„Hyundai“ atsisako vidaus degimo variklių. Jų pasirinkimas išvers iš klumpių. Tai – ne elektromobiliai  (1)

Tai žingsnis, galintis pakeisti jėgų balansą pasaulinėje automobilių pramonėje.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Hyundai Motor Group (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/latest-model-of-hyundai-car-11158776/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Hyundai“ pradeda naują automobilių pramonės erą. Ulsane kyla gamykla, kuri kasmet turės gaminti dešimtis tūkstančių kuro elementų ir paspartinti pramonės perėjimą prie nulinės taršos pavarų. Tai žingsnis, galintis pakeisti jėgų balansą pasaulinėje automobilių pramonėje.

Vandenilis turėtų suteikti tokią pat ridą kaip ir vidaus degimo varikliai bei kelias minutes trunkantį „įsipylimą“, tuo pat metu išlaikant elektrinės pavaros privalumus. „Hyundai“ pozicionuoja vandenilį kaip baterijomis varomų automobilių papildymą, o ne jų pakaitalą. Tai ypač svarbu sunkvežimiams, autobusams ir specialiosios paskirties transportui, kur didžiausią reikšmę turi našumas, svoris ir parengtis darbui.

Nauja gamykla vietoje vidaus degimo variklių. „Hyundai“ investuoja 560 mln. eurų

[Kuponai] „Jis lenkia net ir šveicarus!“ Pasaulinė sensacija, laimėjusi laikrodžių „Oskarus“. Spec. pasiūlymai technologijos.lt skaitytojams (Video)
2236 1

Šių laikrodžių galima įsigyti daugiau nei 100 šalių visame pasaulyje, jais pasitiki virš 500 000 naudotojų. Pelnė net 17 tarptautinių dizaino apdovanojimų, tarp kurių ir laikrodininkystės „Oskarai“. Žiniasklaidos ir apžvalgininkų išliaupsinti modeliai, apie kuriuos greičiausiai net negirdėjote.

Išsamiau

„Hyundai“ pradėjo statyti naują gamybos kompleksą Ulsane, kuris užims 43 000 kvadratinių metrų. Anksčiau čia veikė vidaus degimo variklių ir pavarų dėžių gamykla, tačiau dabar šią erdvę užims vandenilio sistemų gamybos linija. Nuo 2027 metų gamykla turės kasmet pagaminti 30 tūkst. kuro elementų komplektų automobilių pramonei ir pramonės reikmėms. Maždaug 560 mln. eurų vertės investicija taip pat apima HTWO prekės ženklo komercializavimą. „Hyundai“ planuoja tiekti sistemas ne tik savo automobiliams, bet ir išoriniams klientams, įskaitant „KGM Commercial“ autobusų segmente.

Vandenilio gamyba ir nuosavi elektrolizeriai. Pietų Korėja siekia energetinės nepriklausomybės

Naujasis kompleksas apims ir PEM elektrolizerių, skirtų aukšto grynumo vandeniliui gaminti, gamybą. Tai pirmoji „Hyundai“ gamykla Pietų Korėjoje, vienoje vietoje sujungianti kuro elementų sistemas ir elektrolizerius. Bendrovė jau vykdo 1 megavato demonstracinį projektą, kuris per dieną pagamina daugiau kaip 300 kilogramų vandenilio. Džedžu saloje planuojamas 5 megavatų projektas, skirtas vietos vandenilio ekosistemai plėtoti ir degalų papildymo logistikos bandymams.

Kaip veikia kuro elementas automobilyje: pavara, kuriai nereikia išmetamųjų dujų

 

Vandenilio kuro elementai gamina elektros energiją, PEM membranoje reaguojant vandeniliui ir deguoniui, o vienintelis šalutinis produktas yra vandens garai. Dėl to vandeniliniai automobiliai sujungia nulinę taršą, trumpą papildymo laiką ir stabilų nuvažiuojamą atstumą. „Hyundai“ inžinieriai daugiausia dėmesio skiria kuro elementų blokų ilgaamžiškumui, galios tankiui ir gamybos sąnaudų mažinimui. Technologija skirta lengviesiems automobiliams, komercinėms transporto priemonėms, autobusams, statybinei technikai ir jūriniam transportui.

„Hyundai“ siūlo ketvirtą pavaros kelią: vandenilis prisijungia prie elektros, benzino ir dyzelino

 

„Hyundai“ strategija pagrįsta lygiagrečia plėtra – baterijos lieka pagrindiniu sprendimu lengviesiems automobiliams, o vandenilis pasirenkamas ten, kur svarbiausia greitas energijos papildymas ir mažas sistemos svoris. Tikslas – tapti visapusišku transporto technologijų tiekėju, nuo kuro elementų iki HTWO infrastruktūros. Diegimo tempai priklausys nuo vandenilio kainos ir degalinių tinklo tankio, ypač Azijoje ir kitose rinkose. Jei infrastruktūra ims sparčiau plėstis, vandenilis gali greičiau įsitvirtinti sunkvežimiuose ir autobusuose nei masinėje lengvųjų automobilių rinkoje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(4)
(0)
(4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (1)