Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shanti 2013-09-05 11:35
Eilini karta mentai parodo savo bukuma...
Arns 2013-09-05 11:50
koks dar bukumas? Kad neleidžia savivaliauti? Juk jei koks dragininkas finiše įsirėž į minią ir bus aukų, greitosios greitai neatvažiuos. Ką visuomenė kaltins? Ir vėl medikus, esą nepribuvo laiku. Vėl policiją, kad nereaguoja į gyventojų skundus... Tam ir yra oficialios varžybos, kad būtu atsakomybė.
kestutisz 2013-09-05 12:05
O girtas policinkas gali ir vaikų koloną suvažinėt. Daug kas gali nutikti, bet tame ir esmė, kad geriau žinoma vieta (kuri net ne kelias) apie kurią žino ir periodiškai aplanko spec. tarnybos, nei "lenktyniavimas" gatvėse.
Shinigami 2013-09-05 12:27
Šitų lenktynininkų ne iš vaikysi, o tik pervysi į kita vietą. Jei ten uždarys, tada lenktyniaus autostradose ir miestuose. Ir kur bus daugiau aukų?
immortallt 2013-09-05 12:31
Visiškai pritariu, tik efektyvesnis būdas būtų ne draust, o atidaryti savivaldybės lėšomis tą trasą, padaryti kokį mokestį, kad iš to išlaikyti bei kad kada atsipirktų. Tai pataptų net traukos centru, sukurtų darbo vietų ir gatvės būtų saugesnės.
Arns 2013-09-05 12:49
tai skaitei straipsnį? Tame ir reikalas, kad tokiems renginiams organizuoti iškart reikia įvykdyti tam tikrus normatyvus. Net tam pačiam darbuotojui minimumą surinkti kainuoja. O visi mielai investuoja į automobilius, bet pagailėtu už įvažiavimą sumokėt kelis litus. Va čia ir problema.
aurimokas 2013-09-05 13:18
Mūsų buko jaunimo, norinčio palakstyt didžiausia problema yra ta kad jie yra "suvalkiečiai". Nori visko už dyką. Savivaldybė įrengė pakilimo taką (tebūnie ir nebenaudojamas jau), tai atvažiavę jaunikliai gadina ir ardo asfaltą. Jeigu nori sau lenktyniaut, tegu įkuria kokią VšĮ, patys susimeta pinigus, išsiasfaltuoja 1km atkarpą atokiau nuo miesto, apstato įvairiais atitvarais, paskelbia viešai, kuriomis dienomis vyks lenktynės, informuoja policiją, greitąją pagalbą ir ugniagesius dėl visa ko, kad atsiųstų po vieną ekipažą (manau sutarus su savivaldybe, šituo būtų pasirūpinta iš savivaldybės lėšų), o visi norintys dalyvauti, tegul moka pvz 100lt mėnesinį lenktynių nario mokestį. Tokiu atveju visi būtų patenkinti ir niekas nevaikytų tų lenktyninkų.
O dabar neleistinoje vietoje (ženklai būdavo dedami, tačiau šitie kelių gaideliai juos vis nulaužydavo) rengia nesaugias lenktynes ir dar piktinasi kad už chuliganišką vairavimą ir greičio viršijimą jiems skiriamos baudos. Tokiems atvejams baudas reiktų dar labiau sukelt, kad praeitų noras nesaugiai elgtis už vairo.
P.S. spėju kad iš ten susirenkančių lenktyninkų nė vienas važiuodamas nesideda šalmo, o automobilius, kuriuose būtų įrengti saugos rėmai galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuot.
mobilunkas 2013-09-05 13:31
o kiek nubaustu lektuvu tame oro uoste buvo? visgi miesto teritorija, tai kilt turi pradet nevirsydami 50 km val greicio
Arns 2013-09-05 13:34
ar kvailas ar tokiu prisimeti? kada buvo statomas aerodromas, tai nebuvo miesto teritorija. Bet per tą laiką pasikeitė ir santvarka ir savininkai. Tad jei dabar pavaldumas miestui tai ir priklauso miestui ir galioja miesto taisyklės.
immortallt 2013-09-05 13:54
aurimokas, papasakok man, kiek individualių asmenų susibūrė ir kažką padarė Lietuvoje? Jiems asmeniškai to nereikia. Aš sakau, kaip būtų geriau visiems. Nes uždraust tu neuždrausi, išgaudyt irgi neišgaudysi, o tam skirsi pinigų daugiau nei poros tokių aikštelių įrengimui ant Lietuvos.
Yra saugumo reikalavimai, nu ir padarai pagal juos. Prie Gariūnų berods vykdavo, tai kiek girdėjau, mašinų susirikdavo.
aurimokas 2013-09-05 14:05
Kažkodėl įvairūs VšĮ (audi klubas, civic klubas ir pan.) sugeba suorganizuoti renginius netgi Kačerginės žiede ir sukviesti tikrai nemažai dalyvių. Tačiau ten dalyvaujant jau ir taisyklės kitokios - privalai vairuoti su šalmu. O pati trasa yra aptverta ir tinkama lenktynėms. Todėl ir sakau, kodėl visi tie kurie nori lenktyniauti nesugalvoja ir neįkuria kažkokio VšĮ, kuris būtų skirtas grynai drag lenktynėms? 1km trasą išasfaltuoti milijonų nekainuoja. Gelžbetonio blokų pristatyti, kad sukurti atitvarus nuo žmonių - taip pat nekainuoja itin didelių pinigų. Parašius gerą verslo planą, netgi atitinkamos organizacijos, investuotojai ir šiaip verslininkai manau paremtų. O kiek reikia žmonių, kurie prižiūrėtų tas vykstančias lenktynes? Nedaug. Taipogi, tai nėra kažkoks itin sudėtingas darbas ir automobilių sporto entuziastai galėtų neatlygintinai tą daryti. Visas VšĮ gali laikytis iš mėnesinio nario mokesčio, kurį sumokėjęs įgyji teisę dalyvauti varžybose tą mėnesį, arba iš startinio mokesčio, kuris būtų mokamas būtent atitinkamą lenktynių dieną. Kai toks didelis susidomėjimas - neilgai trukus galiam būtų ir didesnius renginius rengti, o ne tik šiaip dėl savo malonumo palygint mašinas (turnyrai su prizais ir pan.). Tiesiog šiais laikais jaunimas labiau linkęs užsiimti kažkokia kita veikla ir toliau pažeidinėti tvarką, nei stengtis žengti koja kojon su įstatymu ir tuo pačiu atnešti inovacijų ir naujų vėjų į Lietuvos žemę.
SILORAKAS 2013-09-05 14:46
Na jei galvojate, kad trasa išasfaltuoti nebrangu tai labai klystate.
"Patiesti 1 km AI kategorijos kelio (plotis 2x11,25m) kainuoja nuo 4 iki 5 mln. Lt.
Patiesti 1 km AII kategorijos kelio (plotis 9 m) kainuoja nuo 2 iki 3 mln. Lt.
Rekonstruoti 1 km AII kategorijos kelio kainuoja nuo 1,5 iki 2,5 mln. Lt.
Išasfaltuoti AIV kategorijos 1 km kelio ruožа gyvenvietėje (6 m pločio) kainuoja nuo 500 iki 600 tūkst. Lt.
Išasfaltuoti AIV kategorijos 1 km žvyrkelio ruožа (7 m pločio) kainuoja nuo 400 iki 500 tūkst. Lt.
1 km AV kategorijos kelio su žvyro danga tiesimas (8 m pločio) kainuoja nuo 300 iki 400 tūkst. Lt."
http://www.tp.cargo.lt/content.php?art_id=845
immortallt 2013-09-05 14:50
Aurimokai, suorganizuoti renginį gali ir vienas pats 17-inis moksleivis. Būtent tą mano brolio draugas jau padarė Klaipėdoje, bent kiek aš žinau, tai jau 4 kartus. Kiek iš viso - nežinau.
Suorganizuoti statybas, reikia daug daugiau žinių, gebėjimų ir finansų.
Shinigami 2013-09-05 15:16
Su organizuoti teisėtas lentines ne tik pinigus kainuoja, bet ir organizatoriai neša didelę atsakomybę tiek dėl dalyvių, tiek dėl žiūrovų. Tuo tarpu nelegaliose lenktinėse kiekvienas atsako už save. O į tokias lenktines daugiausiai ir susirenka tie kurie nenori jokios atsakomybės. Dėl to, kad jie nenori atsakomybės jie gali lenktyniauti kur tik panorėję. Tiek greitkeliuose, tiek keliuose prie mokyklų. Bet visuomenei geriau, kad jie užsimuštu kur nors toliau nuo nieko dėtu asmenų, nei kad sukeltu didelę avariją greitkelyje.
stiklas 2013-09-05 16:34
trasu lietuvoj praktiskai nera, is atokiu vietu kaip apleisti hipodromai, aerodromai va paima isvaiko. o poto skaitom straipsnius dienrasciuose kaip "dideliu greiciu mieste skriejes bmw isireze i stulpa, 2 zuvo".
aurimokas 2013-09-05 16:50
Tai jeigu nieks už nieką neatsakingas, tai kas tuomet nelaimingam įvykiui atsitikus ir sužalojus ar užmušus žmogų sėda į kalėjimą? Šiuo atveju atsakingi būtų organizatoriai ir jie turėtų pasirūpinti atitvarais, saugiom stebėjimo zonom ir t.t. Dabar kaip iš straipsnio supratau, bet kas gali bet kada išlėkt tiesiai po ratais ir kaltų nebus.
Nepalaikau aš nelegalių lenktynių, nes jaunas protas nemąsto kas bus toliau ir nesugeba sveiku protu įvertinti savo, savo automobilio galimybių ir kokios pasekmės gali būti įvykus nelaimei. Plius kad nebudi nei greitoji, nei policija nei kitos tarnybos, kurios galėtų išgelbėt žmogų nelaimės atveju.
Kirtiklis 2013-09-05 17:10
, jo apleistas, niekam nenaudojamas takas, kur gali draskytis kas nori, bet ne kur tau leis juk gadina asfaltą ar dar velniai žino kur, uždara trasa, nenukentės paprasti gyventojai tik patys dalyviai blogiausiu atveju , bet ne, geriau tegu naktį kur mieste paskraido bus geriau.
Gerai patarlė byloje - pats nenori, bet ir kitam neduoda.
O čia svaigimai apie asfaltavimą tai tik šypseną kelią, tiesiog susirinkai pinigų nuėjai ir išsiasfaltavai bet kur, kurgi ne.
immortallt 2013-09-05 17:31
aurimokai, niekas ir nesako, kad gerai, bet jei juos vaikysi iš uždarų vietų, tai kur jie eis? Lenktyniaus gatvėse. Kas blogiau? Žmonės, kurie nieko bendra nenori su tuo turėti, ar tie, kurie patys prisiima riziką?
Arns 2013-09-05 17:39
Kažin, kaip šioje valstybėje verslas vystosi. Išauga iš pupų? Jei reikia viešosios erdvės, reikia kalbėtis su valdžios institucijomis. Jei nori privačios, užsisakai ir išasfaltuos, išklos plytelėmis ar grynu auksu. Tereikia susimokėti, bet jau bus tavo.
Kiškis 2013-09-05 18:44
Gali rengti karnvalus Gedimino prospekte kartu su kitais "skriaudžiamais", žmonės gal pradės jų gailėtis ir tolerantiškiau žiūrėt į tokius dalykus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tarp nelegalių lenktynininkų ir policijos plieskiasi karas