Jie privertė Europą ir dabar maištauja. Vokiečiai staiga persigalvojo

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Absoliutas 2025-02-13 18:40
“Zaliasis kursas”, bus naudojamas vietoj keiksmazodzio
kestutisz 2025-02-14 14:37
Kodėl "bus". Tai ir yra keiksmažodis/psichozė ir pan., Tiesiog papildomas pinigų rinkimas ir tiek, įvilktas į žalią popieriuką. Tik gal šiuo atveju nėra ten "miestai suinteresuoti" kažkaip "keisti kursą" ar pan. jie tiesiog paskaičiavo, kad iš žaliųjų nesąmonių gali pavykt išspaust pinigo net ir mažiau nei iš tradicinių. O tai jau bėda.
immortallt 2025-02-14 15:26
Matau, psichozės apimtus susirinkusius, žaliasis kursas kaltas, kad iš dujų elektra kainuoja 150-200€/MWh, kai iš vėjo/saulės kainuoja 40-60€/MWh. Kaip blogai žaliasis kursas. Nebūtų jo, elektra iš dujų kainuotų 500€+ arba būtų ribojamas tiekimas, kaip Ukrainoje, nes tiesiog dujų neužtektų. Ir tik nepradėkite atomines, pilnais kaštais net už 250€/MWh nesugeba pastatyti. Energiškai efektyvūs namai atsiperka patys. Renovacija atsiperka, kai skaičiuoji kaštus susijusius tik su energiniu efektyvumu, o ne konstrukcijų remontą ir priežiūrą priskiri energiniam efektyvumui. Lygiai taip pat ateina ir su elektromobiliais, kai elektromobilį pirkti bus pigiau nei VDV, o eksploatuoti iškart buvo pigiau. Lygiai taip pat ir nuotekas leisti į upes kažkaip nebesinori, bet anglis deginti ir visiems smardinti, tinka. Dyzeliai (ir benzas) apėję suodžiais, sukuriantys taršos mieste tiek, kad prilyksta surūkytiems 2-3 pakeliams cigarečių per dieną (čia Vilniaus centre tokia tarša, ten gyvenantiems/dirbantiems), yra faina ir gerai. Tuo tarpu gyvenantys ten, kur sutvarkytas mikrojudumas yra labiau patenkinti, nes aplinka gražesnė, triukšmo mažiau, ir visokeriopai geresnė gyvenimo kokybė. Rašyk savo adresą, gretimame sklype atidarysiu sąvartyną. Gi parašą padėsi iškart, net nematęs projekto.
HardAxe 2025-02-14 16:50
ką žinau kiek ta eksplotacija pigesnė. Draudimas 2x brangesnis dėl galios skirtumo. Padangas greičiau suėda. Krovimas pigus, bet reikia investuoti į infrastruktūrą papildomai. Garantiniu laikotarpiu visvien bus brangus aptarnavimas pas gamintoją, tik neaišku už ką (e-niro kasmet, EV6 kas du metus). va random žmogaus patirtis: santrauka: 18kkm per metus su kia eniro. pirmi metai 150eur antri metai 343eur trečiais metais bus 400eur baterijų aušinimas + kiek ten servisas išeina. dadedam kokį 200eur/metam draudimo. Nu šūdas, o ne pigus aptarnavimas. Pigus jis ant popieriaus, gamintojui reikia paimti pinigų, tai melžia ką sugalvoja. p.s. o dėl persigalvojimo, tai sakė kažkada, kad airbagai yra perbrangūs ir į eilines mašinas jų nedės. Beveik visi gamintojai nori grynai tik pelno ir rinkos dalies, rūpestis klientu ties tuo užsibaigia.