Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
PCP 2011-09-28 15:14
dar reiketu reikalavimu kad pries kiekviena automobili turi joti arklys su raudona veliava, taip pat daug gyvybiu issaugotu reikalavimas visiems nesioti salmus ir ledo ritulinko liemenes, mirciu skaicius sumazetu radikaliai. po 5 metu nuleisti rezoliucija zuvusiu skaiciu sumazinti dar 40%.
Arthuras 2011-09-28 15:37
Kvailėjam ir toliau. Aš manau, reikėtų leisti tik 5km/h visuose keliuose. Va tada, tai niekas nežūtų, tikriausiai...
uodas 2011-09-28 15:50
o gal jei taip pinigais svaistomes, tada padidinam greiti iki 70km/h, bet panaikinam viskas perejss, padarydami jas, arba pozeminemis, arba antzeminemis. t.y. pesciuju tiltais? ir vilkas sotus ir avys sveikos.
Creatium 2011-09-28 16:16
Na jau tokie ribojimai tikrai absurdiški. Ypač Lietuvoj tai yra neįgyvendinama. Visų pirma dėl automobilių parko senumo. Juk visi užkais važiuodami 30 km/h greičiu!
mobilunkas 2011-09-28 16:16
mokslas nustate, kad maziausiai avariju yra ivyke ier zuve zmoniu vaziuojant atbulomis, tad po keliu metu bus ivestas reikalavimas vaziuot tik atbuliniu. geriau leta ir kankinanti mirtis nuo plauciu vezio del ismetamu duju, nei greita gatveje
blizzard 2011-09-28 17:05
Aš tai manau kad mieste nepakenktų ir 70kmh/ ar tas pats 60km/h kaip seniau buvo. Automobilių srautas pas mus tikrai ne didelis. Arba tiesiog leisti vairuotojams greičiau važiuoti jeigu mato tuščią kelio atkarpą..
Kas dėl tų mirčių, gal tiesiog reikia daugiau praktiškos mokyklinukams įvesti, nes jie nesupranta kaip kelyje elgtis. Tikrint pėsčiųjų girtumą taip pat kaip ir vairuotojų, juk jie irgi eismo dalyviai.
Nors Lietuvoj tas 30km/h dar per greitai būtų, lyginant su kelių būkle..
kionig 2011-09-28 17:09
Lietuvoje nereikia nė jokių antiradarų ar „inkilų“, užtenka duobėtų kelių, kurie savaime reguliuoja miesto „šumacherius“
kiesza 2011-09-28 17:09
kaskaip jie ne nuo to galo pradeda dirbt.. nereikia nieko cia riboti, butu daug didesne nauda jai nebedalintu vairuotoju pazymejimo bet kam, tai pat uzdraustu visam laikui vairuot tokiems kas nesugeba is kelinto karto islaikyt teisiu, kelinta karta pagaunamas girtas, ka nors nutrenkia, padaro didele avarija..
WPCentras 2011-09-28 17:12
Tai gal uždrauskim automobilius? Mieste 50 km/h nėra itin optimalus greitis. 60 daug geriau. Plius, galėtų tikrai perėjas daryti požemines ir pan. Nes dabar daug gatvių, kur perėjų labai daug, o dar priedo padaro prie mokyklų ir vasarą kankinkis, kad nori.
Shinigami 2011-09-28 17:29
Reikia teises duoti tik sulaukus 30 metų, nes jaunesni dažnai mėgsta už vairo pažaisti. Man pačiam teko ne karta eiti pėsčiomis kelių Vilnius - Utena. Tai net kelis kartus buvo situacija kai automobilis (dažniausiai pilnas 20 mečių) privažiuodamas prie pėsčiojo padidina greiti ir pasuka ant jo, tipo pagąsdinti. Viena karta išsigandęs, kad gali kliudyti staigiai pasuko į kairę ir atsidūrė griovyje stogų žemyn. Bet keturiese iššoko atsivertė atgal ir nuvažiavo iš kur atvaževe. Tik stogas gale lietė bagažinę.
blizzard 2011-09-28 17:42
tai pasitaiko girtų ir debilų visur..
Ne gerai taip kaip yra nuo 18 metų ir ta sistema dabar normali palyginus, neišlaikai gauni pereit mokyklą iš naujo taip ir turėtų būt.
Manau gerai būtų kad reikėtų teisių galiojimą pratęst kas kokius 5 metus, gautum pravažiuot kartą su instruktorium ir jis įsitikintų ar tu važiuot moki ar ne, paaiškintų klaidas ir t.t. nebūtinai galiojimo pratesimas, bet gali būti tiesiog kaip papildomi privalomi kursai patikrint vairavimo žinias ar kažkas panašaus..
tommyy 2011-09-28 18:03
Tai, kad tokio šposo nebėra, regis regitros tinklalapyje rašo, jog ir teorijos ir praktikos egzaminus galima laikyti neribotą skaičių kartų... nors liepimas po 3 neišlaikymų gryžt į mokyklą buvo tikrai labai geras dalykas..
blizzard 2011-09-28 18:11
Aš kaip laikiau tai dar galiojo tas įstatymas ir man jis neatrodė blogas, nu aišku tik iš tos pusės kad reikia mokėt vėl iš naujo kas nebuvo gerai ir galbūt regitros instruktoriai tam tikroje vietoje buvo suinteresuoti nepraleist žmonių..
MindaugasV85 2011-09-28 18:55
Tai dirbančio jaunimo skaičius turbūt sumažėtų iki 5% - visi į stroikes arba prie siuvimo mašinų
Mano manymu visa sistema čia yra pakankamai normali tik patys lietuviai (tame tarpe ir aš) dar turi tokią ydą - nuvažiuoti kuo greičiau, o ne kuo "mandagiau". Nors mano vairavimo stažas dar nesiekia 3 metų, bet manau esu pakankamai geras vairuotojas (gal tiksliau supratingas), nes teises laikiausi būdamas beveik 24 metų, kai "pasirodyti prieš draugus" jau nebebuvo taip svarbu
immortallt 2011-09-28 19:30
Del keliu asmenu, nereikia bausti visu. Maciau ir pensininku. kurie ziede bando isstumti kitus dalyvius - leiskim vairuot nuo 90 metu!
Toks greicio apribojimas yra dalbajobizmas paskutinis. Su plentinuku galima vaziuoti mazdaug 30-35km/h greiciu!
O problema del zuvanciu pesciuju tikrai ne greityje, o nemokejime per gatve eiti. Nesvarbu ar eini per pereja, per zalia ar raudona - turi ziureti kur eini ir ar masinos tave mato bei gali speti sustoti.
immortallt 2011-09-28 19:32
Jo, tik reiktu grieztinti regitros kontrole, nes tokie bairiai, kai nuleidzia padanga masinoje uzskaito, kad egzamino neislaikei, tikrai negerina situacijos.
Shinigami 2011-09-28 20:11
Netik pėstiesiems einant per perėja reikia žiūrėti, bet ir vairuotojams turėti mandagumo juos praleisti. Kad ir sankryža Vilniuje prie Pramogų arenos stotelės. Ten eismas labai intensyvus ir net kai užsidega raudona šviesa automobiliams jiems galima sukti į dešinę. Dėl ko kai pėstiesiems užsidega žalia šviesa nors jie ir laukė prie šviesaforo dauguma automobilių nesustoja ir vis tiek važiuoja kol neišeini į gatvę ir neužstoji jiems kelio. Nes vairuotojui nusispjauti, kad pėstisys minutę stovėjo ir laukė žalios šviesos, o vairuotojas ta puikiausiai matė. Ir toje sankrižoje pėstiesiams kai kuriuo paros metu žalia šviesa dega labai trumpai, kad net eidamas didelių greičių ne visada spėji pereiti gatvę iki raudonos šviesos. O dar vairuotojai trukdo pereiti.
Alfredukas 2011-09-28 20:18
Perskaiciau visus komentarus ir pagalvojau: cia gi tikras biznis galetu buti! Antiradarai, jei jie, atsiprasant "ismanus", grynas pelnas! As nezinau tokio greicio kontroles radaru principo, kurio negalima butu "apgauti", net ir lazeriniu, momentinio fiksavimo. Cia gi tas pats, kaip zvalgyba ir kontrl zvalgyba. Tobulumui ribu nera!
Heksogenas 2011-09-28 21:01
Kažko pamiršta visi kad regitroj klesti korupciją ir ne vienasyra matės kai čiuvas aikštelėj padaro smulkia kladią jį išvaro, o kokia boba ten net kuoliukus išvarto išvažiuoja į miestą ir išlaiko.. Tai nereikia či knisti proto kad neišlaikai kelis kartus ir atgal mokintis.. Plius egitra pati suinterisuota nepraleisti, nes žino, kad niekur nedingsi ir ateisi dar kelis syk pinigėlius sumokėti, todėl yra tokių regitrų kur iš pirmo karto išlaikyti kone imposible kad ir kai pvažiuotu.. Jei ką aš pats viską iš pirmo akrto įveikiau.. Kol nebus kompas įrengtas ir prie važiavimo, kad galėtum užginčyti instruktorių nėrai tkslo leisti tokius dalbajobiškus įstatymus...
Mieste geitį riektų padidinti iki 60km/h, labiau knisa kai nedideliuose miestose prie aplinkeliu pastato kas namą ir numuša greitį.. Manau pačio pėsčiojo problema saugotis, nes dabar pėstysis eina ir nesupranta, akd vairuotas stebuklingai momentaliai nesustoja.. Vairuotuoja iir kultūros kitiems stoka, bet situacija gerėja.. Manau geriausi vairuotojai, kurie daug vaikšto peiškom, važiuja dviračiu ar motociklu, tada jie išmoskta viską vertinti ir gerbti.. Ir aišku kurie važinėja ir žiemą, nes pas mus yra ypač panelių, iškrenta sniegas ir teisės deda į lentyną, tai kaip tokie gali važinėti gatvėm..
Teisės nuo 18m. gerai, o debilų ir 30m pilna.. Mano pasiūlymas būtų jei gerai mokais mokykloj tiksliuosius dalykus(vidurkis nemažiau 8) leisti teises ir nuo 16m, tada būtų paskata ir mokytis.., o ne kaip dabar tik suolą trinti..
30km/h musėt nori dar daugiau mokesčių nulupti už degalus, nes toks greitis ne tik ne ekonomiškas, bet ir neekologiškas.. Čia panašiai kai parkelį negal iatsigerti alaus, bet rūkyti gali mieste ir dusinti visus.. Betrūksta, kad pėsčiūjų greitį ribotų..
fugslidy 2011-09-28 21:20
Nu nežinau, bet yra Anglijoj (gal ir kitose šalyse) greičio radarai, kurie tam tikrame kelio ruože fiksuoja vidutinį automobilio greitį. Jie paskaičiuoja per kiek laiko tų nuvažiavai nuo vieno radaro iki kito. Ir jei nuvažiavai greičiau(laiko prasme), nei kad būtum važiavęs leistinu greičiu, gauni baudą. Tai kaip tokius apgauti, niekaip neįsivaizduoju..
O kas dėl straipsnio, tai tie nauji apribojimai manau beryšio būtų.
Geriau padaryti visur po/ant-žemines perėjas. Pvz kokioj Geležinio vilko gatvėj, taip nesinori sulėtint greičio iki 60 ties perėjom..
Kaip jau kiti minėjo, svarbu yra gerai paruošt naują vairuotoją. Mokintis iš naujo vairuoti, jei kažkiek kartų neišlaikei, gera mintis buvo.
Taip pat manau, kad reiktų periodiškai tikrinti ar vairuotojai neprimiršo taisyklių. Nes dabar, kai vieną kartą išsilaikai teises ir turi jas visą gyvenimą, nesvarbu važinėji tu ar ne, yra truputį nelogiška.
Galėtų būti pvz.: po dviejų metų nuo teisių išlaikymo, nepriklausomai nuo to ar padarei eismo įvykį ar ne, vis tiek turėtum eiti perlaikyti teoriją, jei išlaikai, mokėt nereiktų, bet perlaikymai būtų mokami. O po to kas kokius 5 metus vėl tikrinti teoriją, juolab, kad ir taisyklės per laiką truputį keičiasi.
O pats vairuoju jau du metus ir du mėnesius, eismo įvykio dar neturėjau, teises išlaikiau iš antro karto
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Siūloma mažinti leistiną greitį ir uždrausti antiradarus