Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Wolfy 2012-06-21 12:29
Manau, tokia pavarų dėžė turėtų būti jau automatas, nes tikrai nepatogu važiuoti bus, kai reikės tokią galybę pavarų permetinėti.
Archi_archer 2012-06-21 12:43
Viskas nuo pavaru ilgumo priklauso, trumpi begiai - daug perjunginėt, ilgi bėgiai netiek daug.
azotas 2012-06-21 13:02
O kam tiek daug begiu reikia ? cia ekonomiskiau vaziuos ar kaip, nenusimanau apie automobilius.
immortallt 2012-06-21 13:03
7 pavara itariu bus nuo maziausiai 150km/h, taigi daug nieko nepakeicia.
andriulis 2012-06-21 13:24
Butent del ekonomiskumo. Nepamenu kas cia Korejieciu Huindai berods zadejo sukurti dvylikos laipsniu automatine pavaru deze.
Na viskas priklausys nuo begiu ilgumo, gal ir prie 120 teks jau jungti septinta pavara.
Arthuras 2012-06-21 13:38
Automobilio variklis turi savo diapazoną apsukų, kada jis yra efektyviausias - jo NK didžiausias. Norint, kad variklis visada dirbtų ties tomis apsukomis, reikia, kad pavaros būtų išdėstytos logiškai ir kad jų netrūktų. Būtent todėl reikia daug pavarų.
Perdavimo skaičių tikrai nežinau, bet tikrai ne nuo 150km/h. Priklauso ir nuo variklio tipo, galios ir sukimo momento kreivių.
Tarkvinijus Išdidusis 2012-06-21 14:04
Na, automatinė tai bala nematė. Lai pabando į mechaninę įgrūst
Arthuras 2012-06-21 14:07
Pff, fūristai dar ne su tiek dirba.
immortallt 2012-06-21 14:12
Jei dabar gerai prisimenu, pas teva automate yra 7 pavaros ir pavara persijungdavo ant ~160-170. BMW varikliai dirba ant aukstu apsuku palyginus. Su antra pavara isibegeji iki 100 laisvai.
Arthuras 2012-06-21 14:14
Jei kalbam apie E39 - negali tiek būt. 5-6 - tiek gali būt. Tai be abejo, spaudžiant dugną, galima ir 3 pavara 130 spaust ir t.t. Bet važiuojant normaliai ir jungiant tiek 3k rpm - tai tikrai ne tokie kosminiai greičiai.
Zergas 2012-06-21 14:24
baisu net ir pagalvot kiek kainuotu tokios pavaru dezes remontas
Arthuras 2012-06-21 14:47
Lygiai tiek pat, kiek ir kitų mechaninių dėžių. Tikrai ne brangiau, nei DSG remontas.
immortallt 2012-06-21 14:54
Zinok nesigaudau, galbut suklydau del pavaru skaiciaus, gal ten 6 vis del to - ant automato nelabai skaiciuoji kelinta pavara
andriulis 2012-06-21 17:54
Cia anglu kalba apie sia 7 pavaru deze: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=701345
Beje kazkaip naujienos iki marijos zemes vistiek letai eina.
Wolfy 2012-06-21 19:40
Fūristai su pusiau automatais važinėja, tai beveik kaip lengvoj automatas.
bahuriux 2012-06-21 20:15
Nieko nera geriau uz sena gera 5-6 pavaru mechanine deze. O dar geriau kai 1,2,3 pavaros trumpesnes, 4 kaip iprasta, o 5,6 ilgesnes, tada net ir su silpnesniu varikliu vaziuoti smagu, greiciau begejasi, jau nekalbu apie teisingus variklius. O trasoj isijungi auksciausia pavara kuri yra netgi ilgesne nei turetu buti ir taip taupai degalus. Turejau tokia viena opel F20 5 pavaru deze, tikrai smagiai vaziavo, tik per dragus suedziau ta deze.
Arthuras 2012-06-21 20:21
Nieko nėra blogiau, kai 1-3 pavaros trumpos ant tiek, kad mieste "p**tis" reikia, nes variklis amžinai staugia. Variklis turi būt galingas, o pavaros ilgos.
bahuriux 2012-06-21 21:21
Arthuras ar nerandi tinkamos pavaros palei situacija, greiti ir numatoma reikalinga pagreiti? Nu tai praleisk kas antra pavara jei tau jos pertrumpos. As kartais sugebu taip vaziuoti, kad niekam nebuti kliutim ir ilysti i zieda is trecios juostos (nes ji visada laisvesne)
1 - 1500 - 6800rpm 50km/h
2 - ~3000 - 6800rpm 100km/h
5 ir vaziuoji normaliai ~2300rpm
Jei i zieda tada 1 iki redlaino ir laisva arba 3,4 nematau problemu.
arba kai reikai lenkti kad ir is 5 jungiu 4, ar net 3 ir gazo iki metalo
Kai nereikia skubet ir niekam nesu kliutis vaziuoju pencininko rezimu, kad taupyti degalus.
Ir man tikrai nereikia 7 pavaru, nebent to variklio redlainas butu 2000rpm, tada neissiverstum su mazai pavaru. O kadangi tokiu nesamoniu nebuna, net su dyzeliais, tai ir nera prasmes is tiek pavaru.
arvis911 2012-06-21 21:32
Aš nesuprantu, koks čia stebuklas su ta 7 pavarų dėže?
Gal aš nematau, jūs man pasakykite kur čia sensacija?
Arthuras 2012-06-21 21:37
Spaudimas iki redline nėra tas važiavimas, kurį aš propaguočiau pastoviai. Kuro sąnaudos neprotingai tuomet didelės. O jei traukos nėra - suk nesukęs tą variklį - netrauks. Man patinka pasirinkti pavarą ir tolygiai greitėti nekeičiant pavaros po 2s... Trumpos pavaros yra tik pasekmė silpno variklio, arba slalomui ir kitiems sportams.
7 pavaros tam tikriems varikliams tikrai reikalingos. Ir tai tikrai nepriklauso nuo redline apsukų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
BMW kuria septynių pavarų mechaninę transmisiją