Techninėje apžiūroje randa defektų, kurių pašalinimas kainuoja beveik kiek ir automobilis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AdutisTM 2013-04-15 09:51
Pilnai sutinku, jog reikia tikrinti žibintų aukščio reguliavimą. Tačiau yra kita problema, jog apie šitą technikos stebuklą nedaug kas žino, nes tai neliečia pačio vairuotojo. Tuo tarpu kitiems vairuotojams šviečia į akis. Ypač tas pasijautė per velykinį savaitgalį, kai susėdę ir pasikrovę gana daug mašinų švietė į dangų (turbūt sveikino Jėzų). Požiūrį į šitą reikalą atspindi ir "zenonų" susidėjimas, nors bent jau man atrodo, kad paskutiniu metu tokių sumažėjo. P.S. Bent jau man, iš labiausiai erzinančių veiksnių kelyje, kitų automobilių žibintų nesureguliavimas yra net antroje vietoje.
Gass 2013-04-15 10:20
Nu ką aš galiu pasakyti tam Adomui - lupk tą mygtuką kuris reguliuoja šviesų aukštį ir įstatyk į jo vietą plastmasės gabalą ir praeisi tą technikinę.
bronius 2013-04-15 10:54
jei nieks nepatikrins priežasties kodėl prieš tai jis nebuvo praleistas, tai čia pats geriausias sprendimas
obuglas 2013-04-15 11:03
Todėl dabar padidės paklausa tų automobilių kurių amžius >20 metų nes ten nei ABS, nei jokių žibintų reguliavimų ir vairo stiprintuvų nėra
andriulis 2013-04-15 11:25
Įdomu kokia gi jo ten mašina, kad tiek kaštuoja? ar jis čia toks naivus ir viską nori pirkti naujom detalėm? Gerai viršuje paminėjo, kad reikia jungiklį įsidėti be pakėlėjo ir bėdos išsprestos. Net nesvarbu kokia buvo prieš tai TA išvada.
Mortifer 2013-04-15 12:56
Visiškai sutinku, ir iš tiesų pats dairausi panašaus automobilio Juokas juokais, bet aš iš tiesų daug mieliau važinėčiau automobiliu, kurio visi pagrindiniai mazgai yra mechaniniai ir kuriame kuo mažiau elektronikos... Girdint visą šitą ažiotažą dėl tech. apžiūros, aš iš tiesų norėčiau girdėt ažiotažą apie super sugriežtintus reikalavimus norint gaut teisę vairuot. Aš, pvz vairuoju jau 6+ metus, bet iš tiesų tai gal tik prieš kokius 2 metus supratau, kad iš tiesų komfortabiliai jaučiuosi prie vairo. Į gatves išvažiuoja per daug žmonių, kurie apie saugų eismą ir net patį vairavimą mažai ką supranta. Kai kurie, tokie kaip aš, per kelis metus galiausiai pramoksta vairuot, bet yra tokių, kurių žinios ir vairavimas nuo teisės vairuot gavimo blogėja... Duok geram vairuotojui nors ir laužą, bet jis, suprasdamas ką vairuoja ir kad reikia įvertint ne tik savo vairavimą, bet ir visą eismą visam matomumo lauke, gyvenime nesukels avarijos, nei ratui nukritus nei stabdžiams dingus. Tokie mano pamąstymai
MindaugasV85 2013-04-15 13:10
Tai va tokie seniai su savo sovietiniu protu ir stabdo technologinį progresą. Vairas sukasi, pedalai spaudžiasi - galima važiuot. Nė velnio! Ir visai nesvarbu, kad tu 20 metų saugiai važinėjai su automobiliu, kuriame net duris iš kojos uždarinėti reikia. Atsisakėm galingų kaitrinių lempučių ne dėl to, kad jos blogai veikia. Atsisakykim ir pasenusių inžinerinių sprendimų, t.y. lempų be el. reguliatoriaus. Visi nori gyventi paprastai - nusipirkau daiktą, tai tarnaus iki gyvenimo galo (taupiau juk 5 metus). Aš pasisakau už bet kokius sprendimus, kurie tarnauja žmogui ir kurie tausoja aplinką. O kalbant apie lempų reguliatorių, tai aš nuolat tą ratuką sukinėju, kad neakinčiau kitų vairuotojų ir kad pats gerai kelią matyčiau. Apšviestose miesto gatvėse važinėt su pakeltom šviesom yra kitų vairuotojų negerbimas, nesvarbu, kad pas tave viskas "pagal reikalavimus".
Anonymous 2013-04-15 19:29
Tai tavo reguliatorius - morališkai pasenęs. Kitus vadini pasenusiais, o pats naudojiesi akmens amžiaus technologija! Pasidaryk automatinį mašinos aukščio reguliavimą. Garantuoju - pas tave priekinė pakaba yra makfersonas. Tas, kuris keičia ratų suvedimą nuo spyruoklių apkrovos - tai kodėl važinėji su netinkamai sureguliuota pakaba? Juk pats sakai, kad dažnai mašiną pakrauni! Investuok į technologijas, o ne prieštvaninius ratukus sukinėk Beje, automatinis žibintų aukščio reguliavimas mašinose nuo kokių 1950 metų... Ir be jokių ratukų, kuriuos vairuotojai sukina vietoje vairavimo
deivec 2013-04-15 20:17
butent...kad priima istatymus...net negalvodami apie dabartine situacija... kada dabar zmogui daryti..kad nusipirko masina su sugedusiu regulaitoriumi..... krcc....valdzia kai dirba ne zmogui.... tia ko noreti
Robkinas 2013-04-15 20:28
Man atrodo, kad svarbiausias dalykas yra tas, kad butu tinkamai sureguliuotos sviesos, tada jokiu ratuku sukinet nereiks. labai jau visi cia vazineja su perkrautom masinom, kad reiketu kilnot tas sviesas. jei jos tinkamai sureguliuotos, vistiek taip neakins, kad ir nepasukintos su tuo ratuku
sigitas69s 2013-04-15 20:45
Tai ir turiu ta 'ratuka' ir pasukus sviesos keiciasi--- bet kada ji man reguliuoti Kada? Kai automobilije 2 zm. ar reik , gal kai 2 suauge 2 vaikai reik , gal tik kai bulviu maisas bagazineje Ir jai zmogelis jo nenaudoja- yra jis, ar nera jokio skirtumo
zaliaakis 2013-04-15 22:46
pries einant ta. Isimat sviesu reguliavimo ratuka, skyle uzkisam kokiu plastmases gabalu dizelistams po ,,gazo,, pedalu isukam varsta kad nespaustu iki galo(istikro tai padeda) abs neveikia, daviklius valniop, abs kontroline lempute velniop ir ramu gal ko dar nepaminejau ? Vualia, problemu sumazejo sociai..
Nerkashis 2013-04-16 14:50
Mano 88metų pirmoje mašinoje (bulka) buvo ir vairo stiprintuvas, ir ABS, ir kiti pribumbasai. Grįžtant prie straipsnio, mano bėda didesnė - rūdys (98 Omega). Pašalinti šią kliūtį kainuotų, manau, tiek pat kiek mašina. O kur dar vairo stiprintuvas ir kažkur dingstantis tepalas... Kitai mašinai taupyčiau 10m.