Nustoja veikti, o vairuotojai ploja iš džiaugsmo. Jie nežino, kad tai yra problemų pradžia (0)
Tai, deja, nėra pigu.

© Fatih Doğrul (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/start-pushbutton-on-the-dashboard-14870126/
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Start-stop“ sistema nustoja veikti, o vairuotojai ploja iš džiaugsmo. Jie nežino, kad tai yra problemų pradžia.
„Start-stop“ funkcija yra skirta taupyti degalus automobiliui sustojus. Nors ją galima išjungti, sistema bus paleista iš naujo daugelyje transporto priemonių modelių. Tačiau kai kurie žmonės mano, kad sistema nereikalinga, nes padidina akumuliatoriaus veikimo laiką. Ką reiškia, kai „start-stop“ nustoja veikti? Priešingai nei atrodo, nėra jokios priežasties džiaugtis.
Jei pastebėjote, kad „start-stop“ sistema neveikia keletą dienų, tai gali reikšti akumuliatoriaus gedimą arba išsikrovusį akumuliatorių. Jei tai yra priežastis, turėtų pakakti įkrauti akumuliatorių. Tačiau kitais atvejais viskas gali būti ne taip paprasta. Gali pasirodyti, kad nors akumuliatorius užveda variklį, po įkrovimo jis vis tiek neveikia tinkamai. Tuomet teks apsilankyti pas mechaniką ir galbūt akumuliatorių pakeisti, o tai, deja, nėra pigu.
Dėl ko sugenda „start-stop“ sistema? Yra ir kitų priežasčių
|
Be išsikrovusio ir sugedusio akumuliatoriaus, gali būti ir kitų gedimų. Priežastis kartais priklauso ir nuo oro.
Į ką atkreipti dėmesį nustojus veikti „start-stop“ sistemai?
- Žema temperatūra lauke. Jei temperatūra žemesnė nei -5 °C, sistema gali išsijungti, kad būtų išvengta problemų iš naujo užvedant variklį.
- Sugedęs generatorius, kuris negali tinkamai įkrauti akumuliatoriaus.
- Dėl per didelio transporto priemonės energijos suvartojimo (šildymo, radijo ir kt.) sistema gali tapti neaktyvi.