Tai bus pigiausias kada nors sukurtas „Dacia“. Šokiruoja ne tik išvaizda (Foto) ()

© Ekrano kopija | https://x.com/motornewsonline/status/1975157120795636018/photo/1
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tikimasi, kad salone tilps keturi suaugę žmonės, neprarandant komforto. Dėl didelių durų ir stumdomos keleivio sėdynės patekti į galinę sėdynę yra gana lengva. Iš tiesų, automobilio viduje yra stebėtinai daug erdvės. Iš dalies taip yra dėl beveik vertikalių priekinių ir galinių langų, kurie maksimaliai padidina turimą erdvę.
„Dacia“ ypatingą dėmesį skyrė sėdynių dizainui. Jos sukurtos siekiant suderinti komfortą su mažesniu svoriu ir kaina. Dizainas buvo supaprastintas – rėmas lieka matomas, o apmušalams naudojama techninė tinklelio medžiaga. Priekinės sėdynės sujungtos į vieną sėdynę. Tai tikrai palengvins išlipimą iš automobilio, kai jis pastatytas ankštoje vietoje ir neįmanoma atidaryti durelių iš vienos pusės.
„Dacia Hipster Concept“ salone yra tik būtiniausi daiktai. Tačiau jį galima suasmeninti naudojant rumunų prekės ženklo „YouClip“ priedų asortimentą. Prietaisų skydelyje, durų panelėse ir bagažinėje yra 11 tvirtinimo taškų. Jie gali būti skirti tokiems daiktams kaip puodelio laikiklis ar porankis.
Šis požiūris, kai siūlomos tik būtiniausios paslaugos, atsispindi ir skaitmeninėse paslaugose. „Dacia Hipster Concept“ aprūpintas išmaniojo telefono įkrovimo stotele, užtikrinančia sklandų ryšį tarp įrenginio ir automobilio. Vairuotojas savo telefonu atrakina automobilį ir užveda variklį. Be to, įdėjęs telefoną į įkrovimo stotelę, jis tampa multimedijos ekranu. Jis taip pat gali veikti kaip garso sistema, suporuotas su „YouClip“ suderinamu nešiojamuoju „Bluetooth“ garsiakalbiu.
Taip pat verta paminėti bagažinės talpą. „Dacia“ pavyko sukurti 70 litrų talpą, o nulenktomis galinėmis sėdynėmis bagažo skyriaus tūris padidėja iki 500 litrų.
„Dacia“ nepateikia daug informacijos apie pačią pavaros sistemą. Žinoma tik tiek, kad automobilis yra elektrinis ir siūlo pakankamai atstumo kasdieniam važiavimui, įkraunant du kartus per savaitę. Gamintojas teigia, kad tai leidžia automobiliui „patenkinti realius klientų poreikius“. 94 % vairuotojų Prancūzijoje nuvažiuoja mažiau nei 40 km per dieną.