Norite išmokti vairuoti su automatine pavarų dėže? Turėsite problemų!

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

FtBall 2012-03-19 18:53
Aš tiesiog sakau, kaip yra su mano mašina. Ta mazda, norint, naudodavo tik 10litrų dujų. Ramiai važiuojant neprabuksuoja ta sankaba taip smarkiai, kaip sakai. Jei kalbant apie kraštutinumus, tai ir su mechanine ko gero žiemą kitaip važiuoji, ne taip ekonomiškai, kaip vasarą. Ta mazda pavaras tikrai greitai mėtydavo, ko gero dėl to, kad elektronikos pas ją buvo daug prikišta. Važiuoji ant 30km/h(2000rpm), spaudi dugną ir jauti, kad mašina traukia į priekį, apsukos iki beveik 6000rpm, o jei kokio žvyro pagauna tai ir ratai sukasi. Aišku, yra mygtukas, kurį nuspaudus gali važiuot tuo pačiu greičiu tik didesnėm apsukom.
BadAss 2012-03-19 20:14
Nu kai as seima irgi turesiu gal irgi kitaip galvosiu Kol studentas esu, ir dar transporto inzinerijos, tai tik uz mechanines
Wolfy 2012-03-19 20:45
Važinėju su automatu ir nežinau, ką ten reikia žmones mokinti, nes jei moki su mechanine važiuoti, tai mokėsi ir su automatu važiuoti. Juk, ten tik du pedalai ir svirtis yra padalų ir viskas, jungi D padalą ir riedi į priekį. Ko čia nemokėti? Be abejo, yra keletą niuansų su automatu, su juo gal, šiek tiek, žiamą sudėtingiau važiuoti, bet išmokus - galima žiemą važiuoti taip pat efektyviai, kaip su mechaninę. P.S. Su automatu važiuojant yra tausojamas variklis ir pavarų dėžė, nes nejunginėjamos pavaros belenkaip...
moo 2012-03-19 21:59
Sėdant prie automato, reikia išmokti su mechanine - "maža kas". Sėdant prie mechaninės, reikia išmokti vadelioti arklį - "maža kas". Vadeliojant, reiktų dar pasimokyt pavaikščioti ilgus atstumus nedūstant - maža kas. Na o jei turi TV su pulteliu, tai dar galima specialiai juo ir nesinaudoti, o eiti prie TV kas kartą jį perjungti kaip senais laikais. Maža kas, o ir kiečiau, gal net vyriška. Puikiai suprantant, kad ateitis t.y. čia 10-20 metų laikotarpis, priklauso automatams tai tas pats kas specialiai mokytis rašyti spausdinimo mašinėle nors naudosies tik kompiuteriu su visais tekstų redagavimo programų privalumais. Maža kas.
kionig 2012-03-19 22:02
Maža kas, reikia turėti vaikų, kad kas atliktų pultelio funkciją, tada išvis kietai
Arthuras 2012-03-19 22:05
Mechaninę vairuoti mokėt reikia! Darbe gausi auto su mech. dėže ir verksi kai vaikas - nemuoku aaaaš... ? Toli gražu automatai nėra be trūkumų, taigi į vienus vartus stumt nereikėtų. Renkamasi pagal skonį.
kionig 2012-03-19 22:10
Tokie žmonės ir netaiko į Šumacherius taipogi ir į skinančius pakelėse medžius greičio mėgėjus arba didžiausius skubėtojus.
moo 2012-03-19 22:11
Aha, turėt po vaiką kiekvinam gyvenimo automatizavimui
bahuriux 2012-03-19 22:24
Tai visas kaifas ir yra pavaras metyti belenkaip 1 pav iki ribotuvo 50km/h, 2 iki 100km/h, tada 3, arba 5 palei poreiki su automatu nera tokio kaifo. Jei kalbam apie draginima Iki 100 man reikia tik viena karta perjungti is 1 i 2, o kiek automatui kartu, tegu ir greiciau jis ta daro. Jei su automatu minsi sitaip tai suesi ta deze graitai ypac galingi varikliai ir sunki koja sugadina automatus. Ziema i statu kalna naujas prikistas elektronikos automatas yra netgi pavojingas, nes tiesiog atsisako vaziuoti i prieki, jei prasikasa ratai. Senas opel 2l 1992 m automatas yra netgi ekonomiskesnis, nei mechanine deze, bet labai letai begejasi. Cia zinoma isimtis del ekonomijos. Kai sesim i elektromobilius, tai jie isvis netures pavaru nei automatiniu nei mechaniniu, tiesiog variklis rate, arba variklis>fiksuotas reduktorius>pusasiai>ratai, toks jau yra pas Tesla roadster. Ir as nieko pries tokia masina vairuoti kurios ratai visada sujungti su varikliu viena pavara.
Arthuras 2012-03-19 22:32
Bėda ta, kad tokie labai dažnai padaro avariją ir niekaip nesupranta kodėl. Važiuoja žiemą tuo pačiu 90km/h, nes nesupranta ir nenori suprast kaip kas vyksta, nulekia nuo kelio ir po to - kaip čia taip galėjo nutikt? Leistino greičio tai neviršijau... Ir daug panašių situacijų, kurios padaromos iš nežinojimo ir nenoro žinot - svarbu nusigavau iš A į B.
immortallt 2012-03-19 22:43
Nekabink makaronu. Jei sudina automata nusipirkai, pats kaltas. Normalus automatai buna su StepTronick (bent taip BMW vadina), tai yra pats pasirenki pavara, pagal ribotuva. Taip pat antislide gali isjungti. Vienintelis skirtumas, nera sankabos. Ant atitinkamu masinu buna rezimas - ledas. Ivaziuosi praktiskai bet kur. Su tevo BMW (automatas) 3 pavara esu ijunges ant kazkur 120-130. BMW 520, benzas su ideta profesionalia duju iranga.
moo 2012-03-19 22:48
sugalvota klišė apie gabumus. Kiek reikia būti "gabiam", kad jei nori išmokti naudotis mobiliuoju telefonu, dar specialiai ir morzės abc mokysies. Maža kas. Na jei "tai ko išmoksi ant pečių nenešiosi" - sutinku P.S. immortallt aš irgi steptronick arba pusiau automatinės dėžes paminėt norėjau
Arthuras 2012-03-19 22:53
Turėk nors 5 aukštuosius, tai nieko nesako apie tavo fizinius sugebėjimus, koordinaciją ir pan. Tu gal ir nepanaudosi, deja, kokie 70-80 proc. automobilių mūsų keliuose - mechaniniai. Niekas neliepia vairuoti mechaninę - bet išmokti TIKRAI nesunku. Jei tau per sunku ar kelia apskritai kažkokių nepatogumų - tavo bėdos ir pripažink, kad nesi gabus. Nes šiaip jau, realiai, net mokėti ten nėra ką. Steptronic, triptronic tik leidžia pasirinkti pavarą. Jei kas ir prilygsta mechaninei greičio ir ekonomiškumo srityse - tik dvigubos sankabos automatai.
moo 2012-03-19 23:01
Būtent, kad nesunku Apie tai ir kalbu, kad tą gali ir studentas ir prezidentas, bet tai yra jau beprasmiškas laiko gaišimas. Tiesiog. Beje, tai įrodo ir Regitros statistika. Prieš 12 metų aš irgi galvojau kaip tamsta. Identiškai.
FtBall 2012-03-20 00:06
Dar kartą paminėsiu savo mazdą. Jau toje maždaug 1990 metų mazdoje buvo elektroninė sistema, kad ratai suktųsi lėtai, bet apsukos būtų labai aukštos. O kalbant apie tai, kad išvis pavarų dėžę von mest, tai tereikia įsidėt elektrinius variklius, nes jiems praktiškai nėra skirtumo, ar suktis 100 ar 25000 rpm, o dyzeliai net pusės tiek negali pasiekt.
DJ_LFS 2012-03-20 01:42
Nesuprantu tu kurie aklai zviegia kad mechanine pavaru deze yra geriau. Visiskai su tuo nesutinku, as kelyje turiu vairuoti, stebeti eisma ir daug kitu dalyku, nacher man dar minkyt ta pavaru svirti nudrozta? Daug naudingesnes veiklos prie vairo galiu atlikt, o ne "benzina maisyt"
haloo44 2012-03-20 09:16
Tai tada nacher ir tuos pedalus tau minkyt, jei tu su desine ranka stebi kelia, ar "naudingesne veikla" uzsiimineji tai cia tavo problemos. Kiekvienas vairuotojas kuris vazineja su mechanine pasakys, kad net nepastebi kai begius metai, viska automatiskai darai, ir tas kelio stebejimui neturi itakos visiskai.
Arthuras 2012-03-20 14:58
immortallt 2012-03-20 15:06
Vairuoti moku ir mechanine ir automata. Rinkciausi tik automata. Kuro sanaudu atzvilgiu buvo cia vienu metu dvi vienodos masinos tai yra tie patys BMW 520 abu buvo su benzu, vaziavom kartu iki slovakijos, dar dujines irangos nebuvo. Spek koks buvo skirtumas kuro sanaudu ? Ogi gal ~0.2l, kas galejo buti pilnai itakota musu didesnio svorio (4 zmones, pas juos 2), arba padangu sukibimas didesnis, nes pries isvaziuojant naujas uzsidejo ziemines (vaziavom ziema). Eksploatacija pigesne ? Kad jau du automatai seimoje kokius 6 ir 8 metus. Ne vienas dar ne karto nebuvo turejes problemu del pavaru dezes.
Arthuras 2012-03-20 15:22
Važiuojant tiesiu keliu, ne mieste - be abejo kuro sąnaudų skirtumas menkas. Spėju kalbi apie BMW E39? Taigi, automatas 0-100 daro 1 s lėčiau - ir tai yra gana ryškus skirtumas. Sąnaudos pagal dokumentus - 1l didesnės. O apie eksploatacija, geriau nė nekalbėti. Paklausk bet kokio meistro, kiek kainuoja ir kaip dažnai genda mechaninės ir automatinės. Tiesiog taip jau yra - ten yra daugiau kam gesti. Gerai padaryta mechaninė važiuoja šimtais tūkstančių be gedimų - reikia tik sankabą pasikeist. Ir viskas. Ir dar kartą pasikartosiu - ne visiems automobiliams tas automatas tinka. Kas tinka Audi A8, tas netinka VW Polo.