Automobilis, kuris nepraeina techninės: įvardijo didžiausią nevykėlį ()
„Didžiausias gedimų rodiklis per dešimt metų“.
© Ralphs_Fotos (Pixabay Content Licence)|https://pixabay.com/photos/model-car-ferrari-model-mechanic-2099498/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Šis automobilis – tikras košmaras“: naujausias TÜV (Vokietijos techninės priežiūros asociacijos) ataskaitos duomenys nustebino net patyrusius ekspertus. Vienas iš populiariausių elektrinių automobilių Europoje užfiksavo rekordinį gedimų skaičių privalomų techninių patikrinimų metu. Rezultatai – prasčiausi per daugiau nei dešimtmetį ir kelia klausimų dėl modelio patikimumo, kuris turėjo būti modernios automobilių pramonės simboliu.
Pasirodo, beveik vienas iš penkių „Model Y“ nebepraeina pirmosios privalomos techninės patikros. Naujausioje TÜV ataskaitoje elektrinis visureigis, kurio gedimų rodiklis siekia 17,3 proc., užima paskutinę vietą tarp 110 savo amžiaus klasės modelių. „Didžiausias gedimų rodiklis per dešimt metų“, – pabrėžia ekspertai. Analizė apėmė daugiau nei 9,4 mln. techninių patikrų.
|
Inspektoriai pirmiausia atkreipė dėmesį į rimtus techninius klausimus: priekinių žibintų gedimus, susidėvėjusius stabdžių diskus, pakabos komponentų pažeidimus ir susidėvėjusius vairo mechanizmo kaiščius bei traukes. Taip pat dažnai buvo pranešama apie kėbulo dalių suvedimo problemas ir prastos kokybės medžiagas. Vairuotojų pranešimai apie kėbulų nuotėkius ir į saloną patenkantį vandenį tik patvirtina šiuos kaltinimus.
„Model Y“ Vokietijoje parduodamas nuo 2021 m. Iš pradžių automobiliai buvo importuojami iš Kinijos, o nuo 2022 m. kovo mėn. juos gamina ir „Tesla“ Grünheide gamykloje. Kurį laiką „Model Y“ netgi buvo perkamiausias automobilis pasaulyje. Nepaisant laipsniško gamybos ir įrangos tobulinimo, vis dėlto automobilio kokybė išlieka modelio Achilo kulnu.
