Lietuvoje sugaunama per mažai greičio mėgėjų?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arthuras 2012-08-26 12:58
Tie, kurie protingai viršija greitį - kelių ereliai? Kelių ereliai yra tie, kurie sukelia avarines situacijas, neprotingai, pavojingai manevruoja. Važiuodamas protingai, bet greičiau - avarinių situacijų nesukeli ir niekam kitam netrukdai. O nemokantis vairuot sugeba sudaryt avarines situacijas ir važiuodamas lėčiau, nei leidžiama. Oho, žinai apie kitus, jų nesutikęs?.. Man visiškai netrukdo tie pažeidėjai, kurie nieko negadina(žolės, šaligatvių pvz.), nesukelia man nepatogios, galbūt avarinės, situacijos. Taigi - galvok ką šneki.
Chronas 2012-08-26 13:30
Net apšalau po tokių, atsiprašant, debiliškų komentarų Pagal daugumą gaunasi taip, kad važiuodamas gali keist taisykles savo nuožiūra ar "budulių" neoficialiai priimtą "ereliais", kurie yra rakštis kitiems žmonėms, kurie vairuodami dar turi šifruot wtf jūs ten darot ant to kelio ir kokie bus jūsų kiti veiksmai?!
Arthuras 2012-08-26 14:47
Tu skiri sąvokas greitis ir pavojingas, neprognozuojamas manevravimas ir elgesys?.. Tau ką, pavydas ima, jei pro tave pravažiuoja 10-20 km/h greičiau?.. Jei nepaaiškinsi, kaip +10-20km/h greitis paverčia mane "neprognozuojama rakštimi", kurio veiksmus reikia spėlioti, tai tada su tavo "mąstymu" viskas aišku...
Chronas 2012-08-26 15:35
ir pasiduodi nuojautoms ir emocijoms: Kaip gi nespustelt gazo, juk reikia parodyt visiems ir sau(?) koks kietas ir drąsus vairuotojas esi, kad tikrą dyglį tarp kojų turi
rwc 2012-08-26 16:16
Jo, ir dar keista, kai plepama tarsi greitis neturėtų įtakos vairuotojo fiziologijai, aerodinamikai, manevringumui. Turbūt ne veltui į galingiausius automobilius, skirtus važinėjimui viešais keliais, dedami ribotuvai? Gi eilinis bemvas - tai ne formulė ir ne lėktuvas. Eilinis vairuotojas nėra profesionalus pilotas, mokantis susitvarkyti su prastėjančiu perfireriniu regėjimu, dėmesio prastėjimu ir t.t.. Lekiant 150-200 km/h, gali ir visam sveikam žmogui haliucinacijos prasidėti vien dėl pralekiančių stulpelių, skirtingo atspalvio pakelės objektų, iš paskos važiuojančio automobilio šviesos atspindžių. Žinoma atvejų, kai net ir profesionalūs vairuotojai "pasibaidę" nevalingai nušoka nuo kelio, vos sekundės daliai nukreipę dėmesį. O jau ką bekalbėti apie sudėtingesnes regos/orientacijos iliuzijas, kaip iškreiptą atstumo ir trukmės suvokimą greitai besikeičiančioje aplinkoje. Tarp kitko, girtis reakcijos laiku ~100 ms beviltiška, nes tai fiziškai neįmanoma. Vidutinis sveikas 18 m amžiaus vaikinas į garsinį stimulą gali sureaguoti per 160-180 ms, į vizualų - 180-200. Sprinteriai, specialiai laukiantys starto signalo, būdami maksimaliai susikoncentravę ir galėdami 200-300 ms tikslumu jį atspėti, vidutiniškai startuoja per 140-160 ms.. Statistiškai, tik vieną kartą iš 1000 bandymų, vaikinams profesionalams pavyksta startuoti per 109 ms, merginoms - per 121 ms.. Priminsiu falšstarto taisyklę 100 m bėgime: atletas, startavęs greičiau nei per 0.1 sek. - diskvalifikuojamas, kadangi jis pradėjo judėti dar neišgirdęs starto signalo. Ir čia dar tik kalbama apie Važiuodamas tokiu greičiu saugiai, tiesia ir lygia autostrada, turi matyti ne daugiau nei 3 mašinas, kitaip menkiausia aplinkybė - ir situacija gali baigtis tragedija. Taip kad, Arthurai, neapgaudinėk savęs ir kitų, kad tau dievulis davė supermenišką sugebėjimą pasirinkti saugų greitį ir atstumą, nė vienas iš mūsų to intuityviai nesugebame, kadangi mums gamtos neduota basomis tokiais greičiais lakstyti.
rwc 2012-08-26 16:39
O tau neatrodo, kad lenkimas viršijant greitį - savaime yra pavojingas ir neprognozuojamas elgesys? Ir prie ko čia pavydas, paprasčiausias saugumas. Važiuodamas 60 km/h ir matydamas tave atlekiant 80 km/h, specialiai pristabdysiu saugesniame ruože, kad greičiau aplenktum ir dingtum iš akių. Lenkdamas, bent matai, kas prieš mane darosi? Gal mano kelyje duobė ar šaka, kaip siūlai ją apvažiuoti, jei mane spaudi mano juostoje? Tuose 100-150 metrų, kurių tau reikės pilnam manevrui, bet ko gali pasitaikyti - tai negana to, kad pats pavojingai manevruoji, dar ir mane verti rizikuoti. O ką tu žinai - gal aš alkanas, pavargęs, su keleiviu aptarinėju darbinio susitikimo rezultatus ir man visai neįdomu draskytis ar su kažkuo lenktyniauti. Dar klausimėlis, kodėl fūroms ir autobusams leidžiami mažesni greičiai? Ar fūristai mažiau patyrę, ar jų varikliai silpnesni, ar jie vairo tiesiai nenulaiko? O gal jiems nėra tolko nuvažiuoti keliom valandom anksčiau? O juk nepalyginsi, kas sukelia daugiau nepatogumų kelyje (matomumas, lenkimo laikas) - ar mažytė Jetta, lekianti maksimaliu leidžiamu greičiu, ar 3 m aukščio ir pločio refrižeratorius su priekaba, judantis dar 20 km/h lėčiau.
nulis0 2012-08-26 17:27
Aš tuo keliu kiekvieną dieną bent po 2 kartus važiuoju, važiavau juo pačiom įvairiausiom sąlygom ir visada greitį pagal jas pasirenku ir retai kada ten viršiju greitį. O tas nutikimas įvyko tokioj atkarpoj, kurioj vienintelėj leidžiamas lenkimas, nes kelias toj atkarpoj geros kokybės, TIESUS ir yra itin geras matomumas. Tą dieną buvo nesningę, išvažiavęs iš namų pasitikrinau kaip automobilis stabdo, kelias buvo sausas. Aš žiemą VISADA išvažiavęs ant asfalto patikrinu sukibimą ir tą dieną jis buvo PUIKUS!!! BET būtent taip papuolė, kad toj kelių šimtų metrų atkarpoj buvo susiformavęs ledukas, kurio nesimatė... Atsiprašau, kad iš karto visų aplinkybių nenurodžiau, nes galbūt todėl negalėjot suprasti ką aš norėjau pasakyti. O norėjau pasakyti, kad net atrodo situacijai esant IDEALIAI, koją gali pakišti kažkoks supistas upelis, kuris šiaip nuo kelio nutolęs 200m, bet žiemą jis užšalo ir per naktį vanduo atitekėjo iki kelio, mašinos jį išvažinėjo ir nedidelė atkarpa pasidengė nematomu ledo sluoksniu, kurioj dėja aš kaiptik ir lenkiau.... https://maps.google.lt/maps?hl=en&ll=54 ... 6&t=h&z=16 Nuoroda vietos, kur tai nutiko. Kaip matot kelias lygus lygus. aš važiavau iš Domeikavos Kauno link, ten yra nedidelė nuokalnė, taigi puikiai matai kas darosi priekyje, jokių automobilių prieky nebuvo, bet toliau kelias sukasi į šoną ir būtent iš to posukio galiausiai išlindo automobilis
Arthuras 2012-08-26 20:33
Visada gali kas nors nutikti. Net lipant laiptais gali nepamatyt, kad slidu ir užsimušt. Esmė tame, kad greičiai tuomet turėtų būti, kaip jau minėjau, 2x mažesni. Tada gal ir būtų galima apsisaugot NUO VISKO. Bet visko gyvenime būna. Užsimuša du dviračiai susidūrę, taip kad...
Smėlis 2012-08-27 09:36
Taip, gali nutikti viskas. Bet didėjant greičiui, didėjant vairuotojų naglumui ir nepagarbai kitiems, tikimybė, kad kažkas nutiks - ženkliai padidėja. Kaip ir laiptais lenkiant strimgalviais. Kai pas mus bus toks automobilių mentalitetas, kelių būklė ir automobilių parkas kaip kokioje Vokietijoje, tada ir tik tada galėsim kalbėt apie lakstymus 200kmh. Ar kokius autobanus.
Arthuras 2012-08-27 11:09
Kelyje mes matome pakankamai toli(geromis sąlygomis), kad spėtumėm ir prilėtintumėm, kad ir nuo 200km/h. Va, eilinė gelda, su standartiniais(turbūt dar ir pavargusiais) stabdžiais: http://www.youtube.com/watch?v=27RrTcW1RXA (šlapi danga).
Smėlis 2012-08-27 12:30
Nors turiu pripažinti, kad tie 278m kiek įtartinai atrodo. Visgi, atstumas vistiek didelis. Ir čia neįvertinat to, kad stabdoma buvo nuo žinomos atžymos ir reakcijos laikas tampa nelabai aktualus. Realioje situacijoje, kai kliūtis netikėta, atstumas dar labiau pailgėja. Esmė, kad kiekvienas papildomas kmh = papildomi metrai ir papildomos sekundės.
Arthuras 2012-08-27 13:14
Be abejo.
Smėlis 2012-08-27 15:16
Tai bent dėl kažko sutariam.
Arthuras 2012-08-27 15:58
Staigiai kliūtys pasitaiko labai, labai retai. Visada galima numatyti į priekį ir numesti greitį.
Smėlis 2012-08-27 16:19
vienodai. Ir jų negalima viršyti. Ir kiekvienam viršijančiam reikia tvot per galvą, kad neįsijaustų. Kitos sistemos nėra ir kažin ar kažkas sugalvos.
Anonymous 2012-08-27 18:03
Tie, kas vairuoja geriau, teisingai mano, kad yra aukščiau taisyklių. Tie, kurie prižiūri eismą - irgi yra aukščiau taisyklių, ir gali savo nuožiūra taikyti įstatymus. Tie, kurie leidžia įstatymus, teisingai mano, kad yra aukščiau įstatymų, ir žino, kurie jiems asmeniškai negalioja Viskas normalu ir įprasta
Swift RR 2012-08-27 19:24
O tau reikia gaut žuvį per žandą, žalty. Viską reikią daryt civilizuotai, o pareigūnų ant kiekvieno kampo nepristatysi...
nofuture 2012-08-29 03:03
Kur tada sustosime? Visuomet atsiras geriau vairuojantis nei tu. Net neabejoju, kad Shumis tau sukeltu avarines situacijas plente jei ten vairuoti buti leidziama tik tau ir geresniems. Tikriausiai tavo nuomone pritaikius jam, tu neturetum teises vairuoti kelyje, nes tavo reakcija jo galimybiu nesiekia, kaip ir pinigines storis ipirkti auksciausios klases automobilius. Tavo galimybes tiesiog zemesnes.... Tamsta galvodamas tik apie save tik parodai savo ribotuma. Vienok su kaikuriais zmonem nepasigincysi.