Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymaz 2012-02-08 21:44
Tai mano A4 1.9TDi ragai, gaila man tos masinikes... Nes: Prapuciant "kamina" pakeliu apsukas iki kokiu 5 tuks. ir taip kelis kartus, bet beda tame, kad geriausiu atveju uzgesta vienas cilindras ir motoras purtosi iki kol dar karta apsukas pakeliu virs 2 tuks. O blogiausiu atveju matoras uzgesta ir vel uzkurti pavyksta tik po kurio laiko Nekenciu regitros, nes uzlenks mano Aude...
zahiraz 2012-02-08 21:53
Ir šiaip,isivaizduokit kad atvarys kokia bobute,kuri ant 35km/h vazinejasi allways,tai kai uzspaus iki dugno,dumelio bus tiek kad su dujokaukem reikes dirbti visiem,tame tarpe ir vairuotojui reikes dujokauke duoti
FtBall 2012-02-08 22:02
50 litų ir pravarai be šio tikrinimo. Problem?
Robkinas 2012-02-08 22:09
Siandien kaip tik atlikinejau tech.apziura savo krovininiam sprinteriui, tai liepe sitas TA darbuotojas spaust ant laisvu apsuku akceleratoriu iki 3.5tukst. apsuku dumingumui patikrint, tai motoras max. iki 3tukst.pakele apsukas ir psio, daugiau neduoda, taip kad su naujesnem masinom neturetu buti peilis taip gazuojant, nes ribotuvai dirba.
bahuriux 2012-02-08 22:24
Citata: "Automobiliams, įregistruotiems nuo 2012 metų sausio 1 dienos, TA specialistai taikys griežčiausius reikalavimus. Jie turės atitikti transporto priemonės tipo patvirtinimo metu nustatytą maksimalią (ribinę) absorbcijos koeficiento reikšmę arba gamintojų deklaruojamas taršos normas."
Kas tas absorbcijos koeficientas? Absorbuoti = sugerti, ka suodzius? Nieko nesupratau
O jei del CO2/100km, ar del panasiu dalyku tai, ar jie cia nori pasakyti, kad kiekviena dyz. auto uzvarys ant dyno stendo ir matuos kokios CO2, CO, NOx emisijos, nes kitaip neimanoma to nustatyti be apkrovos, tokia kokia buna vaziuojant, konkreciam auto. Arba ta galima daryti vaziuojant keliu. Bet cia gaunasi nesamone. Nu ka tie dyzeliai ant tusciu apsuku tersia nieko praktiskai, vistiek jie dirba ant super lieso misinio.
Man tai dzin vazineju su LPG iki 7000RPM ir vargo nematau
FtBall 2012-02-08 23:36
Jei tavo minimas LPG yra tas pats LPG, apie kurį radau google, tai tau ir nereikės šio testo atlikt. O ir 7k RPM daugumai benzinų nėra riba, nors nežinau, ar dujos įtakoja maksimalias apsukas.
HDi 2012-02-09 02:12
Važiuojant tam pačiam užmiestį pastoviais sūkiais, ypač lėtesniais greičiais kai vėjo pasipriešinimas mažas ir "kenki" varikliui. Važavimais labai žemais sūkiais (nors daug kam tai ekonomiškas atrodo) yra peilis varikliui, nes apkrovos kai kuriom detalėm gaunas milžiniškos.
Suprast ką aš Tau noriu pasakyt, kad tavo kelionė iki "Regitros" "sutrumpins" (jei teisinga taip sakyt, nes tam tas variklis ir sukurtas) variklio resursą daug daugiau, nei tas vienas užgrežimas iki redlaino ant laisvų... Gal tada išvis padarykim kad TA atvažiuotų pas Tave į namus, nes gadini mašiną, ir kurą, kad pas juos nuvažiuot...
Domas1 2012-02-09 07:34
Nesuprantu ko cia bijot, nuvarykit i servisa kur cipuoja ar turi kompiuterine spec. iranga ir jums uzdes kitus ribojimus sukiu :]] tik beda ta jog teks sumoketi siek tiek.
Na zinoma blogiausia tiems kas ribotuvus atjungia, jeigu turbina neatlaikys tai bus aleliuja varykliui, kaip tik neuzilgo ruosiausi savo masinai viska keisti: dirzus, guolius, turbo restauruoti ir t.t. tai manau nekils bedu patikrose :]]
O dar yra kiek pamenu naujas budas jog isvis galima padaryti jog nedumintu dyzelis, t.y. pries kelis cia metus gi rode ir per telika kazkoks tai anglas Lietuvoje turi serviziuoka kur pastate dizeliniui senam mersiukui vandenilio kazkokia sistema kuri atsejo tada apie kokius 700lt (panasiai kaip ir chipavimas), o ka tai dave kai maciau per laida dumu praktiskai nebeliko, o bande tiesiog irgi iki max sukiu, o sukius automatiskai tas vandenilio kazkoks mechanizmas uzkeldavo taip greitai jog galimas daiktas del to ir nebuvo dumu, gavosi kaip ir chipavimas be nuostoliu. Idomu surasti ta servisiuka kur deda sita dalikeli, gal isimesciau ir as jei viskas ten gerai su ta sistema :]
FtBall 2012-02-09 18:10
Labai žemi yra gana nekonkretu. Bet šiaip tai pritariu, kad kenkia važiavimas mažais sūkiais (mažiau nei 1400-1500). Bet neįsivaizduoju, kaip galima važiuot tokiais sūkiais ir nejaust diskomforto, nes:
1. Traukos beveik nulis
2. Vos vos paspaudus greičio pedalą, automobilis pradeda vibruot gan smarkiai.
Jei man važiuojant 6 pavara tenka pristabdyt iki 75 tai lygiam kely dar galiu toliau važiuot, bet prie 70 jau būtina jungt 5 pavarą, nes pradeda plastmasės barškėt, ir be to, pagreitis didesnis būna jungiant 6->5->6, nei tiesiog bandant greitėt 6 pavara.
Arthuras 2012-02-09 20:35
6>3>6 pagreitis dar geresnis. O tie žemi sūkiai priklauso nuo variklio. Vienaip su japoniškais VTEC ir pan., kitaip su dyzeliais.
incognit0 2012-02-09 20:53
Nu dauniski istatimai kuot uoliau tuo debiliskiau , tai gal tada iskart crash testa padarom ir ziurim ar masina atitinka reikalavimus XD
blizzard 2012-02-09 20:59
Kieno pagreitis stabdymo ar greitėjimo? čia gal bendzininiuose automobiliuose tokius bajerius galima daryt, dyzeliui nuo tokio žeminimo diržas gali nutrūkt atsimenu kažkada per klaidą iš 4 į 2 sužeminau tai maniau gyvenimo galas atėjo tam varikliui..
Nuo greičio viskas priklauso, jeigu dėžė 6 bėgių tai gal ir galima ten kokiu 100km/h ir 6 bėgiu važiuojant įsimest į 3 bėgį, bet ir tai tikslo neliks nes su 3 bėgiu daugiau 120km/h neišvystysi..
Mano pagrindinė mintis buvo, kad eilinis lietuvis dyzelio nesmaugia pastoviai iki redline ir išmetimo sistemoje prisikaupia tų suodžių pakankamai, po to nuvažiavus į TA prabandžius iki redline variklį, bus tiesiog tie suodžiai išpūčiami ir tuo momentu jau užfiksuos kaip didžiausią pažeidimą, nors tie suodžiai ten kaupėsi gal kelis mėnesius ar ilgiau..
Beje katalizatorių po 150 000km veikimas išnyksta, nes jie po tiek laiko susidėvi ir kad viskas būtų dar įdomiau užsikišęs katalizatorius sudaro galimybę užkišt ir turbiną suodžiais, ko pasekoja po to tenka ją plauti. Taigi jeigu automobilis tiek pravažiavęs tai daug šansų kad katalizatorius ne tik kad neneša naudos, bet dar gali pridaryt ir žalos..
Arthuras 2012-02-09 21:24
Apsukas pakelt reikia prieš žeminant. Aišku, priklauso nuo pavarų perdavimo skaičių ir variklio.
blizzard 2012-02-09 21:41
Tai galima, bet su dyzeliu ne kažkas gaunasi tuo labiau kad sukimo momento maksimumas būna ties 2000-2500RMP tai ir sužeminus bėgiu traukos tokios didelės nesijaus kaip su benzinu gali nebent žemint jeigu pvz važiuoji koki 50 4 bėgiu ir apsukos siekia 1500rmp, tada meti į 3 bėgį, kad apsukos sukiltų iki 2100 panašiai nu ir tada jau eini ant lenkimo ir pasiekus 2500 jau gali mest 4 nes toliau keliant apsukas nebus didelės traukos, tiesiog sukimo momentas jau nebus toks..
MCblogiz 2012-02-09 22:19
Iš esmės priklauso nuo variklio, bet noriu pabrėžti, kad sukimo momento pikas dažniausiai nereiškia galios piko. Sukimo momento kreivė jau būna krentanti žemyn kai dyzeliniai/kaikurie benzininiai automobiliai pasiekia galios pika. Kaikuriais atvejais benzininiuose varikliuose sukimo momento kreivė daugmaž tolygiai kyla su Arklio jėgų kreive Pvz B serijos Honda varikliai (nežinau ar visi)
FtBall 2012-02-09 23:00
6>3>6 - mašinai kaput.
Domas1 2012-02-10 07:24
As tai va sugalvojau per sitas dienas po straipsnio, idomu kaip regitra sureaguotu jeigu padaryciau toki dziauka :]]], sakot reikia jog spragteltu kazkas ten tai reikia tachometra pries regitra kazkaip pachimicinti su magnetu ar su kompu ar dar kaip jog maximumas ir butu tas brakst bet pvz.: jei max pas mane zyma 6000 tai jog uzkiltu iki jos bet realiai spaudziant pedala butu tik koks 3000 :]]] ir pan. Idomu ar toki dalyka imanoma kaip nors neperdarant tachometro ar neardant visko suchimicint?
Siaip l. senose net dizelineje vienoje masinoje tik nepamenu modelio tai isvis esu mates nera to tachometro idomu kaip tada Regitra tokius tikrins :]]]
O jeigu tachometra kaip sakau paimti ir pergudrauti jog ten viskas ale ant max ir garsas bet realiai bus koks 2000 ar 3000 tik, idomu ar imanoma nesugadinus tachometro.
O siaip labai idomu kas bus tiems dyzeliniams kuriu galia vos 40kw, idomu kiek reiks spausti akseleratoriu kad dugna pasiektu, nebent ju ribotuvai isijungia jau po 3000 sukiu :]]
Vytax 2012-02-10 08:44
Mano manymu čia turėtų būti aktualiausia tik senų ir labai nudėvėtų dyzelių turėtojams. T.y. tiems kurių variklio žiedai ir/arba cilindro šonai jau išdilę ir dėl to variklis degina tepalus.
Arthuras 2012-02-10 15:26
Na sorry, gal dyzeliui prie 75 bei trečios pavaros ir kaput, bet su benzinu - jokių bėdų.
FtBall 2012-02-10 17:03
Na, pripažįstu, perdėjau čia. Bet dalis tiesos yra. Būtent su šia mašina, Nissan Primastar 1.9 dyzelis lygiam kely nuo 20km/h įmanoma jungt 3 pavarą ir vos vos lėčiau sankabą atleist tereikia. Bet 75km/h įmanomas greitis, bet nemanau, kad sveikas, tuo labiau jei dar nebūna variklis įšilęs. O, kad su benzinu jokių bėdų, tai iš dalies sutinku. Teisingiau, manau, būtų sakyt, mažiau bėdų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Techninės apžiūros centruose „dyzeliams“ – papildomi išbandymai