Didžiausia afera Lietuvoje? Kol vieni pilasi benziną po 1,32 €, kiti moka 1,59 €

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kukulis4 2025-09-26 10:35
Nebandau teisint immortal logikos, bet - jei seimynai ir taip reikia dvieju automobiliu, kaip tarkim mano atveju, tai antrasis automobilis visai galetu but toks elektrinis kibiriukas. Tiesiog musu metiniai kilometrai vietoj 45/25k (dabar, kadangi abu automobiliai dyzeliniai, tai labai daznai tolimesnei kelionei tiesiog imam ta, kurio bake daugiau saliarkos) pasiskirstytu labiau kaip 60/10k. Mano darbo dienos reikmem uztektu e-kibiriuko, kuris bet kokiu metu laiku galetu nuvaziuot bent 40km tarp pakrovimu, ir per nakti sugebetu tiek pasikraut. Vienintele problema, kaip pats ir minejai - gyvenant mieste, bute, nuosava rozete isirengt nera taip jau paprasta. O kalbant apie scenariju, kai seimos poreikiams uztenka vieno automobilio, tai as tikrai uz varijanta, kur vienas automobilis padengia platesni poreikiu spektra, nei kad laikyt antra kazkur kluone, kad butu galima istraukt, kai prireiks vaziuot pas uosvius i kaima.
sub 2025-09-26 11:41
Neįdomūs man tie jūsų offtopic apie batareikas ant ratų. Man įdomu, ar nėra taip, kad visi degaliniu tinklai Lietuvoje iš tikro gauna kurą iš vienos vietos, t.y. iš Orlen, o tada daro savo skirtingus mišinius ir kainodaros skiriasi?
immortallt 2025-09-26 12:31
Mano kiemas yra tik mano, ir reikalingas antras šeimos automobilis. Pasirinktas toks variantas, nes REIKIA antro. Bėda nuvažiuoti, nes kitu automobiliu, kuris tam skirtas, negali nuvažiuoti? Pas mane tokių bėdų nebūna. Iš tėvų gyvenimo, kiek prisimenu per 30 metų, toks poreikis buvo 1 kartą. Tai vat tavęs klausiu, tai kokį vilkiką turi? Su kokiu požiūriu? Per nepilnai 6 mėnesius jau nuvažiuota 6k km, o dar buvome ir išvykę atostogų + sirgome 2 savaites, tai realiai >1k km per mėnesį gaunasi, per metus bus 12k km. Tai sakai, kad dabar daugiabučių kiemuose niekas neturi antro šeimoje automobilio? Man labai norisi tam tikrus epitetus panaudoti. Dar kartą klausiu, kokį vilkiką turi? Nereikalingas antras šeimos automobilis toli nuo miesto važiuoti, nes yra kitas. Dabar VDV, vėliau bus EV, su nuvažiuojamu 400-500 km atstumu. Ir vis tiek antrasis automobilis bus kibiriukas. Ir niekur namie neužsidarysime. Bet tu toks hater'is esi, tik kažkoks keistas, kad nusipirkai miestų, po to tarpmiestinių, bet kažkodėl nori ilgoms kelionėms skirto, ir tada piktiniesi ir aiškini, kad kitų poreikiai turi būti tokie patys. Kokia yra realybė? Pasižiūrime populiariausius automobilius Europoje? Dacia Sandero ir Renault Clio. Na kuro užsipilti paprasčiau nei elektros pasikrauti, bet nu ir n* su tokiu važiuoti iki lenkų. Kodėl tokius perka? Nes A. perka ne kaip pagrindinį automobilį ir turi kitą, su kuriuo toli važiuoja (nu nebent tu meilužę kitame mieste turi, kaip ir tavo žmona, todėl atskirai važinėjate į kitus miestus pastoviai, todėl abu automobiliai turi būti tarpmiestiniai) arba B. Ilgų kelionių poreikio neturi visai, arba tokie reti, kad tam reikalui išsinuomoja automobilį, o ne pastoviai važinėjasi su vilkiku, nes per 30 metų kartą gali prireikti persikraustyti. Dinaminės apkrovos kurti nereikia, sprendimai yra ir už juos gauni paramą. Nauji (na nuo kokių 2000-ųjų statyti), turi dedikuotas parkavimo vietas ir įsirengti krovimo stotelę ten iš vis nėra problemų. Tuo labiau tokiam kibirui, kuris max ima su granny charger 3,3kW ir kol išmiegosi, bus pasikrovęs. Senuose daugiabučiuose trūksta mechanizmų, kaip įsirengti, kai didžioji dalis pensininkai/nuomininkai. Išsispręs, ir niekur nesakiau, kad čia dabar visi iki vieno turi persėsti į Dacia Spring ar panašų. Vėlgi, tu su savo "jei netinka absoliučiai visiems poreikiams EV, tai jis netinka niekam". Tai jau nioliktąjį kartą klausiu, kokį vilkiką vairuoji, nes nu gi visiems poreikiams tenkinti kriterijų ir VDV keli, ne? Ar Dacia Sandero ir Renault Clio irgi tuos visus poreikius tenkina? Gi nu niekaip su tokiu automobiliu nepersikrasutysi. Ir kokio velnio reikalinga 11 kW krovimo galia namie, ypač tokiam kibirui? Nu jei pirmajam automobiliui, su >80kWh akumuliatoriaus talpa, dar galėčiau suprasti, bet ir tada apsispakajinsi su ~5-7kW būtent dinamine apkrova nuo tavo įvado. Ir nematysi problemos, nes po ilgos kelionės nevažiuosi po 8 valandų į kitą ilgą kelionę dažnai, o kas važiuos dažnai, susitvarkys ir įvadą, bet tokių bus koks <0,01%. 40km nuvažiuoti tarp krovimų - tai čia nudrožtas senas leaf'as už 2k€ gali laisvai žiemos metu. Pakrauti tai su 3kW kiek truksi? 2-3 valandas? Pasižiūrėk, apšvietimo stulpuose aplink gal jau yra. Ir dabar suraskit bent vieną sakinį, kuriame sakiau, kad prie Dacia Spring nupirktas/stovi kitas automobilis ilgoms distancijoms, bet kitu atveju nenaudojamas? Na kai vaikas pvz. serga ar vienas atostogauja, tai taip, benzininis lieka stovėti, bet dirbant abiems - abu išvažiavę. Ir nesąmonė yra pirkti automobilį, jei vienas tik miestui, kitas tik į tolimas ir nereikalingi abu. Kaip ir nesąmonė pirkti automobilį, kuris gali nuvažiuoti 1k km vienu "sustojimu", jei į tokią kelionę nesi apskritai leidęsis, ar leidiesi rečiau nei kartą per metus. Kaip ir nesąmonė pirkti vilkiką, jei su vilkiku prekes atveža ar kraustaisi kartą per dešimtmetį. Per dešimtmetį pas mane vilkikas atvažiavo 2 kartus. Tai jau skubu pirkti, būčiau sutaupęs kiek ant atvežimo! sub, Neste kurą vežasi iš Suomijos, dar Jozita veždavosi iš Baltarusijos kažkiek, dabar nežinau. Taip, priedai maišomi skiriasi, bet kaina tikrai ne dėl priedų skiriasi. Tiesiog žaidžia su kainomis, atsižvelgiant į degalinių apkrovas, vartotojų pasirinkimus + nuolaidų kortelės, taip siekiant maksimizuoti pelną. O šiaip šypseną kelia tie, kurie ieško kur sutaupyti ant bako 1 eurą, bet per dieną 2-3 puodelius kavos perka po 3€.
kukulis4 2025-09-26 15:00
Yra ir greitu krovimo stoteliu ir keli stulpai salimais. Problema ta, kad krautis is stoteles - salyginai brangu, o rast laisva vieta prie stulpo - loterija. Jei sitas tavo komentaras buvo butent man, tai as pakartosiu ta pati, ka jau koki 10 kartu sakiau - mano poziuriu turint EV, nuosava rozete, prie kurios pasijungt gali bet kada, yra must have. Ieskot kompromisu, ale laisvo stulpo rajone, ar lekt i krovimo stotele ne piko metu - aciu, bet ne.
immortallt 2025-09-27 21:50
Na daugiabutyje gyvenant normalu turėtų būti turėti bendruomenę, kuri rūpinasi savo turtu, ir tą krovimo stotelę įsirengia. Taip ir nutiks galų gale. Kol kas, tai taip, gyvenant sename daugiabutyje, kuriame daugumai asmeninė nuosavybė kažkodėl niekam nerūpi, ir vis dar laukia kol sovietai ateis ir sutvarkys unitazą bėgantį, taip, EV nėra tiek pat patogus, ar patogesnis, nei VDV, nebent krautis dar darbe gali, kaip iš nuosavos/nemokamai.