Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Tautwas 2013-12-03 13:26
Nosuprantu kokius sudus rasot. Garbes zodis pradekit kazka daryt su tinklapiu. Straipsnio pavadinimas pateiktas viliojantis, bet jau pirmoje pastraipoje atsakoma i straipsnio pavadinimo klausima """"tačiau taupymas nepalies naujų modelių kūrimo ar atnaujinimo projektų."""" tai kas cia per nesamone??? Ateinu paskaityti naujienu, o ne buti isdurinejamas ir masinamas beverciu straipsniu antrasciu. Jus turbut nesuprantat, kad po tokiu manevru zmones nebenori lankytis vietose kur juos laiko durniais.
MrVlad 2013-12-03 15:12
Jau kuris laikas pastebiu šitą tendenciją mulkinti skaitytojus visiškai nesąmoningomis antraštėmis. Gal dėl to vis rečiau lankausi čia...
punktyras 2013-12-03 21:09
Nepyk, bet kartais nereikia net laikyti. Skaityk visą straipsnį, ne vien pirmą sakinį, gal ir paaiškės kas nors. Nesitikiu, kad skaitysi visą straipsnį, bet nors paantraštę galima pasivarginti perskaityti prieš rašant komentarą. Pirmame sakinyje išdėstyta, kad „Taupymas nepalies naujų modelių kūrimo ar atnaujinimo projektų.“ Trečiame sakinyje pažymima, kad „Tuo tarpu su produktais nesusijusias išlaidas atidedant naujus statybos projektus bei optimizuojant turimus gamybinius pajėgumus ketinama sumažinti maždaug 0,5 mlrd. eurų (1,7 mlrd. Lt) per metus.“
deivec 2013-12-04 11:12
Poetschas rugsėjį skelbė, jog „Volkswagen“ markės pelno maržą tikimasi padidinti nuo praeitais metais buvusių 3,5 proc., iki daugiau nei 6 proc. Tuo tarpu „Seat“ markė, pernai patyrusi 156 mln. eurų (539 mln. Lt) nuostolį, turėtų pasiekti didesnę nei 5 proc. pelno maržą.
musu "verslininkai" jeigu dirbtu su tokiomis marzomis...tai pas mus algos butu turbut dukart mazesnes :D:D
mental1ty 2013-12-04 15:25
Na kai korporacijos metinė apyvarta ko gero apie trilijoną litų, tai turbūt galima gyventi ir iš tų 5 procentų nuo tokios sumos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volkswagen“ pradėjo taupyti: kaip tai atsilieps naujiems modeliams?