Sportinis elektrinis „žvėris“. Kaina nuo 500 000 eurų (Video) ()
Nuo 0 iki 100 km/h per 2,5 sekundės.
© Stop kadras | https://www.youtube.com/watch?v=s3CKfHyABuo&t=93s
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šis sportinis automobilis, vadinamas tiesiog „Elettrica“, bus pirmasis elektrinis „Ferrari“, kurio pardavimo kaina prasidės nuo 500 000 eurų.
Pirmasis elektrinis „Ferrari“, numatytas pasirodyti 2026 m., bus keturių vietų kupė su daugiau nei 1000 arklio galių ir daug žadančia 530 km rida, šį ketvirtadienį paskelbė prekės ženklas.
Šis sportinis automobilis, „Elettrica“, bus skirtas ypač tiems klientams, „kurie nori vairuoti tik elektrinius automobilius, bet trokšta pajusti „Ferrari“ patirtį“, – pristatymo metu Maranello gamykloje paaiškino generalinis direktorius Benedetto Vigna.
|
„Tai papildymas, o ne perėjimas“ prie elektrinės galios, patikslino italų prekės ženklo vadovas. „Ferrari“ jau parduoda beveik pusę savo automobilių kaip hibridines versijas, tačiau dar neperėjo prie elektrinių modelių, praėjus keleriems metams po „Porsche“, „Lamborghini“, „Lotus“ ir labai greito „Rimac“.
„Ferrari“ vadovybė trečiadienio vakarą pristatė automobilio architektūrą, kurioje numatyta labai žema vairuotojo padėtis aliuminio važiuoklėje su sumontuotu kiekviename rate dideliu varikliu. Gamintojo teigimu, automobilio kaina turėtų būti apie 500 000 eurų.
„Elettrica“ žada būti greitas (nuo 0 iki 100 km/h per 2,5 sekundės, maksimalus greitis 310 km/h). Klasikinis „Ferrari“ valdiklis ant vairo bus naudojamas norint pasirinkti sklandų arba sportišką važiavimą, moduliuojant variklio galią ir pakabos valdymą.
Primindamas didelius benzininius variklius, „Elettrica“ imituoja pavarų perjungimą, tačiau jų urzgimą pakeičia sustiprintu elektros variklio garsu, kad vairuotojui „suteiktų informaciją“ apie kelio pojūtį, aiškino Gianmaria Fulgenzi, „Ferrari“ produktų direktorius.
„Tai tarsi pasirinkimas tarp burlaivio ir motorlaivio: abu yra įdomūs, bet skirtingais būdais“, – pridūrė Gianmaria Fulgenzi. Prekės ženklas ėmėsi brangiai kainuojančių daugumos techninių naujovių, ypač akumuliatorių bloko, kūrimo savo jėgomis, kad „išlaikytų įgytą praktinę patirtį ir išliktų konkurencingas“, pabrėžė G. Fulgenzi.
Galutinis modelis turėtų būti pristatytas 2026 m. pradžioje.
