Košmariškas elektromobilių likimas. Dideliais kiekiais patenka į „sąvartyną“. Kas vyksta (2)
Susidomėjimas elektromobiliais mažėja.

© jae p (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/tesla-model-s-75d-2015-price-59-900-28123194/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Lietuvoje elektromobilių infrastruktūra vis dar nėra labai išvystyta. Trūksta įkrovimo stotelių ir mechanikų, mokančių remontuoti elektromobilius. Tačiau Azijoje padėtis kiek kitokia. Kinijos įmonės elektromobilius gamina nuo 2000 metų, o turėti elektromobilį nėra nieko ypatingo. Tačiau Kinijos miestuose stovi daug apleistų transporto priemonių.
Kodėl Kinijoje tiek daug apleistų elektromobilių? Kinijos automobilių pramonės sėkmė turi tamsiąją pusę
„Elektromobilių revoliucija“ Kinijoje prasidėjo daug anksčiau nei Europoje. Siekdama paskatinti įmones pirkti elektromobilius, vyriausybė pasiūlė didelių subsidijų, kuriomis noriai naudojosi tokios įmonės kaip automobilių nuomos įmonės. Tačiau technologijos pažengė į priekį ir dabar net kelių metų senumo automobiliai laikomi pasenusiais.
|
Vienas populiariausių modelių, kurį galima rasti „kapinėse“ – BAIC BJEV EC3, kuris 2017 metais buvo noriai įsigijamas įmonių. Tačiau šiuo metu jis nepateisina lūkesčių, todėl jį pakeitė kiti modeliai.
Susidomėjimas elektromobiliais mažėja. Duomenys optimizmo nekelia
Elektromobilių pramonė Europoje šiek tiek sulėtėjo. Vokietijos federalinė automobilių transporto tarnyba pranešė, kad 2024 metais bus užregistruota apie 380 000 elektromobilių, tai yra ketvirtadaliu mažiau nei 2023 m.
„Nors į rinką patenka naujų patrauklių modelių, pardavimų skaičiai yra gerokai mažesni, nei tikėjosi pramonė ir trokšta politikai“ – tagesschau.de aiškino konsultacijų įmonės EY mobilumo ekspertas Constantin Gall.