Revoliucija Vokietijos greitkeliuose. „Vairuotojo profesija taps praeitimi“  ()

MAN Atlas-L4
MAN Atlas-L4
© Ekrano kopija | https://x.com/RevistaTRUCK/status/1727446940680368150/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vokiečių ATLAS-L4 projektas daugiausia dėmesio skiria transporto modeliui „nuo hubo iki hubo“, t. y. gabenimui tarp didelių logistikos centrų. Autonominiai sunkvežimiai gali būti naudojami daug efektyviau, dirbant be pertraukų, sunaudojant mažiau degalų ir užtikrinant didesnį nuspėjamumą.

Skaičiuojama, kad įdiegus šią technologiją, eksploatavimo sąnaudos gali sumažėti iki 15 procentų. Be to, sistema laikoma potencialiu sprendimu didėjančiai personalo krizei transporto sektoriuje.

 

Vairuotojo darbas yra sunkus ir varginantis. Todėl, nepaisant didelių atlyginimų, trūksta norinčiųjų tai daryti. Skaičiuojama, kad vien Vokietijoje trūksta iki 100 000 profesionalių vairuotojų.

„MAN Truck & Bus“ yra pirmasis komercinių transporto priemonių gamintojas, gavęs leidimą bandyti ketvirto lygio autonomines transporto priemones Vokietijos greitkeliuose. Šiuo metu įmonėje dirba daugiau nei 500 specialistų, dirbančių su autonominio vairavimo technologijų kūrimu. Iki šiol MAN pateikė 133 su autonominiu vairavimu susijusias patentų paraiškas, iš kurių 33 patentai buvo patvirtinti.

 

Ketvirtasis autonomijos lygis reiškia, kad automobilis gali pats išvažiuoti iš pakrovimo vietos ir pats nuvažiuoti į kelionės tikslą. Automobilis pats važiuoja ne tik automagistralėse ir greitkeliuose, bet ir miesto eisme, pats sustodamas prie šviesoforų ir STOP ženklų, taip pat savarankiškai keisdamas eismo juostas ir atlikdamas posūkių manevrus.

Autonominis vairavimas gali būti sutrikdytas dėl oro sąlygų (sniego, rūko). Skirtingai nuo 5 lygio, automobiliuose vis dar yra vairuotojo valdikliai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(2)
(-1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()