Už šių markių logotipų slypi neįtikėtinos istorijos. Ar žinote jas visas? (FOTO)  ()

Kodėl „Alfa Romeo“ logotipe pavaizduotas žmogų ryjanti gyvatė? Ką reiškia garsieji žiedai „Audi“ emblemoje ir kaip „Maserati“ nukopijavo trišakio formą? Nedaugelis žino, kad kai kurių gamintojų logotipai slepia išties stebinančias istorijas. Štai kelios įdomiausios.



© Dennis G. Jarvis, CC BY-SA 2.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Italy-0796_%285184404822%29.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Alfa Romeo“ ir istorinis Milano simbolis

„Alfa Romeo“ vardo istorija prasideda Milane, kur veikė bendrovė „Anonima Lombarda Fabbrica Automobili“ (ALFA). Kai Nicola Romeo perėmė valdymą, jo vardas buvo pridėtas prie prekės ženklo, o šių dviejų elementų derinys lėmė pavadinimą, kuris šiandien žinomas visame pasaulyje.

Prekės ženklo logotipas yra toks pat išskirtinis, kaip ir jo pavadinimas. Vienoje pusėje pavaizduotas gyvatiškas Biscione – iš vietinės heraldikos kilęs padaras ir šimtmečius gyvuojantis miesto simbolis. Kitoje pusėje – raudonas kryžius, neatsiejamai susijęs su Milanu ir viduramžių riterių istorija. Ši simbolių pora pasirodė esanti tokia patvari, kad išgyveno visus logotipo modernizavimus.

Įdomu tai, kad Biscione motyvas yra ir Sanoko herbe. Tai karalienės Bonos, Sforcų šeimos, Italijos dinastijos, kilusios iš buvusios Milano kunigaikštystės, atstovės, ženklas.

„Audi“ ir „Auto Union“. Iš kur atsirado žiedai?

Šiandieninis „Audi“ logotipas, sudarytas iš keturių susipynusių žiedų, kilęs iš dabar jau nebeegzistuojančios „Auto Union“. Ji buvo įkurta 1932 m., kai keturios bendrovės – „Audi“, DKW, „Horch“ ir „Wanderer“ – susijungė, siekdamos atlaikyti pasaulinės ekonomikos krizės padarinius. Bendri veiksmai suteikė joms daugiau stiprybės, nei būtų galėjusios suteikti veikiančios pavieniui.

[EU+Kuponai] Pirkėjai sužavėti. „Labiau nei pateisina lūkesčius. Nuostabi kokybė. Su lazeriniu kreiptuvu. Ir dar tokia kaina.“ Būtinas „pasidaryk pats“ entuziastams ir profesionalams
3390 2

Žemiausios kainos istorijoje

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

Išsamiau

Antrasis pasaulinis karas nutraukė „Auto Union“ veiklą. Sovietų okupacinės valdžios sprendimu bendrovė buvo likviduota, o jos turtas nacionalizuotas. Tik 1949 m. ji buvo atkurta Ingolštate, Vokietijos Federacinės Respublikos teritorijoje. Tačiau lūžio taškas įvyko 1965 m., kai „Volkswagen“ perėmė bendrovę ir nusprendė gaminti jos gaminius išskirtinai su „Audi“ prekės ženklu.

Nuo tos akimirkos keturių žiedų simbolis, kadaise buvęs keturių gamintojų vienybės simboliu, tapo „Audi“ logotipu ir juo išliko iki šiol.

BMW ir šachmatų lentos simbolis. O gal tai propeleris?

BMW emblemos istorija jau daugelį metų kursto diskusijas tarp šio vokiško prekės ženklo gerbėjų. Vieni teigia, kad logotipe pavaizduotas besisukantis lėktuvo propeleris. Kiti sako, kad jį įkvėpė šachmatų lenta. Tiesa, kaip įprasta, slypi kažkur tarp jų.

 

 

BMW, arba Bavarijos automobilių gamykla, buvo įkurta Miunchene 1916 m. Iš pradžių gamykla daugiausia dėmesio skyrė orlaivių variklių gamybai, todėl pirmosiose bendrovės reklamose buvo vaizduojami skraidantys lėktuvai, kurių rotoriai sudarė konfigūraciją, panašią į dabartinį prekės ženklo simbolį.

Tuo pačiu metu emblemoje atsispindi regioninės tradicijos. Mėlynai baltas šachmatų lentos raštas užsimena apie Bavarijos – BMW gimtosios žemės – vėliavą. Kai kurie istorikai taip pat nurodo, kad jau 1917 m. vienas pirmųjų įmonės logotipų buvo šachmatinis, pabrėžiantis prekės ženklo ryšį su vietos heraldika.

„Volvo“ ir alcheminis geležies simbolis. Bet tai dar ne viskas

„Volvo“ logotipas yra daugiau nei grafinis simbolis; jis turi daugiasluoksnę reikšmę. Visų pirma, išskirtinis simbolis yra alcheminis geležies simbolis, skirtas pabrėžti tiek prekės ženklo automobilių galią, tiek Švedijos plieno pramonės galią. Emblema taip pat primena rutulinius guolius, atliepiančius įmonės pavadinimą ir jos šaknis.

 

Pats pavadinimas „Volvo“ kilęs iš lotynų kalbos ir reiškia „riedėti“. Analogija su rutuliniais guoliais nėra atsitiktinė – vienas iš prekės ženklo įkūrėjų buvo Švedijos bendrovė SKF, viena didžiausių guolių gamintojų pasaulyje.

„Maserati“ pasirinko gerai žinomą Neptūno atributą

 

„Maserati“ logotipas yra vienas labiausiai atpažįstamų ir ikoniškiausių simbolių automobilių pasaulyje. Jo dizainas priskiriamas Mario Maserati, vienam iš šešių prekės ženklo įkūrėjų brolių. Jis labiau žavėjosi tapyba ir skulptūra nei automobiliais, todėl derino savo meninį jautrumą su naujojo automobilių prekės ženklo poreikiais.

Centrinis emblemos elementas yra trišakis – simbolis, kilęs iš Neptūno atributo, esančio pagrindinėje Bolonijos, „Maserati“ gimtojo miesto, aikštėje. Trišakis buvo skirtas ne tik pritraukti dėmesį, bet ir simbolizuoti prekės ženklo automobilių galią bei dinamiškumą. Logotipe taip pat buvo pasirinkta mėlyna ir raudona spalvų schema, kuri primena Bolonijos spalvas ir pabrėžia „Maserati“ ryšį su miesto itališkomis tradicijomis ir paveldu.

 

Tęsinys kitame puslapyje:

Pasidalinkite su draugais
(4)
(0)
(4)

Komentarai ()