Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Atk 2014-01-29 14:06
Man patinka, nereikia čia įžiūrėti kažką negero, gal kaikur ir suklys, bet pataisys, nereikia bijoti naujovių, o tai tas šizofreninis bijojimas naujovių viską gadina. Reik eksperimentuot, nebijot naujovių. Tuo labiau matosi, kad mintis gera ir protinga dviračius panaudot, mažiau nuodijama bus aplinka ir oras. Iš viso reiktų ir Lietuvoje viešą transportą nemokamu padaryti, kad mažiau važnėtų automobiliais ir oras būtų švaresnis, bet mąsto tie, kas įstatymus kuria ne galva, o kitom vietom matyt.
kestutisz 2014-01-29 14:21
Esmė ne "nemokamai", o greitai ir patogiai. Pas mus tokiais bent jau buvo mikriukai. IR kaip sakoma pinigai iš ryto, kėdės vakare - pirma turi atsirasti nuostabi visuomeninio transporto sistema, kuriai nebūtų absoliučiai jokių priekaištų, tada jau gal ir galima bandyti kišti purvinus nagus prie asmeninio transporto.
obuglas 2014-01-29 15:14
mhm... bullshit... Kaip su visuomeniniu transportu aš nuvešiu vaikus į darželį/ į mokyklą? Kaip su visuomeniniu transportu aš dar po to nuvažiuosi į darbą? Kaip su visuomeniniu transporto aš po to vaikus nuvešiu į papomokinius užsiėmimus? Kaip aš su visuomeniniu transporto tvarkysiu darbo reikalus, vyksiu į susitikimus? ir galim tęsti ir tęsti.
Jau nekalbu apie dviračius su kuriais tikrai bus smagu važinėti po lietum, o kostiumu.
Arthuras 2014-01-29 15:25
Skaniai pasijuokiau.
Unikali durnaropė 2014-01-29 15:27
Perskaitęs temą, taip ir pagalvojau, kad Artūras būtinai įkiš trigrašį - jam gi garantuotas spazmas vien nuo tokios minties - mieste tik visuomeninis transportas.
O pati idėja man labai patiko. Galėtų ir Zuokas ką nors panašaus mūsuos pradėt įgyvendint.
p.s.
čia be jokio sarkazmo ar ironijos.
kestutisz 2014-01-29 15:34
Taigi vaikus suvežios auklė, o į susitikimus tarnybiniu limuzinu :) Neužtenka pinigų - vadinasi nevertas, būsi priverstas tapt ekologišku, va taip va - kad tik tingintys mokytis vairuotojo pažymėjimui nesijaustų nuskriausti
mental1ty 2014-01-29 15:37
>Kaip su visuomeniniu transportu aš nuvešiu vaikus į darželį/ į mokyklą?
darželio/mokyklos autobusas atvažaivęs pats paims vaikus
>Kaip su visuomeniniu transportu aš dar po to nuvažiuosi į darbą?
autobusu/metro/dviračiu tiesiai į darba galėsi varyt, nereiks net vaikų vežt kaip kad su nuosavu automobiliu veždavai
>Kaip su visuomeniniu transporto aš po to vaikus nuvešiu į papomokinius užsiėmimus?
užsiėmimų autobusai patys nuveš
>Kaip aš su visuomeniniu transporto tvarkysiu darbo reikalus, vyksiu į susitikimus?
gražiu oru - dviratis, negražiu - taksi. Na žiūrint koks darbas, jei esi santechnikas tai manau turėsi tam paskirtą spec automobilį.
Ir šiaip nespręsk apie kitus iš savo kiemo. Jei tavo lietuviškam mieste jau rytoj uždraustų nuosavą transportą, žinoma būtų chaosas Bet jei paimsim Hamburgą, kur manau jau dabar gan puikiai be nuosavo tr.pr. galima išsiverst, ir nuosekliai per kažkiek metų dirbsim ta kriptimi, visai realu, kad pasieksim tikslą ir išmesim nuosavas tr.pr.
immortallt 2014-01-29 15:47
Estija padarė, tai važinėjančių skaičių padidino tik 1-2%.
Mikriukai, gal šitos temos geriau neliesti. Kontrabandinis kuras, nemokami mokesčiai ir t.t.
obulgas, kiek tavo vaikams? 4-eri? 7-8'ių laisvai nuvažiuoti galėdavau bet kur pats, kur tik reikia. Užsienyje ilgiau irgi matyt nebuvęs. Čia ne problema, o įprotis.
Absoliutas 2014-01-29 15:59
Keista, kai pagalvoji jog kazkada zmones labai dziaugesi israde vidaus degimo varikly, o dabar dviratis tampa siekiamybe
Arthuras 2014-01-29 16:16
Labai norim būt panašūs į Vakarus (viešasis transportas), bet kažkaip nenorim būt panašūs į juos visais aspektais. Tuose pat UK'uose, jei vaikas paliktas vienas iki 12 metų - tėvam gręsia baudos už nepriežiūrą.
immortallt 2014-01-29 16:19
Arthuras, jo, geriausia gyvneti kaip Kinijoje, kur ilgiausiai trukęs kamštis tęsėsi tik 3 savaites.
Dėl vakarų, niekad nesakiau, priimti viską, kas ten yra.
Arthuras 2014-01-29 17:12
Tai blogai. Vienur bandom mėgdžioti kaip papūgos, o kitur spjaunam į absoliučiai logiškus įstatymus, kurie galioja Vakarų Europoje.
Atk 2014-01-29 17:42
O vaikai nemoka naudotis visuomeniniu transportu?
Unikali durnaropė 2014-01-29 18:19
Artūrai, o komforto laban, nenorėtum, kad būtų panaikintas centralizuotas šildymas, ir kad kiekvienas namas įsirengtų po nuosavą katilinę. Galėtų namo gyventojai patys nuspręst kada pradėti šildytis, taip pat būtų laisva valia rinktis kuro rūšį...
Matai, jam automobilių išmetamosios dujos nedaro jokios žalos (nekelia iš esmės jokių problemų). Tu aplamai, kada nors iškiši nosį iš savo bunkerio? Šiuo klausimu - pas tamstą visiškas proto invalidumas.
immortallt 2014-01-29 18:27
Arthurai, Kiniją paminėjau tik dėl perspektyvos, kas būna, kai viešasis transportas prastas. O Kinija nors ir didelė, bet ir atitinkamai išplėtota infrastruktūra.
Asmeninio transporto atsisakymas miestuose sprendžia kamščių problemą - viešasis nuvyksta daug greičiau. Taip pat mažiau reikia juostų. Negana to, mažėja tarša, gyventojų išlaidos, nebereikia tiek parkingo vietų ir atsiranda dar daugiau ploto žalioms zonoms. Mane Oslas labai nustebino, miesto dydis pagal gyventojus, kaip Vilnius. Automobilių gatvėse beveik nėra net piko metu, nepalyginsi su Vilniumi.
Kad nemoki įsivaizduoti situacijos kitokios, nei yra dabar, tai nereiškia, kad jinai negali keistis. Čia kaip kariamas šuo, kuris kabo kilpoje bei bijo ką nors padaryt, nes avdruk bus blogiau.
Xdmin 2014-01-29 18:33
O kas sito nenoretu? Lietuvoj paciam apsisildyti net gi pigiau gautusi nei su tuo centralizuotu sildymu.
evaldosia 2014-01-29 18:46
gera visuomeninį transportą gali sau leisti tik labai turtingos valstybės,kaip vokietija ,šveicarija,švedija,danija.ten darbo liaudis nevažinėja į darbą su darbiniais rūbais,nes darbe prie minus 15 šalšio neimanoma persirengti į darbinius rūbu,ar batai bus šlapi(vidus ledinis)valstybės tarnautojai tegu važinėja į darbą dviračiais,jie turės galimybę sušilti kabinete.kažkokias nesąmones rašo.jau ir lietuvoj bilietėliai per brangūs darosi dirbančiajam.jei į darbą reikia 3 bilietėlių(atgal dar 3),galima pamiršti autobusus.
Unikali durnaropė 2014-01-29 18:52
Čia buvo sarkazmas, susijęs su išmetamosiomis "dujomis".
Arthuras 2014-01-29 19:07
Gyventojų išlaidos yra pačių gyventojų reikalas. Jei aš noriu komfortiškai važiuot, važiuoju automobiliu. Ir tik mano reikalas, kiek man tai kainuoja. Čia tas pats, kas uždraust valgyti namuose, prabangiuose restoranuose, uždaryt maisto parduotuves ir pan. Atidarom valgyklas/gardus, kur maistas būtų daromas tonomis (dėl to geroookai pigiau), nebūtų jokio prabangesnio maisto/alkoholio/saldumynų/nebūtinų produktų, nes tai yra neefektyvu ir visi neturėtų kito pasirinkimo, kaip tik tenais valgyt. Įsivaizduoji, KIEK būtų pinigų sutaupoma?.. Ant kiek mažiau būtų teršiama gamta, nes reikėtų gerokai mažiau pakuočių, maišelių, maistas nebūtų išmetamas?.. Ant kiek sutaupytumėm vietos maisto parduotuvėms/restoranams?.. Kiek žmonės sutaupytų ant elektros, dujų ruošiant maistą?.. Kiek būtų sutaupoma ant visuomenės sveikatos priežiūros?.. Taip, tai yra hiperbolė, tačiau ne ką labiau nuo realybės nutolusi utopija, nei miestas be automobilių.
subjektas 2014-01-29 19:07
Na jo, utopija. Utopija nes niekas dar to nepasieke, dar nezinau nei vieno didelio miesto kuris butu "zalias" bet cia tik laiko klausimas.
Gal 20, 50, o gal ir 200 metu reikes kad utopija taptu realybe. Skeptikai bus visada kol niekas nepavyksta o ypac kai ne pirmas bandymas.
Ant tiek dauguma panikuoja kaip tas pats OBUGLAS kad net neleidzia bandyti naujoviu, del tokiu ir tempiama guma desimtmeciais.
Gi galima viska paruosti o per menesi tesiog pereiti ir tapti zaliu miestu. O jei bus problemos kad tu o ypac tu nedavaziuosi iki darbo kelis kartus, vaikai nepasieks mokyklos/darzelio ir tt galima bus vel grazinti ar dalinai grazinti miesta i senas vezias.
Mastykit placiau o ne kiekvienas apie save, mastykit kartu su visais o ne uzsidare . Dalintis idejomis ir siekti kartu visada priveda prie geru rezultatu. Sito visus mokino nuo darzelio bet niekas taip ir neismoko...
Galima butu dar aiskintis ir rasyti apie tai daug bet kaip sakoma jei pats negali padaryti netrukdyk kitiems...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rimtas iššūkis: antras pagal dydį Vokietijos miestas nori iš gatvių pašalinti nuosavus automobilius