Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
evaldosia 2025-11-21 18:11
Nuimti koją nuo akseleratoriaus ir leisti greičiui mažėti natūraliai.
------------
na taip nuo 4 pavaros sumažės greitis ir variklio apsukos.miesto režimu svarbu palaikyti akumą pakrautą,todėl labai svarbu palaikyti apsukas optimaliam lygyje.
------
Palaipsniui mažinti pavaras, derinant apsukas prie greičio.
-----
o čia sankaba nedyla?
kestutisz 2025-11-22 22:07
"Sankabą spausti pačiame gale, kai automobilis beveik sustoja."
Kiek žmonių gali taip tiksliai perjunginėti bėgius (gi "straipsnis" apie stabdymą varikliu, tai vadinas reikės numesti ir 4-3-2-1 ir gal net mieste kartais nuo 5'to, o užmiestyje gal ir nuo 6to), kad nenaudot sankabos? Nesakau kad neįmanoma, yra tekę važinėt be sankabos (iki serviso), realiai gal tik antras bėgis sunkiausiai įsimeta, bet nu labai, labai ribinis atvejis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vairuotojai tai daro kiekvieną kartą prie šviesoforų. Mechanikai griebiasi už galvų. „Vien nuostoliai, net degalų ryja daugiau“