Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HDi 2011-09-28 22:08
Sakot reikia didinti leistiną greitį iki 60 bent. Tai kad 60 važiuot ir taip normalu, vieną kart buvo nukirtę už greitį kur 50 galima, tai mentas sako būtai važiavęs 60, būtų važiavęs toliau, dabar teks susimokėt . Išvis bent jau vilniui tai įprasta laikyt bent jau +10 nuo leistino .
O šiaip su lietuvišku autoparku manau gerai toki apribojimai, koki yra.
Mano nuomone kaip ir kitų, reikia pradėt nuo vairavimo mokyklų, vėliau ir regitros. Nes dabar mokyklos moko ne kad išmokyt, o kad išlaikyt egzus vairavimo. Pvz kai pats mokiaus nei aš priekabos gavau patampyt, o toks punktas programoj buvo, ir pažymį įrašė, nei per lietų važinėjau/naktį kas programoj ir buvo. Išvis per trumpa vairavimo trukmė. Kitaip sakant jei mokaisi vasarą, negausi pavažinėt žiemą , o žiemą tikrai daug vertingų patarimų būtų. Gerai jei tie naujai kepti vairuotojai biškį prie kelių gaidelių (pats toks), pasipaišo aikštelėse žiemą, ar šiaip agresyviau mėgsta pavažinėt (nepervertinant galimybių), manau jie slystančią mašiną tikrai daug geriau sukontroliuos, nei pavyzdingi vairuotojai kuriems mašina slysta pirmą kartą, ir suvaldymą GAL žino tik teoriškai, bet ne praktiškai . Na čia toki pamastymai mano.
Pats vairuoju beveik 3 metus, eismo įvykių neturėjau, laikiau ir A ir B vienu kartu, abi iš pirmo karto, baudų jau daug, ir visos už greitį...
Heksogenas 2011-09-28 22:34
Dėl važiavimo naktį ar per leitus totalus š, tu būdamas vairuotajs, privalai mokėti taikyti ir įgytas teorines žinias, todėl naktį važiuoti tas pats kas dieną, per lietu kelias slidesnis, bet kas trukdo kokiam saugiam ruože pasibandyti kaip stabdo, nes stabdymas priklauso ir nuo padangų.. Todėl nereik važiuoti ant mokyklų, plius mokyklų daug eik per visas ir klausk ar moko to ar ano.. Todėl čia jokios bėdos.. Plius jei regitroj tik tiek tereikalauja tiek ir moko, nes jei mokytu normaliai žmonės pradėtų dejuoti, kad blogai paruošia.., kokia moterišvė va liepė man su priekaba važiuoti, o regitroj nereik ir pan... Didesnė bėda jei tu pasidraskai aikštelėj ir tave prigauna mentai gausi baudą už huliganišką važiavimą.., bet kaip tuomet išmokti važiuoti žiema arba kaip įvertinti naujas nusipirktas padanagas ir jų sukibimas kaip senųjų ar geresnis? Manau būtų neblogai mieste įrengti ar nurodyti kur vairuotuojai galėtų nuvažiuoti ir pasibandyti savo galimybės auto kaip stabdo, slysta, nauda būtų neišpasakytų, nes dabar daug kas neįsivaizduoja per koki atstumą sustoja auto ant sniego ar šlapios dangos.. Mano nuomone kas su auto važinėja egresyviau yra geresni vairuotuojai ir rimtoj situacijoj didesnė tikimybė, kad išvengs avarijos nei šiaip koks važiuojantis kaip įrijęs karštą bulvę..
vygantas 2011-09-28 22:56
perėjos po žeme ir virš žemės nėra labai patogu pėstiesiems. Kartais labai sunku prisiversti jomis naudotis, kai žinai jog tavęs laukia 20-30 laiptelių į apačią ir į viršų, o požeminėse perėjose dažnai ir nejauku sutikti nedraugiškų veidų..
Pagalvoju ar nebūtų naudos įrengiant šviestuvus apšviečiančius perėjes kai prie jų prieina žmogus, o švieslentėje uždegti ženklą reikalaujantį sumažinti greitį pvz iš 60 į 40, arba iš 50 į 30km/h. Kai nėra žmonių būtų leidžiama kirsti perėjas nemažinant greičio (kažkas minėjo apie perėjes Gel. Vilko gatvėje vienoje jų nesu matęs žmonių, o greitis ribojamas iki 60km/h ten labai tiktų). O perėjos kurios neturi naujos sistemos galėtų riboti greitį -10km/h.
Taip pat dviračio aplenkimas turėtų būti vykdomas mažesniu greičiu ir ne mažesniu nei 1.5 nuo jo atstumu. O dviračių važiavimas perėjomis turėtų būti griežčiau baudžiamas...
Daug žmonių būtų apsaugota, jei judriose sankryžose, žmonių laukiančių žalio signalo vietas aptvertų tvirtomis metalinėmis tvoromis (pvz kažkas panašaus į Vilniaus akropolio sankryžą).
Labai puiki mintis apie apsilankymą pas instruktorių kas 5 metai, galbūt nereiktų atiminėti teisių vairuoti, bet pastabas išklausyti visiem būtų naudinga, nepakenktų ir vairavimo kultūros paskaitėlė kartu su kelių taisyklių pasikeitimo per paskutinius 5metus aptarimu.
Trūksta ir gatvėse patrulių, gaudančių važiuojančius be posūkiu, su telefonais rankose, ar skriejančius visuomeniniui skirtomis juostomis..
Man liūdna, kai gatve važiuodamas matau tą balaganą...
Robkinas 2011-09-28 23:10
Del tokiu aiksteliu tai sutinku, kad butu galima pasibandyt savo igudzius ekstremaliom dirbtinem salygom, bet sorry, gatve tau ne le mano trasa, ypatingai ziema, tai savo agresyvumus prasom pasilaikyti tol, kol neisvaziuosi i apytusti kelia. ka jau ka, bet ziema tai tikrai reikia uzmirst visus greitumus, visus lekimus ir pan. kadangi patirtis byloja, jog mieste lekdamas laiko nesutaupysi, uztenka vilniuj pabandyt pravaziuot atkarpa geros vilties ziedas - pasilaiciai, cia pro laisves prospekta, ir matysi pats puikiausiai, ar tu skubi, ar tu leistinu greiciu vaziuoji, vistiek niekur nenuskubesi, nes priverstinai sustabdys tave masinu grustis arba sviesoforai. taip kad take it easy
Alfredukas 2011-09-28 23:44
.
mnv 2011-09-29 00:09
Tai gal tegu sumazina iki tokio greicio, kad ir partrenkus nieko neatsitiktu?
O siulytojai teises nuo 30 metu duoti gal isvis atsipeikekit JAV nuo 16metu ir negirdejau, kad dideles problemos butu, ne amziuje esme, o mokyme ir mentalitete, zmogaus, kuris nuo metu nelabai skiriasi.
O pats mokiaus vairuot gruodi-sausi, 8h ryto pravaziavimais, tai dabar kad ir kokios ziemos bebutu, dzin.
runce 2011-09-29 00:14
tie, kas siūlo greitį mieste didinti, pagalvokit, kaip reikia išsukti iš šalutinių gatvių, ypač jei jos užstatytos mašinom.. jei kas atlėks greit pagrindiniu ir nespės sustabdyt. taigi, mieste iš principo negali būt didelio greičio, ne dėl to, kad greit vairuojantis atsirenks, bet dėl to, kad kiti jo nsitikės greit atlekiančio. vienžo, kaip dabar yra, tai aukso viduriukas, o kas jau žuva, tai debilų sukeltose avarijose, nieko čia nepadarysi. reikia jų saugotis
Heksogenas 2011-09-29 00:22
Robkinas, ne taip suprtai... Egresyvus važiavimas, mano supratimu toks kur nestabdai eismo(nors egresyvus žodis čia netinka, bet kito nesugalvojau), važiuoji protingai nebijai lenkti jei reikia ir leidžia galimybės, į žeidą iš trečios jusotos gali įvažiuoti, o nevažiuoji apsikabinęs vairą... Jei nori auto pasibadnyti rimtai tai ir durnam aišku, kad reik aišktelės arba jei koki stabdymo kelią jei nėr auto gali ir kelį kur eismas neintensyvus.. Čia jau be diskusijų..
Požeminės ar kokios kitokios perojos jo nėr patogios, bet tam tirksoe vietose jos sutaupytų nervų abiem pusėm..
Nesikabinėkit prie divartininų, dvirtais ne atrakcija o transporto priemone ir nesuprantu kodėl juo negali važiuoti per sankryžą, o dar turi pėstute persivaryt per perėją.. Užtenka man geležinio vilko gatvėj pažiūrėti kaip važiuoja: viena auto vienas žmogus.. Po to dejuoja dėl kamščių ten puse žmonių musėt galėtų į darbą vykti su dviračiu, be rusiškas mentilitetas neleidžia, na žino infrastruktūra ir, bet reik noro, atsirastų daugiau skundų gal ir pagerėtų dviračių takai, Danijoj tiek auto nemačiau visi sau su dviratuku 5km neskubėdami nuvyksta.., ir mieste su dviračiu galima ne ką ilgiau užtrukti nei su auto.. O čia iki maximos nenusivelka puskilometrio be auto.. Nors tik ir duonos kepalo tereik..
Dėl geležinių atitvarų jo jos gerai, nes žiemą idiotai taip arti kelio stovi, akd baisu, jei koks žmogus bandytu išvengti susidūrimo su kita auto ar šiaip sumėtytų tai laisvai gali nuskinti.., bet pėstieji pasipūtę jiems nelygis stovėt per kelis metrus..
Dėl perėjos ir mažinimo greičio kai yra žmogus kvaila.. Nes sistema trūkstų reguliavimo, dabar stovi vienas snukis važiuoja penkios auto ir jos turi sulėtinti, kad jį vieną praleisti? Jei sakykim tos auto pravažiuoja ir daugiau jokių autų nėra.. Taigi čia reik tokios sistemos kuri sugebėtų stebėti ir sprendimus priimti..(pastatom šviesaforą, o naktį ar kada eismas neintesyvus jį išjungiam ir į pastatom koki ženką kuris indukuotų vairuotojui signalą kad prie perėjos žmogus ir jei gali praleisk, nespėji sustoti vadiansi tegul palaukia, o ne puola po ratais) Aš pvz nepuolu per kelią patykoju, kad būtų mažiau auto ir pereinu, nestabdau eismo... Bet čia gal dėl to kad pats vairuoju ir suprantu..
paprastas 2011-09-29 01:25
Ką tu čia kliedi ? Atrodo , kad kiekvienam žmogui yra prioritetas automobilis.
P.S. Ką reiškia egresyvus ?
kestutisz 2011-09-29 07:34
Ne. Prioritetas yra greitas ir patogus persigabeninimo būdas. Kai tik atpigs naudojimasis asmeniaisi teleportais ar bent jau sraigtasparniais naudojimas, tai taip iš karto ir mesiu automobilį.
Heksogenas 2011-09-29 08:10
Apsirenk ir nebus šalta.. Beto žiemą kiek pastebėjau noriau praleidžia..
O tą ir kliedu, kad reiktų skatinti žmogus mokytis ir siekti kažko, kad ir tas pvz gerai mokais gali anksčiau teises išsilaikyti, na netinak 16m, padarykim 17m bet čia tik B. Nes dabar jaunimas valstybei px, pvz Vingio parke nerasi normalaus turniko lygegrečių ir pan, o pas mane kaime stovi.. Klausimas kiek kainuoja tai padaryti, kapeikas..(matyt todėl nieko ir nedaro nes pinigo nenusuksi) Paskiau stebis kodėl jauniams toks yra, jaunimas turi potencialo, bet su juo reik užsiimti.., o visokie kaprymai ir ribojimai, marijos žemėj taip įprasta jei nesugeba normaliai padaryti tai jiems lengviau uždrausti..
Ką reiškia egresyvus parašiau ir paminėjau, kad kito žodžio nežinau.. Nes yra tokių vairuotojų katrie atrodo tuoj galvą pro priekinį stiklą iškiš.. Ir apei veidrodėlių egzistavimą net nežino, sukinjėja makufeli atgalios visada..
P.s. man auto susisiekimo priemuonė, prioritetas dviratis jei leidžia oras (ne žiema) ir turiu daugiau laiko(nereik ten nulėkti 10km paimti ir grįžti išsykio) visada važiuoju su dviračiu(maudytis, žvejoti ir pan) ir 10km man nėr daug..
HDi 2011-09-29 08:47
Na čia nuomonės sutampa, tą patį beveik pasakiau
andriulis 2011-09-29 09:57
Heksogenai - man vairavimas vienas didziausiu malonumu, nemanyciau jog vaziuoti vienam yra rusiskas mentalitetas, nes toks pats vairavimo budas yra daugybeje ES saliu, kurios niekada nebuvo paliestos rusisko mentaliteto.
Siaip su tavim del kitu issakytu minciu pilnai sutinku.
paprastas 2011-09-29 17:01
X-log 2011-09-29 20:50
[quote="paprastas"]
Pasižiūrėk procentaliai*, kurio amžiaus žmonės dažniau padaro avarines situacijas ar padaro avarijas ?
* PaveizÄ—k į UK statinstinius duomenis, pamatysi kiek nepilnameÄ
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Siūloma mažinti leistiną greitį ir uždrausti antiradarus