„Tesla“ košmaras. 7 dienas per savaitę. Muskas aktyvavo „pragaro režimą“ ()
Senstanti produktų linija.
© Stop kadras | https://www.youtube.com/watch?v=agWi6kiHDLY&t=60s
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ar „Tesla“ Kinijoje išgyvena krizę? Neišlaiko konkurencijos? Viskas rodo apie tai, o neigiamų pasekmių slegiami žmonės yra... ne klientai, o pardavėjai.
Remiantis Kinijos lengvųjų automobilių asociacijos duomenimis, „Tesla“ didmeninė prekyba Azijos šalyje sumažėjo 21,8 proc. 2025 m. pirmąjį ketvirtį, palyginti su 2025 m., o mažmeninė prekyba išliko nepakitusi, palyginti su praėjusiais metais. Palyginimui, pagrindinio „Tesla“ konkurento BYD pardavimai tuo pačiu laikotarpiu išaugo 18,8%.
„Tesla“ pardavėjai, kurie tiesiogiai bendrauja su klientais, jaučia vis didesnį gamintojo spaudimą. Daugelis pardavėjų atsisakė laisvų dienų ir dirba septynias dienas per savaitę, o pamainos trunka beveik 13 valandų per dieną..
|
„Tesla“ darbuotojai Pekine teigia, kad pagal dabartinį standartą reikalaujama parduoti bent vieną automobilį per dieną, o tai reiškia apie 30 transporto priemonių per mėnesį. Deja, daugelis pardavėjų stengiasi parduoti net 3-4 automobilius per savaitę. Rezultatas – didelė darbuotojų kaita. Vienoje parduotuvėje Pekine visa pardavimų komanda keičiama maždaug kas pusantro mėnesio.
Nauji darbuotojai turi pereiti griežtą priėmimo procesą. Jie turi per tris dienas įsisavinti žinias apie gaminį ir išlaikyti kasdienio pristatymo patikrinimą. Ketvirtą dieną jie turėtų sudaryti sandorius arba bus atleisti.
Kokia yra didelių „Tesla“ problemų Kinijoje priežastis? Ekspertai teigia, kad pagrindinė to priežastis yra senstanti produktų linija, kuriai sunku neatsilikti nuo sparčių pokyčių, kuriuos diegia Kinijos automobilių gamintojai, tokie kaip BYD. Atnaujintas modelis Y, pristatytas anksčiau šiais metais, suteikė tam tikrą pardavimų impulsą, tačiau neatkūrė „Tesla“ ankstesnės rinkos lyderės pozicijos.
Remiantis pramonės ataskaitomis, „Tesla“ komanda Kinijoje kuria naują transporto priemonę – greičiausiai pigesnę Y modelio versiją. Jei dabartinis atnaujintas modelis Y pasirodys nepakankamas, pigesnė versija gali būti išleista antroje šių metų pusėje.
Pirmąjį ketvirtį „Tesla“ mažmeninė prekyba Kinijoje siekė 134 600 vienetų, o tai sudaro beveik 40 procentų visų jos pasaulinių pardavimų. Todėl nenuostabu, kad Kinijos rinka yra Amerikos gamintojos pagrindinis tikslas. Juolab, kad kituose pasaulio regionuose pardavimai gerokai sumažėjo, įskaitant Lenkiją.