Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
perihellis 2013-10-29 16:06
net patingėjau skaityt visus komentarus, nes keli pirmi pasirodė vienodi faktas vienas - automatas su silpnu varikliu - siaubas, prastai veikiantis automatas (dėl gedimo arba savo netobulumo) - siaubas. Tačiau automatas, kai variklis turi truputį galios ir teisingai veikia (davus daugiau gazo nesugalvoja perjunginėt bėgių nelaiku ir pan) yra labai šaunus dalykas, ypač kamščiuose bei tolimesnėse kelionėse. tad galima nesunkiai suskirstyt automobilius. Automobilis pramogai - mechaninė, automobilis poilsiui - automatas. Žinoma su visokiom išimtim.
O šiaip nepastebėjau problemų užgesimo problemų nei su dyzeliais, nei benzinais..Jau nekalbu apie senuosius dyzelius, kur gali užklimpęs įsijungt pirmą bėgį ir išlipęs ties vairuotojo durėlėm pasistumt. Naujesnieji jau aštresni, kaip ir benzinas. Tada jau kiti niuansai prasideda.
immortallt 2013-10-29 16:15
Ir visą tai, ką tu išvardinai automatas gali.
Jo,kaip kai kurie pasako dėl sąnaudų, tai nei juoktis negali.... tai mano tėvo auto imtų, jei ne automatas, 3,5-4 litrų/100km., o važiuojant ant 90 stabiliai tai iš vis tik 2-2,5l/100km. Nu stebuklas, o ne mašina būtų... Jei mašina sukiužusi ir sugedus, nekaltink automato.
runce 2013-10-29 18:03
galios pojūtis metant iš pirmo į trečia ne mašinos, o mano galios, kitaip sakant, kad as galiu tai padaryt, ne tiksliai gal paaiškinau. ir džiugu, kad prajuokino, ir turėjo, kam gi rašyt, jei liūdintų
visi čia tą patį per tą patį, ir taip aišku, kad yra pliusų ir minusų visose ir renkamės pagal poreikius..
andriulis 2013-10-29 18:07
Immortallt - kuris automatas vartoja mieste kuro 5.5L ar 6L gali įvardinti? Užmiestyje automatas kuro vartoja panašiai kaip ir mechaninė, bet mieste jis kuro srebia daugiau už mechaninę tai faktas.
Jei neklystų korėjiečiai pasiryžę sukurti 12 laipsnių automatinę pavarų dėžę tam, kad važiavimas būtų tolygesnis ir kuro sąnaudos mažesnės.
Mane erzina be galo tai, kad perjungiant iš D į R ar atvirkščiai, būtinas visiškas sustojimas. Žinoma gali įkišti tą R ar D, bet automatui trumpini laiką labai ryškiai.
Atvairavau 4 metus su automatine ir visai nejaučiu jai sentimentų.
Langas - ką tu tuomet gali komentuoti apie vairavimą, jeigu tave google automobiliai žavi.
Falcon 2013-10-29 19:00
Neskaičiau viso straipsnio, bet turėjau progą pavairuot traktorių Valtra, tai ten yra knopkė, kurią nuspaudus sankabos pedalas nusispaudžia, atleidus - pakyla plius minus tolygiai, priklausomai kiek apkrovos yra... Neveikia tik jei itin sunkus padargas pakabintas ir jėgos iškart itin daug reikia... Tai nežinau kur čia atradimas, jei tam traktoriui jau 2 m? Geriausiu atveju jautrumo didinimas, bet tikrai nebe atradimas
immortallt 2013-10-30 00:32
Andriulis, Hyundai i40 dyzelis, jei ilgesnes distancijas mieste važiuoja (spėja pašilti variklis) ir nedraskai, o ramiai važiuoji, tokios sąnaudos lengvai pasiekiamos.
kukulis 2013-10-30 09:42
andriulis 2013-10-30 09:42
Šis modelis? http://www.autogidas.lt/auto/hyundai/i4 ... 94055.html
Tai ramiai važiuojant "be kamščio" ir automatas nereikalingas, o papuolus į kamštį jis ims dar daugiau nei 7,2l.
Plius mieste kompu nereikėtu pasikliauti, nes gaunasi gan didelė paklaida.
immortallt 2013-10-30 12:26
Kamštyje stovint sąnaudos begalinės.
Na kompą lengvai gali patikrinti. Kilometražą ir bako talpą žinai.
trapecijus 2013-10-30 13:09
Tai kad šita sistema (ar panaši) jau senai buvo naudojama. Kai prieš 6 metus dirbau garaže tai mechaninės pavarų dėžės su dviem pedalais dažniausiai pasitaykydavo trečios kartos golfuose ir A klasės mersuose. Tiesiog bėgį reikdavo permest gazą atleidus. O nieko neminant pati lėtai judėdavo. Kol stabdžio nepaspaudi. Žodžiu kažkoks nesusipratimas. Čia kaip suprantu panašiai veiks, tik prie aukštesnių bėgių (didesnio greičio) dar reiks ir sankabą maigyt.
O šiaip veliantis į diskusiją mechaninių dėžių mylėtojams patarčiau išsiimt visokius elektronines stabilizavimo sistemas, stabdžių, vairo stiprintuvus, vėdinkitės tik atidarydami-uždarydami langą ir rasą iš vidaus su ''škurliu'' nusibraukit. Tiesa, valytuvus kaip senuose traktoriuose irgi patys su ranka sukinėkit
Juk esat rimti sportininkai ir patys mėgstat viską atlikt. Kam tie kompiutriai ir elektronika mašinose
perihellis 2013-10-30 14:49
pramoginėse mašinose taip ir būna, kaip aprašei Smagiau važiuot kad ir lėčiau, tačiau kiekvieną truktelėjimą ar netikslumą jausti kojom, rankom, visu kūnu. Kaip minėjau - pramogai kuo mažiau pribumbasų, tuo geriau. Kad ir tas pats vairas - vairas turi vairuoti, o ne reguliuoti magę ar pan. Tačiau, kaip vėlgi minėjau, kasdienėse mašinose tai visai malonios smuklmenos
ps. stovint kamštyje paprastai rodo sąnaudas per valandą. Naujesniem dyzeliam jos paprastai būna ~0,5-1l/h
Arthuras 2013-10-30 14:50
Realiai, vienintelės automatinės pavarų dėžės galinčios konkuruoti su mechanine yra dvigubos sankabos dėžės. Ten ir ekonomiškiau, ir greičiau jungia ir t.t. Bet remonto kainos
O paprastas automatas irgi tinka tik automobiliams su pakankamai galios. Jei variklis silpnas, o dar ir automatas - šū*as paskutinis. Nes ir taip netraukia, o dar atsiranda ir užlaikymas.
andriulis 2013-10-30 15:31
Tik nereikia hiperbolizuoti, vairo stiprintuvas uz tave nevairuoja, o ir stabdžiai už tave nestabdo, bet automatinė pavarų dėžė už tave perjunginėja bėgius ir tuos bėgius perjunginėja kartais ne taip kaip tu nori.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naujoji sankaba nebeleis varikliui užgesti