Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Kilgoras Trautas 2012-11-19 19:07
Pagaliau!
Arthuras 2012-11-19 20:32
Geriau tegul rūpinasi, kaip daugiau žiūrovų pritraukt. Nes labai jau nepopuliarus sportas pasidarė, ne tik Lietuvoje.
Plikas 2012-11-19 21:27
Tu paskutinius kelis sezonus matei?
KERS, DRS, milžiniškas spaudimas padangų gamintojams, kad pagamintų sunkiai nuspėjamas padangas, milžiniška konkurencija ir labai apylygės komandos, kai kvalifikacijoje 15 bolidų sutelpa į vieną sekundę ir varžosi ne dėl dešimtųjų, o šimtųjų sekundės dalių, kai per 7 granpri į podiumo viršų lipa 7 skirtingi pilotai.
Nežinau kaip anksčiau, bet F-1 dar niekada nebuvo tokia įdomi ir permaininga.
Arthuras 2012-11-19 21:36
Jo, kartas nuo karto įsijungdavau. Pastaruoju metu, jau nebe. O vien ir politika, link kurios stengiasi vargais negalais judėt F-1 mane atstumia nuo šio sporto. Visokie ribojimai, taupymai, variklių kubatūros mažinimas bla bla bla... Bullshit.
O nuo to, kad keičiasi laimėtojai, sportas nepasidaro įdomesnis.
http://www.f-1.lt/drs-naudojimas-f-1-tr ... tas-n22514
Supranti, apie ką kalbu? Aš asmeniškai visiškai nusispjovęs į tai, kiek pilotų sutelpa į tą pačią sekundę. Be abejo, duokim visiems visiškai vienodus bolidus ir tegul lenktyniauja. Tada 90 proc. sutilps į tą patį laiką. Tai puiku?.. Man asmeniškai būtų mieliau, jei varžovai nertųsi iš kailio, kad sukurtų kažką geriau.
F-1 yra absoliuti automobilių sporto viršūnė, aukščiau jau nebėra nieko, ji turi diktuoti madas, kurios po to galėtų būti panaudojamos standartiniuose automobiliuose. O jie užsiima visokiais ribojimais ant variklių, pavarų dėžių, ant greičių, ant naudojamų technologijų. Svarbiausia - saugumas. Na prisiusiot į kelnes gali. Šio sporto esmė turėtų būti kuo naujesnės technologijos, ribojimai minimalūs, kad priešininkai su "tankais" neišvažiuotų į trasą. O dabar, padangas taupyt, variklius taupyt, galią ribot, technologijas ribot, viską apribot... Tuoj įkals 1.5 variklius ir tiems patiems galią apribos. Galų gale, tegul įdeda gerą kamerą į piloto kabiną, o pilotas tegul bolidą valdo nuotoliniu būdu - bus saugiausia, o šiais laikais ir nesunkiai padaroma.
Neduok Dieve kas nors užsimuš ar susižeis. Net paprastuose sportuose, kaip futbolas baisesnių traumų būna...
IMHO. Gal kur hiperbolizavau, bet esmę turbūt supratot.
Plikas 2012-11-19 22:33
Gal būt pamiršai, bet juk pradėjai šnekėti apie žiūrovų pritraukimą ir populiarumą. Dėl tavo išvardintų punktų ginčytis nesiruošiu, bet jei šnekėsim apie žiūrovus, tai mano išvardinti pakeitimai buvo padaryti būtent tam, kad padidintų F-1 populiarumą.
Jei norėjai ginčytis apie tai kokia turėtų būti F-1 filosofija, taip ir reikėjo sakyti.
perihellis 2012-11-19 23:37
o aš pritariu 'arthuras'..nes seniau tai buvo nuostabios lenktynės, o dabar tai lyg radiobangom valdomom mašinėlėm važiuotų..man, kaip ir daugumai visiškai vienodai visoki plasmasiukai ir šūdukai ant bolidų, kurių aš nematau, man neįdomu ar visi sutelpa į vieną sekundę, man neįdomu kas ten pas juos per padangos ar dar kas, neįdomu, visoki apribojimai. Norisi monstrų trasoje, kuriuos būtų sunku suvaldyt net F1 pilotam, o ne brangių žaislų prikištų mašinėlių, kur net ne viską ir ne visada gali naudot
DJ_LFS 2012-11-20 00:42
Absoliučiai pritariu, kam tie ribojimai, neskatinantys jokios pažangos, tegu vienintelis ribojimas būna piloto baimė užsimušti, iš esmės taip netgi įdomiau, o dabar per daug sterilus šitas sportas pasidaręs...
Belzebubas 2012-11-20 00:51
Aš irgi prisijungsiu. 2002-2005 metu sezonų praktiškai nei vienų lenktynių nepraleisdavau. Nesvarbu ar laukia svarbūs ir rimti darbai, niekas manes net neprašydavo jog atsitraukčiau nuo televizijos transliacijos. Tai man buvo sporto šaka numeris 1. Ir visai nerūpėdavo, kad praktiškai vienintelis nugalėtojas būdavo M Schumacheris. Ir tuo metu aš tikrai jo nemėgdavau. Pirkdavau visokius f1 priešsezoninius žurnalus ir pan..
Pradėjus žiūrėti ši sporta patikdavo, kad niekada ežinai ar bolidas atlaikys lenktynes nes praktiskai visose lenktynėse bent vienam bolidui užsiliepsnodavo variklis, ar neatlaikydavo greičių dėžė. O dabar tie ribojimai ir privertė ne siekti išnaudoti maximumą iš variklio ir kitų agregatų, o vietoje to investuojama į patikimumą.
Geriau patikimumas būtų paliekamas automobilių gamintojams, o formulei - nauju technologijų taikymas ir eksperimentavimas.
Žvelgiant dar toliau, gaila, kad jau niekada nebegrįš Senna laikai. lengvi bolidai praktiškai be visokiu aerodinaminių elementų, kurių ir taip nepritaikysi kasdieniniams automobiliams, motorų įvairovė, ir talentingi lenktynininkai, visa laiką kovojantys su nesuvaldomais bolidais. Atsiprašau už klaidas, buvo sunki ir ilga diena, tikiuosi išsireiškiau aiškiai
karolis7 2012-11-20 08:47
Šnekat ir nusišnekat. Tuo pačiu metu kalbat apie lenktynių idomumą bei taisyklių ydas. Jus turbūt neturit nė menkiausio supratumo kam ir kodėl tos taisyklės yra? Jeigu nebūtų taisyklių, šiame sporte būtų visiškas balaganas. Kaip pavyzdį paimkit - DRS, tarkim only Mclarenai šią technologiją turi.. jus bentjau įsivaizduojat kokį pranašumą tai suteiktų? Lenktynės taptų visiškai nuspėjamos ir nuobodžios, kadangi Mclarenai dominuotų.
Esu asmeniškai įsivėlęs į šią veikla, aišku ne F1, bet žemesnėse lygose, tai skaityti jūsų reiškiamą nuomonę apie saugumą, aero elementus bei kt aspektus yra tiesiog KRAUPU.
stiklas 2012-11-20 09:29
Dauguma komentarų iš serijos "prie ruso buvo geriau". Argumentų vienokių ar kitokių rasti galima, bet niekas nestovi vietoje ir šiais laikais tiesiog nebegali būti taip kaip buvo ankščiau. Šis sezonas yra tiesiog įspūdingas, tokie būna kartą per dešimtmetį. Žinoma yra trasų kuriose nelabai įdomu stebėti lenktynes, bet net ir tais "geraisiais ruso laikais" netikiu, kad visos be išimties lenktynės buvo įdomios. Dėl ko reikia sutikti, tai kad taupymas ir F1 man taip pat sunkiai suderinami dalykai, bet yra kaip yra.
Paprastas_zmogus 2012-11-20 09:30
Turbut net neįsivaizduoji, kaip žiauriai nusišnekėjai....
Tu teigi, kad F-1 tapo neįdomios, o kaip sprendimą tu siūlai tai, kas ir daro varžybas nuobodžiomis...
Šiuolaikinės f-1 problema, kad tai yra ne vairuotojų talento lenktynės, o technologijų... Bolidus vairuoja ne sportininkai, o kompiuteriai... Iš to išeina, kad laimėti gali tik turtingos komandos, galinčios investuoti į tas technologijas. Taip lenktynės tampa labai nuspėjamos.
Dar skundiesi, kad per daug rūpinamasi saugumu... Emmm... Laba diena, tai labai pavojingas sportas ir iki mirties užtenka mažytės klaidelės... Sakai kitose sporto šakose būna baisesnių traumų? Kas gali būti baisiau už mirtį? Ir dar Paprastuose sportuose?
Tai tu nori pasakyti, kad koks nors krepšinis yra pavojingesnis sportas už f-1?
Ir išvis, iš kur toks ciniškai kvailas skeptiškas žmogaus sveikatos saugumo atžvilgiu.
Nusišnekėjai per visą pilvą.
Arns 2012-11-20 10:05
Karolis7, pats šneki ir nusišneki. Mclarenai išrado ir užpatentavo... Blem, kur miegojai kelis sezonus, kai užtekdavo pamatyti kad įdiegtas dviaukštis difuzorius veikia, ir per 5 etapus visos normalios ir apynormalės komandos jį įsidiegia. Veikė aerodinaminės skylutė, per kelis etapus visos likusios komandos vienaip ar kitaip tą įdiegė...
Dėl standartizuotos elektronikos, dėl hemoglobuoto variklio, praktiškai viskas dirbama prie mažiausių šudukų, nes kažkur kitur mestis nebėra prasmės. Išrado komanda masės pasiskirstymo amortizatorius, uždraudė. Išrado testus apeinančius, bet nuo greičio linkstančius sparnus, uždraudė. Išrado efektyvų stabdžių aušinimo sistemą panaudojant pačių ratų "barabanus", uždraudė. Išrado difuzorius, uždraudė. Liepė išrasti KERS, uždraudė galvoti apie jos efektyvumą, talpą...
Taip kad F-1 prisileidęs visokių nusmurgėlių be pinigų ėmė gesti. Gamintojams greitai pabosta būti be pergalių? na ir tegul eina lauk, ir senais laikais atsirasdavo tokių, kurie investuoja keletą metų, pasiekia užsibrėžtus rezultatus ir pasitraukia. Dabar tarytum norima kad ateitu visiems laikams.
vyckas 2012-11-20 13:24
Pirma apsispręskit apie ką jūs kalbat ir ko iš F1 norit. Kovos dėl čempiono titulo taškas į tašką ir prasidėjo iš dalies visų šitų ribojimų dėka. Net ir dabar komandos su mažais biudžetais neturi galimybių kovot dėl pirmų vietų, nors pagal jus nėra ką tobulint. Panaikinus draudimus gryžtų "labai idomūs" Ferrari dominavimo laikai, kai komanda su beprotišku biudžetu rinksis vieną pergalę po kitos. F1 saugumui didelę įtaką turbūt turėjo 94 Immola, bei visos naujos technologijos ir nematau tame jokios problemos. Jei jums patinka stebėt kaip užsimuša lenktyninkai, reikėtų kreiptis pagalbos o ne kritikuot perdidelį saugumą.
F1 problemu turi ir didelių, bet tai tikrai ne pagrindinės jų bėdos.
Kilgoras Trautas 2012-11-20 14:23
, o lenktinėse norisi kovos tarp sportininkų, lenkimų, įtampos, o ne kažkokių mitų, apie 8-12 cilindrų stebuklinga garsą kuris savo mistinėmis galiomis pritraukia žiūrovo dėmesį.
p.s. formule domiuosi nuo 88 metų, to laiko, kai pradėjau prenumeruoti čekiška SADION žurnalą kurio priešpaskutiniame lape buvo skiltis apie F1. Stebėti per tv pradėjau nuo 91 metu, ir manau, kad nuo to laiko dar niekada nebuvo f1 toks įtemptas ir įdomus kaip dabar. Atrodo, kad visi nuobodus tilkedromai net pagerėjo.
Arthuras 2012-11-20 18:43
Kokios dar kovos? Bet koks agresyvesnis veiksmas tuoj visada aptariamas. Visi turi važiuot TVARKINGAI.
Kilgoras Trautas 2012-11-20 22:14
! , nebe tik F1 traukinukas, kurio nuobodumo niekaip nesuprasdavo amerikiečiai.
Yra dalykas kuris labai man nepatinka F1'ne, kad yra ribojamos treniruotės. Ypač dėl jaunų sportininkų ir šiaip visada maloniau stebėti treniruota profa, nei netreniruota.
Arthuras 2012-11-20 22:36
Lenkt
O man nepatinka apskritai dauguma ribojimų ant variklių, padangų ir kt. Jau reguliuos, kada DRS galima naudot, tai tuoj pradės reguliuot, kur galima, o kur negalima lenkimą daryt.
karolis7 2012-11-20 22:40
Arthuras, buk žmogus, pasilaikyk savo tūpą nuomonę sau. Net pikta darosi skaitant. Čia net baisiau už trollinimą. Tau reikia argumentų? Crashai F1 įvyksta vos ne kiekvienose lenktynėse, iki 1994 metų kas 5-6 metus žudavo po pilotą. Matyt kaifą gaudai žiūrėdamas, kaip per tiesioginį eterį miršta žmogus? 1994 metais, Imoloje įvyko trys crashai, 2 iš jų baigėsi mirtimi (A.Senna, R. Ratzenberger). Šis savaitgalis pramintas 'Black Weekend', tai buvo didžiausia tragedija F1. Po jo buvo kardinaliai sugriežtino taisyklės, kas galiausiai privedė prie Carboninių monokokų bei kitų safety niuansų. Saugumas tokiame sporte yra prioritetas NUMERIS VIENAS ir tai yra TIK TAISYKLIŲ dėka. Po 'Black Weekend' nebuvo nei vienos žūties iki šios dienos, kas byloja, kad F1 eina teisingu keliu. --- Jei vienas ar kitas dalykas yra uždraustas, reiškia tam yra PRIEŽASTIS.
Kalbant apie naujas technologijas - jos neatsirandą per NAKTĮ ar per SAVAITĘ. Viskam reikia laiko. Tu bent turi kažkiek suvokimo kas yra inžinerija ir kaip viskas vyksta?
Prie ko čia Fiat'as ir Ferrari? Shell'as ir Santander neremia Fiat'o ar pačio Ferrario. Jie remia SCUDERIA FERRARI.
Toks jausmas, kad tu čia atėjai tik pablevyzgot ir kitus paerzint. Tu bentjau stebi šį sezoną? Labai abejoju, nes rašai totalias nesamones. Va tokie ir 'fanai', neturi žalio supratimo kas ir kaip.. Svarbu tik ateit ir paverkt, paverkt..
Arthuras 2012-11-20 23:07
Šio tikrai nebestebiu, nes apskritai spjoviau į F-1.
karolis7 2012-11-21 00:09
Viskas tuom pasakyta.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Formulės 1 boliduose kitais metais gali būti naudojamos HD raiškos kameros