Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2013-08-22 15:33
tai staiga patampam ekspertu, kuris žino "teisingus" ir "neteisingus" ženklus?
Zebediejus 2013-08-22 15:47
Pradžiai prašau citatos kur aš pasisakiau prieš patruliavimą keliuose.
Simplicity 2013-08-22 16:13
andriuli, jei nenori pranešti apie kyšius imančius, tai neprikaišiok, kad pareigūnai kyšius ima— viskas normalu, nes tai tavęs neliečia. Be to, jei cituoji, tai daryk tai su kontekstu. Tyčia ar ne, bet nuėmei daug ką paaiškinantį sakinį , atvirkščiai, turim: „Ginti. Saugoti. Padėti.“. Jei manai, kad policija atlyginimus turi susirinkti skirdama baudas, tai kodėl stebiesi, kai jas renka ten, kur geriausiai „kimba“? Jei aš tavęs paprašysiu poros kietmetrių medienos, tu gi eisi ne šakų laužyti, o aukštesnę eglę nuleisi, ar ne taip? Beje, visos surinktos baudos tenka ne policijai, o valstybei ir iš ten per kelių fondą, nepriklausomai nuo savivaldybės rezultatų, dalis pinigų yra padalinama ir grąžinama policijai.
Situacija, kai pareigūnas turi užsidirbti sau atlyginimą yra ganėtinai įdinga, nes vietoj to, kad dirbtų savo darbą, pareigūnas slepiasi krūmuose ir bando surinkti komisaro nustatytą pinigų sumą.
p.s.
Situaciją kelyje gali keisti tik patys vairuotojai. Už važiavimą išgėrus baudos nežmoniškos, tačiau girtuoklių keliuose vis tiek pilna.
Arns 2013-08-22 16:14
kokios dar citatos? Visi žino, bemaž pusė TAU jau priminė apie varganą policijos finansavimą ir nemenką laisvų etatų kiekį, apie itin retai matomus policininkus kelyje... Tad jei gyvename šitame pasaulyje, policininko neperplėši per pusę, ir arba jie budės miestuose arba keliuose. Tad jei nesigini savo žodžių apie budėjimą prie perėjų, išvada jog keliuose mažesnis pavojus ir ten policininkų paslaugų nereikia.
Zebediejus 2013-08-22 16:44
užmiesčio keliuose? Kur aš tvirtinau, kad reikia prie kiekvienos perėjos po policininką, majorą ir t.t.? Gi visur tu pridedi savo išvadas apie tai ką aš parašiau, bet tos išvados neturi nieko bendro su mano parašytu tekstu. Apie ką tau ir rašė FTBall. Tai arba aš rašau neaiškiai, arba tikrai tamstai problemos su teksto suvokimu. Gali būt ir abu variantai
Aš gi niekur tau neprieštarauju, o tu vis tiek iš kažkur nupieši prieštaravimą. Todėl ir prašiau citatos, kad pats pamatytum, kad iš esmės mūsų mintys sutampa.
Todėl pabaigai noriu parašyti vienu sakiniu savo pradinę mintį. Gal taip bus lengviau suvokti. Mano nuomone, policija turi dirbti ten (kiek jos bebūtų) kur yra pavojingiausios vietos (daugiausia avarijų, nelaimių nutikusių ar potencialių), o ne kur pelningiausios. Ir viskas. Pakankamai aiškiai?
Arns 2013-08-22 17:02
, tai tegu būna policija ir kontroliuoja. Jei jie pagauna pažeidėjus, o ne mašinoj miega, reiškiasi kontrolė nėra bevaisė. Jei žmonės žino jog ten jie stovės, bet vis vien tik žiūri ar nepamatys stovinčių (t.y reiks lėtinti) ir viršija, reiškiasi pažeidimas. O jei pažeidimų daug, tai ir atsiranda tos juodosios dėmės keliuose.
Zebediejus 2013-08-22 17:23
. Kuriame taške tu, būdamas policijos galva ir turėdamas ribotus resursus (vieną ekipažą) nurodytum jam budėti dažniausiai? Važinėju čia kasdien po kelis kartus. Policiją matau tik taške B ir C. Taške C kone kasdien. A taške mačiau tik užmuštus du žmones, ėjusius per perėją (ne pirmieji, deja ir ne paskutiniai..). Pora užuominų: B taškas yra išvažiavimas iš miesto (gali matyti miesto riboženklį aukštai ant stulpo už viaduko). Ten policija stovi ant pačio viaduko ar iškart už jo. C taške leidžiamas greitis yra 80. Jis yra nuokalnėje, kelio plotį ir kaip ten pavojinga matai pats. Taigi, kur, tavo manymu, turėtų patruliuoti daugiausia, turint galvoje, kad ekipažas tik vienas?
Arns 2013-08-22 17:45
A. iš viršaus matosi sunkiau, bet tai labai primena miesto gatvę, kurioje pilna eismo juostų, įsukimų ir išsukimų, tad nelabai yra vietos stovėti policijos mašinai, netrukdant judėti eismui. Kontrolė nebent važiuojant iš paskos, priversti pažeidėją pasukti į aikštelę.
b. nelabai supratau kurioje jie tiksliai vietoje stovi, nes nuo viaduko iškart šakojasi kelias.
C. Tiesi vieta, tinkama tikrinti kaip laikomasi greičio ribojimų.
Taip, kad nelabai matau problemos. O kalniukas ar ne, man jokio skirtumo, sočiai teko matyti kaip nuokalnėse lenkiamos ištisos kolonos, net kai nuo sekančios kalvos jau leidžiasi kitos mašinos. Tad gaunasi greičio viršyjimas+ištisinės linijos kirtimas+avarinės situacijos sudarymas. Neblogai, ką?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kelių policija: Lietuva – ne Sachara