Techninės apžiūros centruose „dyzeliams“ – papildomi išbandymai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

zahiraz 2012-02-08 13:33
Bus smagu.Tik iškilo klausimas. Jie planuoja tikrinti ar krumpliuotasis diržas neturi įtrūkimų,bet daugelyje mašinų,kad ji apžiūrėti,reikia nusiardyti įvairias apsaugas.Taip pat diržas gali būti be įtrūkimų ,tačiau jau atitarnavęs savo(dažnai vairuotojas, net nežino kiek su juo jau nuvažiuota),ir pakėlus apsukas iki max,gali jis trūkti...Yra daug tokiu atveju aplink mane. Ar aš kažką ne taip sneku?
blizzard 2012-02-08 14:29
Manau eilinis pasipinigavimas nusimato ir tiek. Visų pirma kaip jau minėta išmetimo sistema kemšasi pas dyzelinius automobilius, todėl tas vieno karto paspaudimas realios žalos neparodo o tiesiog išvalo sistemą. Spaudžiant iki ribotuvo galima pakenkti varikliui, na ir kas kad tik vieną sekundę ar kiek, bet vis vien. kitas dalykas, laisva eiga jeigu spaudi tą pedalą dūmingumo didelio tikėtis neverta, nes dyzelis pradeda dūminti tada kai gauna apkrovą, o laisva eiga tų dūmų praktiškai nesimato, bent jau taip yra su chipuotais varikliais..
Wolfy 2012-02-08 14:40
Viskas, reikės valyti kitą sykį išmetimo sistemą, prieš varant į TA. Be to, variklius jie garantuotai drož su tokiu tikrinimu. Seni automobiliai gali ir neatlaikyti tokio ekstramalaus patikrinimo.
nulis0 2012-02-08 14:41
Čia toks pamastymas mano: Tokiu atveju galbūt geriau TA žiemą atlikinėti, nes oras šaltesnis, taigi ir tankesnis- daugiau oro- efektyviau sudeginamas kuras, ko pasekoje- išmetama mažiau dūmų? Bet vėlgi- variklis ilgiau šils. Tai kas tokiu atveju mažesnė blogybė: šaltesnis variklis ar karštas, retesnis oras?
enternald 2012-02-08 15:15
Jei neatlaikys tokio patikrinimo, toks automobilis tikrai per TA neturi pereiti.
Exos 2012-02-08 15:27
Suprask kad nevisi red-line'ais vazineja... Man asmeniskai gaila savo dyzeliuko ir nesinori spaust iki ribotuvo butu iki kokiu 4k rpm o dabar... eiline nesamone Lietuvoje
Arthuras 2012-02-08 16:15
Laisva eiga variklio sukti iki redline'o - negalima! Variklis negauna apkrovos ir taip tikrai yra kenkiama jam. Garantuoju, kad net automobilių manual'uose tai yra parašyta.
Zergas 2012-02-08 16:53
jei net manuale yra parasyta kad negalima taip drozt variklio,teismai regitrai garantuoti.kazin ar uzteks jiems pinigu visiem kompensuot nuostolius?
Sniegcius 2012-02-08 16:54
Mano senelio "pasaciokas" per TA "numirs" galutinai
blizzard 2012-02-08 17:01
Man tai įdomu ar pas visus dyzelius tie ribotuvai tokie yra ar nelabai? Aš pvz dar neradau pas savo dyzelį ribotuvo, spausk tu kiek nori niekad nebus taip kad kad išgirsi jog ribotuvai suveikia. Šią žiemą į pusnį įvažiavau tai pirmu bėgiu nežinau aš ten kiek užspaudęs buvau, jokių ribotuvų nesigirdėjo, apsukos tiesiog užkyla ir stovi, pedalą atleidi nukrenta, nėra taip kaip pas bendzininius automobilius, kad paspaudus girdisi kaip kala ribotuvas...
HDi 2012-02-08 17:07
Parodyk man tą manualą. Šaltas variklis nesiskaito...
HDi 2012-02-08 17:10
Skirk staigų apsukų kėlimą kai variklis išnaudoja viską ką gali, kad pasiekt tas apsūkas, ir lėtą apsukų kėlimą. Taigi apkrova yra
HDi 2012-02-08 17:12
Jei ir nėr, tai fiziškai jis atsiranda, kad nebepajėgia tiek mišinio patiekt, kad apsukas palaikyt, ypač ant dyzelių. Ir jis nebūtinai turi girdėtis
MCblogiz 2012-02-08 18:27
Nėra tas ribotuvas kažkoks fizinis, tiesiog kaip kažkas minėjo (kai kuro tiekimo maximumas yra pasiektas, variklis nustoja greitėti) tas pats liečia tiek benzininius tiek dyzelinius variklius. Naujesnėse mašinose yra elektroniniai robotuvai, kurie konkrečiai riboja pasiekiamas apsukas ir greitį
sigun 2012-02-08 18:53
Tiek čia tiek delfyje paskaičius komentarus smagu darosi - kai šeip, tai kiekvienas giriasi koks jo automobilis geras. Turguje pigiai nusipirktas, o važiuoja kaip naujas. Ir kaip viskas jame puiku. Ir kokie idiotai, kurie perka naują auto iš salono. O pasirodo dauguma tų "gerųjų" auto savininkų bijo gazą iki galo nuspaust, kas kas nepabirtų Kaip jau iki manęs paminėjo - jei tokie pabirs per TA tai ir ačiū dievui, kad kibirų sumažės. Savaitgalį teko važiuoti miesto autobusu ir porą stotelių pastovėti prie vairuotojo. Kai paspaudžia akseleratorių, apsukos trumpam pakyla netoli raudonos linijos (trūksta vienos didelės padalos). Ir taip kiekvieną stotelę. Ir nieko, važiuoja tie lenkiški autobusai, suka kilometrus. O čia tokius gerus automobilius vienas kartas iki raudonos linijos gali pribaigt...
blizzard 2012-02-08 19:47
Ten automatai pabandytum tu taip su mechanke prie kiekvienos stotelės tai kažin kaip būtų
HDi 2012-02-08 19:56
Gal tu geriau nekomentuok išvis.
Demotion 2012-02-08 20:01
tegul paspaudzia iki ribotuvo apsuku ir greitai uzgesina varikli..) pas ka buvo merdinti turbina, greitai pasimatys
FtBall 2012-02-08 20:23
Nemažai senų automobilių ir taip už papildomą mokestį praleidžiami. Būna tokių variantų, kad sako automobilį išsistumt, nes ar tai kuras varva ant variklio, ar tepalai bėga pro kokį prarūdijusį vamzdelį.
Arthuras 2012-02-08 20:32
Apkrova toli gražu ne tokia, kokia yra važiuojant automobiliu. Todėl reikia suprast redlininti važiuojant - normalu, ant laisvų - nesąmonė.