Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mch0lic 2012-08-24 13:06
Neperseniausiai gryžau į lietuvą ir buvau šokiruotas kaip žmonės vairuoja. Didžiausia problema yra visgi su jaunais žmonėm, automobiliai nėra tvarkingi nes paprastai truksta lėšų pasiremontuot, užmiesčio keliuose 120km normalus greitis, o jei dar kas aplenks, tai lyg ižeidimas. Užteko 100 km nuvažiuot, kad pamatyt lenkimus ir per saleles, prieš pat nosį ir kylančius pykčius kai keliaivis aprėkia vairuotoją ko tas nelenkė kombaino kaime ant posukio. Žodžiu 100km į viena puse automobiliu į kitą autobusu, vis mažiau streso
andriulis 2012-08-24 13:16
Paskaičiau puse straipsnio ir supratau, kad čia straipsnis skirtas - ak kaip policininkam trūksta lėšų gaudyti nenaudelius.
Ir iš viso ką jie žino apie Austrijos vairavimo kultūrą, bent jau įsivaizduoja koks srautas? Tegul nuvažiuoja į Austrija ir pavažinėja jų keliais. Plius didžiąją daugumą jie pagauna autobane. Atvažiuoja policijos mašina ant viaduko, nuleidžia kamerą ir fiksuoja pažeidėjus. O autobane srautas didelis, pažeidėjų krūvos. Pats erzindamas ferrari lėkiau 170km/h. O žinant kokios pas juos mašinos, nėra noro važiuoti lėtai, plius jei neklystu tai austrams nuobaudos už greičio viršinimą yra juokingos.
Kalbant apie Lietuvą, tai stacionarūs greičio matuokliai buvo pastatyti ne tam, jog gaudyti pažeidėjus, o sumažinti avaringumo pavojingose vietose. Nori nenori, bet žmonės pro matuoklį sumina greitį. Plius tų inkilų pristatyta gana nemažai, bet kiek iš jų aprūpinti fiksuojančiom kamerom?
O gal Lietuvos atvėjis pavyzdys Europai, va Lietuviai vairuoja saugiai!
Geriau pakalbam apie tai kiek policininkai uždirba sau į kišenę už mobilaus naudojimą važiuojant? Jau net niekam nepaslaptis, kad "stavke" 50lt.
GM 2012-08-24 13:33
Pritariu mch0lic. Dar pridursiu, kad jei važiuoji maksimaliu leistinu greičiu, tai tave lenks visi, kaip stovintį... O jei negali aplenkti dėl kliūčių priekyje, tai prisigretina taip arti, kad tik ir melskis, kad nereiktų staigiai stabdyti... Tipo spaudimą daro - važiuok greičiau, jei nenori, kad įpulčiau...
MindaugasV85 2012-08-24 13:51
mch0lic, GH, judu turbūt iš tų, kurie drebėt pradeda vos atsisėdę prie automobilio vairo, ką jau kalbėt apie išvažiavimą į gatvę. Greitį pastoviai pradėjau viršyti prieš 2 metus, važinėju visaip: +10 ... +50. Mieste dažniausiai 60-80. Ir per tuos du metus nebuvau nei karto nubaustas, nei vienos avarijos dėl greičio viršijimo (apskritai tik 1 menka avarija važiuojant atbulomis, kai klaidingai buvo suprasti kito garbaus amžiaus vairuotojo veiksmai). Jei nesugebat įvertinti vairavimo sąlygų, tai ir -10 greitis jums nepadės. Nesu nusiteikęs prieš "lėtapėdžius", bet jūs bent jau eismą matykit ir nesivilkit užėmę visas juostas. Paskui patys ir šlykštitės, kai kiti "nardo" tarp mašinų, o kad nardo tarp jūsų - "lėtapėdžių", tai negalvojat.
Sutinku, važiuoti lėčiau yra saugiau jeigu atsižvelgiama tik į šį vienintelį kriterijų - greitį. Tačiau lėčiau važiuojantys būna mažiau susikoncentravę į vairavimą, gal kiek prisnūdę, ko pasekoje rizika padaryti avariją padidėja.
Ir nemanau, kad yra teisinga dėl keleto "kelių erelių", kurie nemoka valdyti automobilio, mato kas dedasi tik tai jų priekyje, teisti visus vairuotojus, viršijančius greitį, t.y. jeigu Onutė visam kaimui davė, tai nereiškia, kad visos moterys tokios
Arthuras 2012-08-24 13:58
O tau sunku važiuoti 100km/h, vietoj 90km/h, jei sąlygos leidžia?.. Supranti, jei tu pagal spidometrą važiuoji 90km/h, tai realiai važiuoji 85km/h. Ir saugumas kelyje tikrai nepadidėja...
nulis0 2012-08-24 13:58
mane katik siandien sukontroliavo. Nutariau paremti valstybe, bet buvo siulymas paremti pareiguna. Pagaunama pazeideju manau ne taip ir mazai,bet va baudu tai tikrai nesumokama tiek kiek pazeideju... Visi supranta turbut, kad didzioji dalis pazeideju i kisene pareigunam pinigus deda...
mch0lic 2012-08-24 14:33
Pragyvenau malaizijoj 3 metus, patikėk mani, neesu matęs, kad taip važinėtų 1+1 tipo keliuose, tikrai neesu. 3+3 - 5+5 juostu greitkeliuose, taip važiuoja žmonės ir 140 ir daugiau, bet ten tikrai niekas į kelią neišbėks, dviratininko nebus ar kaime koks girtas nesivolios ant kelio.
Avarijų būna visur ir čia lietuvoj ir toj pačioj malazijoj, tačiau kam kelt avarines situacijas lenkiant ant posukių, kaimuose ar apink saugumo saleles? Visi aprašytus atvejus savo akim stebėjau praitą sekmadienio pavakarę važiuodamas iš Zarasų į Kauną.
Taip, kad gali pykt nepykęs, bet tai yra asmeninė nuomonė ir patirtis kuri gal kiek kitokia nei taviškė
Krz 2012-08-24 14:34
Manau, kad greicio virsijimas sukelia kompleksines priezastys. As pats kai vaziuoju (+10 ar pan.) as dazniausiai negalvoju, kad va man reikia greiciau pasiekti taska B.
Priezastis virsyti greiti nera tam, kad ji tiesiog virsyti, priezasciu gali buti daug pvz.:
1. Duobes, prie duobiu ant dar didesniu duobiu. Kelia pykti - automatiskai kyla ir greitis.
2. Pravaziuoji viena sviesofora, kitoje sankryzoje pries nosi uzsidega raudona. Kita karta tuo keliu vaziuoji greiciau, kad spetum pravaziuoti sankryza.
3. Nera pagarbos kaimynui vairuotojui. Kamstyje nieks neleidzia isirikiuoti i juosta, uzkirtineja, dar gal kas sugalvoja pypint be reikalo. Tas irgi kelia pykti...
mch0lic 2012-08-24 14:38
O tau sunku laikytis kelių eismo taisyklių ir važiuot 90km/h?
Heksogenas 2012-08-24 14:59
Tai, kad baudos kosminės už paprastus pažeidimus(suprantu tik baudas už alkoholį ir pan jos gerai kad didelės).. Viršyti 10-20km, nieko baisaus, būna aplinkelis ten greitis padarytas 50, nes yra viena troba ale jau miestas, visi važiuoja 60-70 uždėtų 60 visi tada ramiai važiuotų ant 70, o dabar kur tik gali ten ribijo be reikalo, žinau kur kelys asfaltutoas geras eina palei kaima, palei kaima eina ir pėsčiųjų takas, bet ne 2-3km per kaimą turi vilktis ant 50 ir visad stovi kur nors žaliasis.., o kam jis ten, o gi todėl kad pasipinigauti pagausi ką nros važiuojant ant 70 ir į kišenę.. Nenorit problemų tegul sudeda ženklus ir ribojumus logiškai o ne belenkaip.. Pastebėjot magistralėj būan vietų kur 110 ir atkraipkit dėmesį dažnai tose vietose būna kavinės etc, o matomumas ir pats kelais geras Būna mieste geras kelias su keliom juostom bet ne greitis 50 kam nesurpasi kur lasivai gali būti 60. Patys policininkai esat matę kaip mieste važinėjasi? Eismą stabdo speceliai velkasi.. O kai reikai paties tai kiauriai nardo ir įstatymus pažidinėja.. Išivs kaip minėta lietuvos mentai tik baudom rašyti, žmogui nepadės, nesupras kad ne vietinsi atvažiavo ir klaidingoj sankryžoj biški susipainiojo ar dar kas išsyk kvitą rašo arba mokėk jam. Piestieji ir nagli puola kiaurai per perėjas neįsitikina kad praleis vairuotas, arba žiema ar vairuotas spės sustoti, ypač visokios babanės, o dar blogiau kai jaunimas taip eina per kelia.. Paprasčiau žmonės neuspranta paprastų buitinės fizikos dalykų, kad auto išsyk nesustoja ypač žiema. Ir tie žuvimai keliusoe manes nė kiek nejaudioan visus surašo ant žuvimo, bet kokiom salygom nerušiuoja.. Dažnai patys pėstieji kalti būna, sutinka važiuotum ten ant 40 liktų jis gyvas, bet ar aš turiu saugoti pėsčiuosius, jei jis pats kvailai elgiasi puola per perėja net nesidiarydami(ale per perėja privalo praleisti) eina keliu palei eismą, stovi patys prie pat kelio be reikalo, o jei žiema visad gali sumėtyti auto? Kol patys žmogai nepradės saugot savo gyvybės tol niekas nepasikeis.. O jei viršiją greiti klausimas jei visi toj vietoj viršyja, tai gal ten ištikro galima tokiu važiuoti saugiai? Kur paskaičiavimai ir įvertinimai? Niekam nepaslaptis visi važinėja +10 jei greitis būna 70-130 ribose ir įvertina savo auto galimybes ir iki +20 jei greitis 40-60 ribose leisitnas.
Arthuras 2012-08-24 15:03
Taip, nes aš visiškai tuščiai aukoju savo laiką. O tau ką, baimė važiuot 10km/h greičiau? Dažniausiai tokie "saugūs" vairuotojai yra patys prasčiausi vadylos. Nes saugumas kyla ne iš leistino greičio...
Tu išvis, jauti, kaip užsikištų didieji Lietuvos miestai, jei visi važiuotų max. leistinu greičiu?..
mnv 2012-08-24 15:20
Nu blemba keista skaityt cia komentarus
Vaziuoju paprastais keliais 90-100 ir niekas nelenkia manes A1 nuo kauno vapse, gauni vaziuoti antra juosta jei nori palaikyti ta leistina greiti, pirmoje visi isvis kaip apmire... dar pasitikslint gavau, ar tikrai dabar vasaros laikas ir 130 galioja, nes kazkaip keistai atrode D
marmelis 2012-08-24 15:20
Kur 90km/h ir važiuoja 90km/h dar nėra blogiausias variantas. Bet kur greitis 90, važiuoja vargu 80, o prie tarkime 70 apribojimo išvis važiuoja 55-60, tai ir lenkimai atsiranda nesaugūs ir kiti avaringi manevrai. Nėr ko norėt.
Pats neretai važiuoju kelyje kur 90km/h - 110-120. Pirmiausia, mano mašinos varikliui toks greitis ekonimiškiausias. Visų antra dangos nelygumai jaučiasi daug mažiau. Mašina nauja, metų senumo, problemų dėl saugumo kelyje atsiranda tik tokiu atveju, kai privažiuoji poną teisuolį birbinantį keliu 80... O dar ir auto neretai senas kledaras, parudyjęs arba perkrautas visų mylimas Pasatas tiek, kad tuoj spyruoklės išlakstys...
Taip, kad greitis ir saugumas yra labai reliatyvūs dalykai...
Kitas dalykas, įdomu kas būtų kitose šalyse pabandžius susitarti su pareigūnu ? Apart Lenkijos ir Rusijos? Ogi gautum dar didesnę bausmę. Tai nėr ko stebėtis statisktika...
loggo 2012-08-24 15:50
Važiavau prieš pusvalandį Ukmergės gatve Vilniuje: leistinas 60, važiuoju 80, o mane vis tiek lenkia visas mašinų srautas. Tai kas per nesąmonė?
Kas dėl pareigūnų Lietuvoje (bent jau Vilniuje) - tai man, priešingai, pasirodė, jog situacija gerėja: prieš kelis metus teko susidurt su policija, tai perspėjo, jog jei "kažkas" norės pasiūlyt kyšį, tai kainuos žymiai daugiau nei bauda.
Heksogenas 2012-08-24 15:59
Kelių eismų taisyklėse yra tik viena taisyklė netrukdyk ir nekelk pavojaus kitiems... taigi jei ,,velkiesi" pirma juosta ir kitom juostom tave kas nori aplenkia kokia bėda? Dauguam vietiniai žino kiekvina kelio nelygumą tai nėr ko stebėtis kad taip važiuoja.. Aišku toks žinojimas ir pasitikėjiams gali privesti prie tam tirkų padarinių bet nieko nepadarysi.
Vakar iš klaipėdos važiavau greitis 110-120 tai mane gal tik keli aplenkė su naujom auto, ir kitų pastebėjimai magistralėm niekas nebelaksto, matyt dėl kuro kainos.. Bet va kai anra juosta velaksi koks ant 90 ar fūrą aplenkti bando kone puse kelio tai džiaugsmo nekelia, kodėl nedrausminima tokie vairuotojai kurie stabdo ir trukdo eismą?
mch0lic 2012-08-24 16:06
Beprasmiška su didžiaja dalim diskutuot nes jūs įsivaizduojat save didžiausiais eismo saugumo specialistais ir drebiat purvą ant lečiau važiuojančių lyg jie būtų kelių ereliais ir KET pažeidėjais. Taip sutinku, lietuvoj aš negyvenu, daug ko galbūt nematau, tačiau kritiką reiktų priimt ir apmastyt, o ne pult lėtapėdžiais vadint. Savo nuomone išsakiau atsižvelgdamas į skirtingas eismo salygas skirtingose šalyse ir žemynuose. Jei lietuviai, lenkai ar rusai vairuoja taip tai dar nereiškia kad toks vairavimo stilius yra saugus tavo ir kitų eismo dalyvių atžvilgiu.
PS: Manau viena iš priežasčių kodėl greitis gyvenvietėse buvo sumažintas iki 50km/h yra lietuviškas mąstymas, už 10km/h niekas nebaus. Saugumui užtikrinti užtenka matyt ir 60km/h bet juk tada ir 60km/h niekas nevažiuos...
Arthuras 2012-08-24 16:33
Matai, kiti daugiau domisi, vairuoja labiau susikaupę, arba yra tiesiog geresni vairuotojai. 90 proc. Lietuvos liaudies viršija 10+ arba net daugiau. O skaudžiausios avarijos kyla dėl girtumo, arba dėl žioplumo, arba NESAUGAUS, nors kartais ir leistino greičio.
Kaip taisyklė, tie kurie šliaužia lėčiau už kitus, sudaro daugiau kvailų situacijų, nei tie, kurie kelyje jaučiasi gerai.
Zebediejus 2012-08-24 16:49
Kaip gražiai "įjungiamas durnius" ir skiedžiama apie kontrolės trūkumą. Netrūksta tos kontrolės, tiesiog visos baudos sėda į žaliųjų kišenes. Ir dar netingi rašyti tokį straipsnį ir apsimetinėt, kad nežino kokia yra tiesa. Gražus melas geriau, nei skaudi tiesa?
uodas 2012-08-24 17:05
mch0lic ar tu tikrai nesupranti, kad vaziuojantis lėčiau nei srautas, kelia toki pati, o gal ir didesni pavoju kitiems? aisku tu neatsitrenksi i kitus, bet per tave atsitrenks kiti. tik tu liksi,(o gal jau simtus kartu buvai) nenubaustas už tai. o reiktu bausti. elementarus pavizdys, i tekanti vandeni imesk pagaliu, jie visi draugiskai plauks, nesvarbu tekmes greitis, bet viena pradek stabyti, prasides vandenyje chaosas.
mch0lic 2012-08-24 17:49
Aš suprantu jei kažkas važiuoja tarkim 75km/h ar tai 85km/h ir tu apsilenki ir nuvažiuoji sau toliau, tame aš nieko blogo neižvelgiu, bet jei tu važiuoji 90km/h ar 95km/h ir vis tiek tave lenkia, tai tu man nori pasakyt, čia aš turiu įsiliet į srautą ir pažeidinėt KET tik dėl to, kad tau nepatogu važiuot 90km/h? Sorry aš tokio mąstymo nesuprantu ir man jis nėra priimtinas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje sugaunama per mažai greičio mėgėjų?