„Volvo“ revoliucija. Atsisako automobilių, suteikusių jai pasaulinę šlovę (Foto) ()
Viskas rodo, kad „Volvo“ netrukus atsisakys savo ikoninių modelių universalo varianto. Kaip informuoja prekės ženklo direktorius, tokio tipo kėbulus pagaminti brangiau, o tuo pačiu jų parduodama daug mažiau nei visureigių ir krosoverių. Taigi kokia kryptimi judės Švedijos prekės ženklas?

© Terabass, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Volvo_740_GL_Estate_VS740.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Klientų pageidavimai nuolat kinta, o tai puikiai atsispindi dabartinėje automobilių rinkoje. Šiuo metu pagal populiarumą dominuoja visureigiai (SUV) ir krosoveriai, todėl gamintojai pritaiko savo pasiūlymus, kad atitiktų pirkėjų lūkesčius. Dėl to pamažu iš rinkos nyksta kitų segmentų modeliai, kurie kadaise buvo daugelio prekių ženklų pardavimų pagrindas.
Puikus pavyzdys būtų „Volvo“, kuri daugelį metų garsėjo praktiškais ir šeimyniniais universalų modeliais. Tačiau laikai pasikeitė ir dabar, mažėjant susidomėjimui, Švedijos gamintojas svarsto galimybę atsisakyti tokio tipo kėbulų ir pasirinkti populiaresnius liftbekus, visureigius ir krosoverius.
|
Šią informaciją naujojo elektrinio ES90 modelio pristatymo metu patvirtino pats prekės ženklo direktorius Jimas Rowanas. Jis pabrėžė, kad artimiausiu metu „Volvo“ daugiausia dėmesio skirs pardavimo pelno didinimui.
Kalbėdamas su „Autocar“, Rowanas pažymėjo, kad augantis didesnės prošvaisos populiarumas šiuolaikinėse transporto priemonėse amžiams pakeitė žaidimo taisykles, o riboti „Volvo“ gamybos pajėgumai reiškia, kad bendrovė turi mažiau galimybių kurti kėbulus, pavyzdžiui, universalus. Ne paslaptis, kad tokio tipo kėbulas reikalauja kur kas didesnių dizaino pakeitimų lyginant su baziniu modeliu.
Meet the Volvo ES90!
— Auto Express (@AutoExpress) March 5, 2025
It's Volvo's all-new flagship saloon, and it rolls up with a sleek & stylish exterior, up to 435 miles of range, and a high-tech modern interior with the classic Volvo portrait infotainment screen.
With the cost likely to be around £70,000, Volvo clearly… pic.twitter.com/a87rNx2D30
Trumpai tariant, „Volvo“ atsisako universalų, nes jų gamyba yra brangesnė, o pardavimai nėra tokie geri kaip kitų variantų. Bendrovės duomenimis, sedanai ir universalai pastaraisiais metais sudaro mažiau nei 10 procentų visų pardavimų.
Per ateinančius aštuonerius metus „Volvo“ ketina rinkai pristatyti net 8 naujus modelius. Pirmasis iš jų – neseniai pristatytas ES90, kurį, nors gamintojas apibūdino kaip „sedaną“, iš tikrųjų labiau primena liftbeko ir krosoverio derinį. Pasak Jimo Rowano, tokio tipo kėbulai yra automobilių pramonės ateitis ir greičiausiai nulems tolesnių prekės ženklo modelių vystymosi kryptį.