Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SILORAKAS 2013-06-13 15:27
Iš pirkėjo pusės - TA buvimas ( ypač jeigu atlikta neseniai) patvirtina, kad automobilis atitinka bent minimalius techninius reikalavimus (na aišku jei TA buvo atlikta, o ne "pirkta"). Beto iškart po registracijos gali eksplotuoti automobilį - nereikės iškart (atrodo per 7 dienas reikia TA atlikti) rūpintis ar automobilis atitinka reikalavimus, o jei ne, tai remontuoti ir t.t.
Aš sumokėčiau ir šiek tiek brangiau, kad TA jau būtų atlikta - juk ir taip dažniausiai pirkdamas brangesnį dėvėtą auto jį varai į kokį servisą apžiūrai.
Pardavėjui (arba perpardavinėtojui) tai papildomi rupeščiai, tačiau gal mažiau šlamšto bus vežama į Lietuvą.
Arnas Kelbauskas 2013-06-13 15:29
Visiška nesamonė. Kaip visada dirbame srityje, kurioje ir taip viskas gerai. JAV tech. apžiūros visai nėra, Lietuvoje dėl tech. priežasčių įvyksta 0,XX% avarijų. Gal sakyčiau geriau griežtinam bausmes už vairavimą girtam, o ne bet kokiais būdais pildom visiškai kiaurą valstybės biudžetą?
blizzard 2013-06-13 15:37
Nu kur jau 0.XX proc.? kokie automobiliai Lietuvoje važinėja ir kiek pats toleruoji automobilio būklę? važiuoklė bilda ar ne - nesvarbu, vairo kalonėlė, jeigu cypia tai dar nieko, stabdžiai minkšti - dar važiuot galima.. stabdžių diskai buktuoti - nieko po technikinės pakeisiu, galinių amortizatoriu nerasta - irgi nieko tokio..
Manau kad dėl to kyla daug avarijų..
Šie pakeitimai galioja tik visiškiems lavonams, perekūpų nuo to neapmažės..
Gaila tik tiek kad retesnius senus automobilius, kurie galbūt tinkami kokiam projektui dabar bus sunku rasti, tiksliau jie bus vežami į metalo laužą..
Arthuras 2013-06-13 16:05
Viskas gerai? Nuo kada? Visiška šikna Lietuvoje šiuo klausimu. Kad sutvarkyti bent minimaliai reikėtų:
1. Vokietija, Prancūzija, Italija ir kitos šalys tikrai turi duomenų bazes, kuriose yra netaisomai daužtų automobilių sąrašai - VIN numeriai. Nežinau, kiek sudėtinga gaut priėjimą prie tokios informacijos, bet jei tik įmanoma - neleisti Lietuvoje eksploatuoti tokių automobilių.
2. Lietuvai turėtų galioti tas pats. Automobilis po avarijos? Ekspertai įvertina, ant kiek daužtas, nufotografuoja ir nusprendžia, ar galima taisyti, ar ne. Jei ne - tokį automobilį ant dalių ir į sąvartyną.
3. Techninė apžiūra taip pat turėtų patikrinti kėbulo geometriją. Jei automobilis virintas iš ketvirčių - turėtų matytis. Ir apskritai turėtų išsamiau tikrinti automobilio techninę būklę.
Dėl to įvyksta, iš esmės, nemažai avarijų. Bet dar blogiau yra tai, kad tų avarijų pasekmės dėl važinėjančių "lavonų" būna labai skaudžios.
Ir apskritai nusipirkti padorų, naudotą automobilį Lietuvoje - labai sunku.
Simplicity 2013-06-13 16:39
Perskaičiau visą straipsnį ir realiai norisi prikibti tik prie tos dalies kur kalbama apie automobilio istoriją. Kokiu būdu pirkėjas gali pasitikrinti automobilio istoriją? Didžiojoj Britanijoj ar Airijoj pagal automobilio valstybinį numerį galima sužinoti ar nebuvo patekęs į avariją, ar nėra vogtas. Pirkti automobilį su laikinais raudonais numeriais bus pavojinga, nes retai toks TA praeina iš pirmo karto ir be apsilankymo servise. Būtų tikrai nesmagu jei sukišus pinigus į remontą paaiškėtų, kad automobilio Lietuvoje užregistruoti nepavyks, nes jis buvo „supiltas“ kažkur vokiečiuose ir parduotas kaip metalo laužas.
Moribus 2013-06-13 18:44
Girdėjau, kad antrą kartą pagavus girtą vairuotoją, bus atimama teisė vairuoti 10 metų. Naujas įst.
Arthuras 2013-06-13 18:52
Gerai girdėjai. Planuoja tokį įteisint. Šiaip būčiau už, kad konfiskuotų automobilį pirmą kart pagavus girtą už vairo, jei pripučia vidutinį girtumą.
Sljder 2013-06-13 19:43
Su automobilio konfiskavimu sutinku, bet tik tuo atveju, jei jį vairuoja savininkas.
Arthuras 2013-06-13 19:46
Bet kokiu atveju. Automobilio savininkas neturi duoti girtam žmogui vairuot.
smalsus 2013-06-13 20:39
JAV tech. apžiūros visai nėra
Simplicity 2013-06-13 20:46
Kiek per metus tokių pagauna, kur teisės jau tris kartus pragertos.... Ir vis tiek sėda ir važiuoja, nes iš jų nėra ko paimt (nebent suklerusį golfą už 400 litų). Daug įdomiau būtų jei pradėtų sodint bent jau penkiolikai parų.
Tas_pac 2013-06-13 20:48
Aš turiu kabrioletą kurį eksplotuoju tik šiltuoju metų laiku... todėl šita nesąmonė sukels man problemų.
Arthuras 2013-06-13 21:00
Pagauna ne tik bomžus. Pagauna ir gerai gyvenančius, nedegradavusius.
Simplicity 2013-06-13 21:33
Nedegradavusiam dar smagiau būtų parų pasėdėt. Pvz., galima net mokamą (ar nemokamų) atostogų pasiimt, kad areštinėj pasėdėt. Teises pragerti ir padėti į stalčių yra vyriška, o pasėdėti parų jau būtų gėda. (Neduokdie, dar kaip senais tarybiniais laikais, prieš pasodindami plaukus po pirmu numeriu nurėžtų...)
1337 2013-06-13 21:47
Na del TA logikos tikrai yra - irodai kad si automobili galima eksplotuot ir registruoji. Nera prasmes leisti registruoti kazka kas galbut niekada nevaziuos.
immortallt 2013-06-13 21:49
Ko čia keliamas vajus, sukeitė procedūrų seką vietomis, pačios procedūros nesikeičia. O gal važinėjatės katafalkais ir tuo džiaugiatės? Na tada užuojauta. Nelaimė jau prie pat. Prie techniškai netvarkingų automobilių, tai ir plikos padangos ar stabdžiai, o dėl to įvyksta labai daug avarijų.
geruks 2013-06-13 22:19
Prajuokinai .Kur tu matei ilgesnius.Vienetai.
kestutisz 2013-06-14 00:43
Na jau, jei prasta techninė būklė kaip nors ženkliai keltų avarijų skaičių tai naujų auto pardavėjai trimituotų nesustodami. Bet tam reikia turėti patikimus ir įspūdingus skaičiukus. Dabar jie tik tyliai tyliai kartais gali palementi jog "techninė autoparko būklė prastoka", "vaje vaje šalies autoparkas senas", irgi visaip kaip manyti jog tai turbūt nėra gerai ir tiek.
Šiaip jau vienintelį ką matau ir nelabai supratau iš spaudos kaip dabar atrodys automobilio pirkimas "iš vokiečio" per turgaus tarpininką automobilį atsivežusį tiesiai į turgų. Anskčiau registracijos metu bent jau minimaliai galėdavai aptikrinti ar jis nevogtas (na bent jau tais atvejais kai buvęs savininkas nesugalvoja pasipelnyti iš drauimo ir gerokai vėliau paskelbia apie vagstę), dabar ją turėsi vežti į TA išvis be jokių dokumentų? Atiduosi pingus, pasiimsi paprasčiausią popieriuką ala sutartį ir turėsi laikyti salone, kad nepavogtų kol nepraeisi TA, nes jos net negalėsi sau užsiregistruoti? Ar to ir siekiama, kad nebūtų įmanoma naudotis "perekūpų" paslaugomis?
Simplicity 2013-06-14 00:57
Perekūpų paslaugomis tu galėsi naudotis, bet padidės rizika jog gali įsigyti ne vogtą, o neregistruotiną automobilį. Pvz., vokiečiuose draudimas automobilį nurašė kaip neremontuojamą, o perekūpai iš savininko nupirkę, sulipdė ir pardavė kaip mažai važinėtą. Net labai norėdamas prie jų neprikibsi, nes pasakys jog pirko kaip gerą ir nieko nežino apie jokius remontus ir lipdymus.
zaliaakis 2013-06-14 08:20
o kas draudzia nepirkti tokios auto ? Pirk tik su TA ir nesigilink. Pirikupas bus priverstas TA praeiti, jei niekas be TA nepirks As nesupurantu kam susidaryti sau kaskokiu problemu jei jos nera tavo ?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Perversmas naudotų automobilių rinkoje: mašinos be techninės apžiūros nebebus registruojamos