o gincijimuosi tai taip, megaujames
donatasv 2025-02-11 08:03
Dar pridėsiu imortal tu sakai, kad aš nežinojau ką perku, kad nesuprantu kažko Aš puikiai žinojau ką aš perku ir ką gausiu, tik aš išdėščiau trūkumus kurie yra akivaizdūs. Tarkim leafas buvo pirktas naujas, pataikiau ant akcijos išėjo 27k, gavau 5k paramą, savivaldybėje namokamą elektrą ir daugiausia vietoje prasukau 80k km. Kurui neišleidau 8k parama 5k. Tuo metu kona kainavo 45k su 64kwh baterija. Aš po 2.5 metu leaf pardaviau už 18k, nupirkau koną su 64 baterija už tapačią sumą tik 5 metų senumo, bet baterija keista buvo prieš du metus dėl garantinio. Konos rida buvo 60k. Kaip matai aš važiuoju daug ir trumpais atstumais, kur ev atnešė man labai daug naudos. Tu pats nesupranti elementaraus dalyko, kad visą šitą laiką dėstei jog vidutinis žmogus nuvažiuoja 12k/15k km per metus, negana to dėstei, kad ev labai pigus, aš tik pateikiau tau skaičius ir trūkumus. Man EV atsipirko nes aš nuvažiuoju labai daug ir aš žinau ką perku ir aš žinau ką gaunu bet atsipirkimas nekeičia fakto, kad turėjom pirkt antrą vdv, kad būtų patogu su visom kelionėmis šeimoje. Taip kad jei nori EV važiuok daug arba būk pasirengęs permokėt. nebūtų nemokamos elektros, nebūtų paramos EV būtų buvęs gaidys man asmeniškai, o visos šitos privilegijos povaliui nyksta.
immortallt 2025-02-11 08:20
Sėkmės surandant, kur rašiau, kad EV yra labai pigus. 12-14k km yra vidutinė rida Lietuvoje. Iki 16k rida beveik bet kurio europiečio. Tai reiškia, kad grubiai 50% populiacijos ES nuvažiuoja iki 14k km. Tai nė per vieną vietą nereiškia, kad visi tiek nuvažiuoja. Aš rašau apie populiaciją, tu apie individą. Tu sakai žinojai ką perki, bet tada piktiniesi, kad netinka tam, kam neva nepirkai. Piktiniesi ir kad plaktuku varžtų išsukti negali? Nemokamos elektros praktiškai nebėra, o kai kur ir nebuvo, ir žmonės vis tiek perka EV, tuo tarpu EV kainos mažėja, o VDV auga.
immortallt 2025-02-11 08:21
Ai, tai Model T buvo pirmas VDV ir jis buvo pigesnis už arklį?
HardAxe 2025-02-11 11:27
Ateis į lietuvą saulės energijos pardavimas, ne pasaugojimas... visi turės kibirus nemokamos elektros. Dienos metu elektros kaina rinkoj krenta iki minuso vasarom.
immortallt 2025-02-11 12:27
Iki minuso kol kas labiausiai krisdavo ne vasarą, o pavasarį, kol hydro daug. Lietuvoje labai reikia spausti, kad didesni vartotojai imtų kintamą valandinį (netrukus 15min) tarifą, kad daugiausiai vartojančią techniką optimizuotų veikti pagal elektros kainą. Lygiagrečiai, daugėja cheminių akumuliatorių, tikiuosi, pradės ir hydro persitvarkyti, kad pradžioje didinti turbinų galią ir lankstumą, ir priklausomai nuo rezervuaro dydžio, galėtų sukaupti vandens padengti apsiniaukusių be vėjo periodų paros ir ilgesnius tarpus. Tai darys, nes tiesiog biznis geresnis.
donatasv 2025-02-11 14:02
Čia įdomiausia, kad aš nesipiktinu tik konstatuoju faktą už brangiai gaidys. Man ev atsipirko nes aš važiuoju daug. Čia tu piktinsiesi kai tau reiks keist į ev ir mokėt daug. Pats sakai nes neapsimoka keist seno kibiro į ev