Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Gie 2013-06-14 10:19
Smagu kai LT niekas nesikeičia:“ pirma pastatysim klizmą, o padės ar nepadės ir kuo sergama - gyvenimas parodys...“, o čia jei dar ir pasišildys kas, tai jau visai gerai.
Visgi pirmiau ko gero tarpinėmis reiktų užsiimti. Suremontavus tarpines ir TA būtų visai nereikalingos (pamąstykit nors truputi ir suprasit kodėl). Pažiūrėkit kas vyksta – pilnos gatvės „blondinų ir blondinių“ (neturiu mintyje plaukų spalvos), kurie turbūt galvoja, kad kelio ženklas su juodais skaičiukais baltame fone raudoname apskritime reiškia kūno masę, amžių ar dar bala žino ką, o taisyklės galioja priklausomai nuo kibirėlio dydžio, spalvos arba ne jiems . Net nesaugu gatvėse jau vadovautis KET.
O dėl mašinų - maišomos biški priežastys su pasekmėm: jei mašina suvirinta iš dviejų dalių lūžta nuo smūgio į medį tai spėju čia ne mašinos visgi kaltė... Lygiai tą patį galima pasakyti apie atsidūrimą grioviuose nes: neveikė ABS, SRS, oro pagalvės, buvo blogi amortizatoriai, dūmijo, buvo silpnesni nei kibiro iš priekio stabdžiai ar kitos 120 priežasčių (neteisinu, tiesiog konstatuoju faktą ).
Jei smegenų nėra arba jos nejungiamos (gal taupymo sumetimais?) – jokios TA nepadės. Padės tik tarpinės remontas/keitimas...
O klizma ligą vargu ar išgydis, bet užtai visi pasismaginsim
Arthuras 2013-06-14 10:50
Ne, na jūs žmonės šposus mėgstat...
Nemaišyk vairuotojo su automobiliu. Ne visi supranta, kokie pas juos stabdžiai ir kaip turi veikt amortizatorius. Ir to visai nereikia. Jei jau būklė bloga, tai toks daiktas kelyje važiuot negali. Paprasta.
kestutisz 2013-06-14 13:38
Kodėl geriau? Ne visi dirba tokius darbus iš kurių galėtų pirkti tik naujus automobilius, labai daug žmonių gyvena kažkur kaimuose dirba labai nepelningus darbus miesteliuose ir į darbą atvykti gali arba pigiu autmobiliu, arba kaip senais (ne gerais) laikais kokiu dviračiu. Važiuoja lėtai ir atsargiai, jei ir pateks į avariją tai dažniausiai dėl kažko kito kaltės, bet šansų išlikti tokiu atveju turės netgi daugiau nei dviračiu/pėškom. Ir jiem visokie "lygio kėlimai" (nes kažkam dideliam mieste negražiai atrodo seni laužai) yra peilis, verčiantis grįžti į balanos gadynę ar prievarta kraustytis į miestą.
Arthuras 2013-06-14 15:29
Eh... Automobiliai nepabrangtų 2x. Pabrangtų 10-15 proc. Kainos pasidarytų lygios kainoms Vokietijoje, Prancūzijoje. (Paradoksas, bet dabar Lietuvoje automobilį galima nusipirkt pigiau, nei Vokietijoje)... Ir dar. Pasižiūri į automobilius mobile.de, tarkim. Taip, naudoti automobiliai, bet net nuotraukose matosi, kad tvarkingi, dirbtinai neišblizginti, ridos daugiau mažiau tikros. Lietuvoje pasižiūrim?..
Ir galų gale, na pamirškit šituos kliedesius "lėtai, atsargiai, kitas kaltas"... NĖRA tokio dalyko. Automobilis dalyvaujantis kelyje turi būti tech. tvarkingas, nesulipdytas, neperpuvęs ir taškas. Jis turi gebėti išvystyti 130km/h, turėti padorius stabdžius ir t.t. 60km/h greitis neatrodo didelis, bet kai surūdija stabdžių sistema ir nutrūksta kokia šlangutė - pasekmės liūdnos.
Niekas ir nesako, kad lietuviai imtų pirkti naujus automobilius - taip nebus. Bet tie patys, naudoti, turi būti padoraus stovio. Negi ant tiek nevertinam nei savo, nei kitų gyvybės?..
immortallt 2013-06-14 15:48
P* ta gyvybė, svarbu bambalį alaus nusipirkti papildomą.
manas 2013-06-14 22:02
Man tai uzkliuvo tik tas masinos isregistravimas po 90dienu, jei apziura pasibaigus arba nedrausta. Visiskas absurdas sakyciau, nenaudoji masinos koki pusmeti ir vistiek drausti turesim dabar?
vyckas 2013-06-14 22:42
Pliusas, kad kiemuose vietų atsiras daly laužų, į žemę įaugusių, išmetus.
kestutisz 2013-06-14 23:15
Tai kad ne, jų dar kolkas prievarta nenacionalizuos, tik numerius atims, kas visai netrukdo toliau karklus auginti (pagal numerius ir dabar gali nesunkiai sužinoti turi jis TA/draudimą ar ne, o pagal VIN tiesiog už priekinio stiklo ir "ligas" dėl kurių nepraėjo TA). Daugiausia problemų turės jau seniai neturintys pačių mašinų, tik registraciją - taip ir susitrauks mūsų "turimas" automobilių parkas, realiai išsibarstęs po buvusias sovietines šalis, jei niekas neužginčys faktiškai asmeninio turto (numerių, už kuriuos jau buvo sumokėta) atėmimo :)
vyckas 2013-06-15 11:51
Kaip aš suprantu, tai neregistruotas automobilis = metalo laužas be savininko. O tokiem išvežt problemos nėra, nes savininkas ir yra didžiausia kliūtis. Kas nenori mokėt draudimo ir praeidinet TA galės nuomotis garažą ir laikyt ten, o ne po kaimynų langais.
kestutisz 2013-06-15 20:20
Na jau, be savininko - pabandyk nuo tralo paimt kokį garantuotai LT neregistruotą automobilį.
vyckas 2013-06-15 21:35
Niekas apie tralo krovinio vagystes nekalba Tuomet kas yra neregistruoto automobilio, rūdijančio pievutėj, savininkas?
kestutisz 2013-06-15 22:57
O kas yra lauke stovinčio, vieniško ir neprirakinto, žinoma neregistruoto, dviračio savininkas? Gulinčios piniginęs (be dokumentų) ir pan? Išregistruotas dar nereiškia nacionalizuotas.
vyckas 2013-06-15 23:31
Lygini nesulyginamus dalykus. Numesta piniginė nepažeidžia viešosios tvarkos, priešingai nei lupena rudyjanti kieme. Dabar turės pravarinėt TA, arba išvežt ar parduot. Beje taip ir neatsakei, kas būtų tokio automobilio savininkas, arba tiksliau, kaip kažkas galėtų įrodyti, kad tas automobilis priklauso jam.
zaliaakis 2013-06-16 00:11
Parodyt registracijos liudijima. Kai pats issiregistruoji jis paiimamas. Ar kai parduodi ji atiduodi naujam savininkui. O jei be taves isregistravo, jis pas savininka dar lieka
Seip gerai tam kam nejo isregistruoti del aresto. Kledaras senas, utelizuoti negali, parduoti ne, nes neina isregistruoti del anstoliu aresto. O dabar palauki ir uz tave tai padaro Seip super sugalvota.
kestutisz 2013-06-16 00:18
Ką konkrečiai pažeidžia nenaudojama mašina bendrame kieme? Tai, kad kažkurios savivaldybės imasi iniciatyvos išvežinėti lupenas reiškia tik tiek, kad kol kas niekas neturėjo sportinio intereso pasivaikščioti po teismus.
O dėl įrodymo jei tave nuo dviračio nusodins stipresnis fiziškai, kaip įrodysi jog jis tavo? Užmatysi pacukus nuo tavo registruotos mašinos ridenančius ratus - kaip įrodysi jog tavo? O tai dar daiktai be rašytinės istorijos, tik su liudininkų parodymais kažką galima išsiaiškinti. Tuo tarpu karučiai turi visų savininkų istoriją (manykim, jog baigėsi laikai kai nusipirkus mašiną su dar tranzitiniais numeriais joje ir reikėjo miegoti ją saugant, kad kažkas kitas neužregistruotų), ir logiška manyti, kad savininkas būtų pripažintas turėjęs paskutinę registraciją.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Perversmas naudotų automobilių rinkoje: mašinos be techninės apžiūros nebebus registruojamos