Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mar444nas 2013-05-09 15:31
Ko čia nesuprasti. Šešeline degalų rinka naudojasi apie 30% gyventojų. Taigi degalinėse parduodama tiek pat mažiau degalų. O kaip nuostolius sumažinti? Kaina aukšta laikyti ir tiek. Degalu kainos mažėja o Lietuvos degalinėse ne. Tai degalu pardavėjai aiškina kad tipo pas juos dar like brangaus kuro tai ji ir pardavinėja. Kainu komisija juk neilys į degalu sisterną ir nepasakys ar po kiek ten degalai stovi. Sukontroliuoti sunku tai ir naudojasi. Nuskausminus viena kokia degalu kompanija iškarto kainos kristu. Kol to nebus tol degalinese pilsimes neissenkanti brangu kura.
EdvasP 2013-05-09 15:52
Gal geriau rinktis terminą "sumažėjęs pelnas', vietoje "nuostoliai" Paprastai versle, kad klientai nepabėgtų, imamasi taupymo priemonių. O jų yra visokių ir labai veiksmingų. O deglinių klientai neturi kur pabėgti, tai tiesiog pasirenkamas lengvesnis kelias - kainų didinimas.
andriulis 2013-05-09 16:10
Ir iš kur tokių įžvalgų pone turite? Tarp degalinių tinklų vyksta didelis karas. Kiekvieną mielą dieną kalbinami klientai pereiti iš vienur į kitur pasitelkiant įvairiausius būdus.
Arthuras 2013-05-09 16:13
Andriuli, degalinėje dirbi?
Dixis 2013-05-09 16:22
Tai degalu pardavėjai aiškina kad tipo pas juos dar like brangaus kuro tai ji ir pardavinėja. Kainu komisija juk neilys į degalu sisterną ir nepasakys ar po kiek ten degalai stovi. Sukontroliuoti sunku tai ir naudojasi.
ko ten lyst? siaip degalinese rezervuarai buna keleteto kubu (na iki 10) Parduduodama, ivairiai, priklauso nuo degalines, bet normalioje degalineje, pora kubu per para. Realiai rezervuarai papildomi kartais viena, kartais pora kartu per savaite, tai cia viskas aisku. O komisiai nereikia niekur lyst, pasiima techninias rezervuaru charakteristikas, sulygina su parduodamu degalines kiekiu. Ir viskas aisku, kiek jiem tu atsargu maximum gali uztekti.
GTRooTube 2013-05-09 16:40
Dixis labai teisus.
immortallt 2013-05-09 16:47
Dixis labai neteisus, nes rezervai yra ne tik degalinių rezervuaruose. Užsakymai daromi mėnesiams į priekį bei kainų rizika yra valdoma finansinėmis priemonėmis kaip opcionos, forwards ir dar velniai žino ką (privati informacija ir kiekviena kompanija kitaip "hedge'ina" riziką). Taigi nėra taip viskas paprasta.
Aišku viena, neaišku motyvai kainų dabartiniai. Bet viršpelnių didelių jie neturi, nes plėstųsi mažieji greitai ir tada prasidėtų kainų karas.
andriulis 2013-05-09 17:10
Arthurai - ne degalinėje, o degalinių tinkle.
Dixis - jei tavo degalinė parduoda 2 kūbus per dieną, tai tavo degalinė laikosi ant minuso ribos (nebent sugebi kavą su sumuštiniais pardavinėti kaip statoil).
Kad degalinę būtų rentabili, per parą visų produktų turėtų parduoti apie 5t.
Gerai immortallt pastebėjo, ištuštinus degalinės rezervuarą, dar nereiškia, kad pardavei visą brangų kurą. Yra terminalai, kuriuose perkama sąstatais po 500t ir t.t. Plius perki ne pagal orlen lietuva protokolą, o perki pagal "brentą" . Kaina išvedama pagal tam tikro laikotarpio vidurkį. Tai laikini kainų nuopoliai ne taip stipriai įtakoja kainos kritimą didžiųjų tinklų degalinėse.
O ponas prietaisas, eilinį kartą norįs pasirodyti turintis galią. Nors konkurencijos tarnyba nieko doro jam nepasakys.
EdvasP 2013-05-09 17:18
Čia ne karas, o konkurenciją. Būna ne vienas atvejis, kada kainos negalima keisti, arba neleidžia susitarimai, todėl imamasi priemonių žmonėms pritraukti. Taip atsiranda nuolaidų kortelės, akcijos, rėmimai, reklamos, asortimento didinimas.
andriulis 2013-05-09 17:39
Dėl "karo" aš ir turėjau omenyje konkurenciją. Tik kiti galvoja, jog ten uždirba aukso kalnus, rinkas pasiskirstę ir čiulpia sau leteną pilną medaus.
Nukainotas 2013-05-09 17:48
Baikit juokauti, čia viskas aišku. Nėra normalios kontrolės, nes partijoms gerai sumokama, o kai nėra kontrolės, tai degalonkės ir plėšia pinigus visais įmanomais būdais. Labai tikit pasakom iš serijos „neišparduotos brangiai įsigyto kuro atsargos“? Ir dar tos kortelinės nuolaidos turėtų būt suvaldytos, darosi sunku palyginti kainas.
Arthuras 2013-05-09 17:51
Tai tvarkoj, kai pinga degalai iš tiekėjo, esą degalinės turi daug rezervo pagal sutartis ir t.t. Sutinku, viskas tvarkoj. Bet kaip čia gaunasi, kad kai kuras pabrangsta iš tiekėjo, tai ant rytojaus jau ir degalinėje jis yra pabrangęs? Kaip taip gali būt?.. Juk rezervų neišparduoda per kelias savaites, bet kai brangsta, tai brangsta dienomis, o pinga labai nenoriai ir lėtai. Šitas skirtingas svyravimas man yra įdomus, o ne kuro kaina apskritai.
vardasas 2013-05-09 18:15
o galit pasakyti kodel kuras akimirksniu pabringsta vos tik sukalba apie pabringima ir teisinasi kad pigaus jau nebeturi kuro
lokis00 2013-05-09 18:55
Nu taip tada kodel vos atejus garsams apie naftos brangima jie pakelia kainas? tai tegul laiko jas zemas ir sako kad pardavinejam uzsilikusi pigu kura.
Anonymous 2013-05-09 19:29
Imam temos pavadinimą: „A. Butkevičius nesupranta, kas darosi su degalų kainomis“ ir pamąstom šia tema...
Tai ar pono gerbiamo A. Butkevičiaus patarėjai irgi nenusileidžia žemyn iki Lietuvos, kad nežino, kas čia dedasi, juk ne vieną samdo tokiems reikalams...
Antra, neaišku, kas netinka tose kainose, juk seniai žinoma, kad kuro kainos Lietuvoje kvadratinės - bet kuris pakitimo dydis, padaugintas pats iš savęs (oficialiai tai vadinama akcizais, pvm, pelno marža ir t.t.) tampa pliusiniu. Pvz: pabrango 2 - rašom 2 x 2=4; škiasi degalinėse brangsta 4. O jei atpigo 3? Rašom formulę: -3 x -3=9 ir gaunam, kad pabrangsta 9. Tai vat ir neaišku, ar gerbiamas A. Butkevičius nepraleidinėjo aritmetikos pamokų
Trečia, tai degalinės yra privatus verslas ir pardavinėja savo nuosavą kurą, už kiek nori, už tiek parduoda, reiki bėgt ir pult į kojas iš dėkingumo, kad nepabrangino trigubai
Nes naftos verslo privatizavime dalyvavo ir gerbiamo A. Butkevičiaus partija, ir gerbiamas A. Kubilius, ir dar didelis būrys gerbiamų Lietuvos vyrų, kurie dabar irgi galėtų nustebti savo darbo vaisiais
Vytax 2013-05-09 19:41
Eilinis pigus, smirdinčiai paprastas populizmas iš serijos „skatinsim, taisysim, gerinsim“, be jokių aiškių ir konkrečių tikslų ar vizijų.
Arns 2013-05-09 20:09
o ko tikiesi, kad pasielgs kaip H. Chavesas ir pareikalaus perduoti valstybei degalines? Net ES, nubausdama Microsoft už monopolį ne vienus metus tiria panašaus pobūdžio bylas. Tad jei nuėjusi vyriausybė nieko nedarė, net šios iniciuotas tyrimas duotų rezultatų po gana ilgo laiko tarpo. Tad ir belieka gazdinti ir spausti, tikintis klaidų, kuriomis eitu pasinaudoti norint sumažinti kainas.
immortallt 2013-05-09 20:35
Kuro brangimas dažniausiai numatomas iš anksto per finansines priemones. O daugiau užsipirkti iš anksto pigaus niekas neleidžia, nes yra įsipareigojimai. Žinoma, kažkiek pažaidžia jie su tuo, bet kaip kai kurie čia bando išspausti, kad kolonėlės 2x kainą sukelia, tai nesąmonė.
Ne kuras pas mus brangus, o algos dar nepasivijo vakarų kainas. Nes išvažiavus į vakarus, nelabai kur rasi, kur pigiau kuras. Na Lenkijoje kartais būna pigesnis, bet daugiausia dėl kitų priežasčių, kaip žaidimo su valiutos kursu.
Vytax 2013-05-09 21:08
Taigi vyriausybei pavaldi mokesčių inspekcija. Ir kiekvienos grandies pelno marža vyriausybei turėtų būti žinoma be jokių tyrimų. Ir girdėti visokius „nesuprantu“ iš aukščiausių politikų yra beviltiška.
Arns 2013-05-09 21:25
.
Konkurencijos tarnyba vienintelė kuri gali kažką daryti, bet ir ji tikrina tik ar nėra konkurencinio susitarimo. O tokie būtent tyrimai trunka ne vienus metus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
A. Butkevičius nesupranta, kas darosi su degalų kainomis