„Volvo“ revoliucija. Atsisako automobilių, suteikusių jai pasaulinę šlovę (Foto)  ()

Viskas rodo, kad „Volvo“ netrukus atsisakys savo ikoninių modelių universalo varianto. Kaip informuoja prekės ženklo direktorius, tokio tipo kėbulus pagaminti brangiau, o tuo pačiu jų parduodama daug mažiau nei visureigių ir krosoverių. Taigi kokia kryptimi judės Švedijos prekės ženklas?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Klientų pageidavimai nuolat kinta, o tai puikiai atsispindi dabartinėje automobilių rinkoje. Šiuo metu pagal populiarumą dominuoja visureigiai (SUV) ir krosoveriai, todėl gamintojai pritaiko savo pasiūlymus, kad atitiktų pirkėjų lūkesčius. Dėl to pamažu iš rinkos nyksta kitų segmentų modeliai, kurie kadaise buvo daugelio prekių ženklų pardavimų pagrindas.

Puikus pavyzdys būtų „Volvo“, kuri daugelį metų garsėjo praktiškais ir šeimyniniais universalų modeliais. Tačiau laikai pasikeitė ir dabar, mažėjant susidomėjimui, Švedijos gamintojas svarsto galimybę atsisakyti tokio tipo kėbulų ir pasirinkti populiaresnius liftbekus, visureigius ir krosoverius.

Net 2 kartus pigiau, nei konkurentai! Iš Vokietijos aukščiausios kokybės žuvų masalo nuplukdymo laivas su GPS (Video)
6021 1

Mažiausia kaina

Iš Vokietijos

Ribotas kiekis

Su nuotolinio valdymo pulteliu - iki 500 metrų

Integruotas Beidou/GPS

Nugabena iki 2kg masalo

12000mAh baterija

LED žibintai - pravartu nakties metu

Išsamiau

Šią informaciją naujojo elektrinio ES90 modelio pristatymo metu patvirtino pats prekės ženklo direktorius Jimas Rowanas. Jis pabrėžė, kad artimiausiu metu „Volvo“ daugiausia dėmesio skirs pardavimo pelno didinimui.

Kalbėdamas su „Autocar“, Rowanas pažymėjo, kad augantis didesnės prošvaisos populiarumas šiuolaikinėse transporto priemonėse amžiams pakeitė žaidimo taisykles, o riboti „Volvo“ gamybos pajėgumai reiškia, kad bendrovė turi mažiau galimybių kurti kėbulus, pavyzdžiui, universalus. Ne paslaptis, kad tokio tipo kėbulas reikalauja kur kas didesnių dizaino pakeitimų lyginant su baziniu modeliu.

 

 

Trumpai tariant, „Volvo“ atsisako universalų, nes jų gamyba yra brangesnė, o pardavimai nėra tokie geri kaip kitų variantų. Bendrovės duomenimis, sedanai ir universalai pastaraisiais metais sudaro mažiau nei 10 procentų visų pardavimų.

Per ateinančius aštuonerius metus „Volvo“ ketina rinkai pristatyti net 8 naujus modelius. Pirmasis iš jų – neseniai pristatytas ES90, kurį, nors gamintojas apibūdino kaip „sedaną“, iš tikrųjų labiau primena liftbeko ir krosoverio derinį. Pasak Jimo Rowano, tokio tipo kėbulai yra automobilių pramonės ateitis ir greičiausiai nulems tolesnių prekės ženklo modelių vystymosi kryptį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(7)
(13)
(-6)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: