Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arthuras 2014-01-29 19:23
Aš jau vienam čia, rodos, rašiau, kad valstybės (šiuo atveju miesto) valdymas nėra žaidimas. Ir pagaliau, laikas tą suprast! Bet kokie rimti darbai, projektai yra daromi planuojant, svarstant, įvertinant įeigas ir išeigas. Įeigos - kiek tai kainuos, ką reikės keisti, ko atsisakyti ir pan. Išeigos - ką ir kiek mes iš to gausime. Koks tikslas šitiek daug atsisakyt tik vardan religinio noro - "ekologiško" miesto?.. Suprasčiau, jei miestas būtų tikrai užterštas ir jau viskas padaryta dabartinėmis sąlygomis, kad tai pagerint. Nė velnio! Techninė apžiūra praleidžia visus su išpjaustytais katalizatoriais ir filtrais. Įmonės naudoja rusiškus automobilius vežioti krovinius. Kai pralekia koks senas autobusas - galima padust nuo to, ką jis išmeta.
Paryškinta vieta... Darželyje gal to ir nemoko, bet universitete tikrai moko - ieškoti pačio GERIAUSIO sprendimo, kuris atneštų kuo daugiau/geresnės išeigos su kuo mažesnėm įeigom... Taip pat moko, nespręsti tų problemų, kurių nėra.
Unikali durnaropė 2014-01-29 19:23
Gali savo neužterštumais nekliedėt ir gali nerodyt matuoklių statistikos. Geriau praeik retsykiais piškom gatvėmis. Kaip tu sakei, kvapą užima...? Tu kalbi apie kledarus... nereikia ir kledarų, kai paskui viena kita ir nauja mašina zuja, vėjo nėra ir jau sukas galva. Bet iš kur tu žinosi tokius dalykus, gi niekad neišlipi iš savo keturračio kukono.
Komforto matai jam prireikė - nusipirk elektromobilį, ir galėsi zujinti ir viešojo transporto juostomis, ir neapturėti nekomforto, susijusio su kamščiais. Ir gausi pagirų nuo durnaropės (ir ne tik), kad nebezdi .
Arthuras 2014-01-29 19:31
Dar 10 metų į priekį ir daugiau nei pusė automobilių bus elektriniai. Kokios problemos?..
Unikali durnaropė 2014-01-29 19:48
Ne viskas kas neužuodžiama, yra nenuodinga.
p.s.
na viskas aišku su tavim - tau užterštumas yra tik tada, kai nuo dūmų pats palieki juodas ir užima kvapą, o visa kita ekologiška ir gaivu. Labai aukštas „pakantumo“ lygis.
Arthuras 2014-01-29 19:59
Tą puikiai suprantu, todėl ir nurodžiau matuoklius, kur galima pasižiūrėti užterštumą.
Unikali durnaropė 2014-01-29 20:13
Aš tai dabar apie dūmus kalbu, o tu apie ką? Beje, du kaminus gali ir viena įmonė turėt .
O apie matuoklius - dar kartą kartoju - kai jie bus bent kiekvienoj gatvėj, tada ir pakalbėsim.
Arthuras 2014-01-29 20:41
O aš nesikoncentruoju ties vienu aspektu, o matau bendrą vaizdą.
immortallt 2014-01-29 21:38
O kas draudžia namo renovacijos metu įsidiegti katilinę? Niekas. Pasidarai katilinę, net atsijungti nuo šilumos tinklų nereikia, tiesiog šilumos neimi iš jų ir viskas.
Shinigami 2014-01-29 22:17
http://www.vilniustransport.lt/lt/pages ... #nemokamas
Va čia didelė viešojo transporto problema. Kaip nuvažiavus į maxima iš jos parsivežti pirkinių maišą?
1) Dabartinių viešuoju transportu tai ne patogu.
2) Reikia papildomai mokėti. Nors jis ne užima papildomos keleivio vietos. Ar sveria ne daug.
3) Kaip atsikratyti bomžų autobusuose.
4) Kaip žiemos metu važiuoti dviračiu, kai lauke -20 laipsnių C. Smarkus vėjas ar lietus.
Žinoma, viską tobulinant ir daug investuojant galima viską padaryti.
jureivis 2014-01-29 22:45
Esme paprasta, kaikuruose rajonuose tarp daugiabuciu yra paprasi nuosavi namai. Tai ziema, kai jie uzkurena malkomis arba pjuvenu briketais, tai praktiskai jei gyveni kokiam penktam aukste, lango geriau nedaryk, nes visas butas pakvips nemaloniu kvapu. Ypac pajaucia asmininkai, kai i toki kvartala ieina, kur nuosavu namu daug ir jie savo katilines uzkure.
Ghost_S 2014-01-29 23:06
Kodel Lietuvoje nera duodojami elektromobiliai ir hibridiniai auromobiliai?Pvz negrazinamas PVM ir nemokamas parkingas?
sabotan 2014-01-29 23:35
Zmogau keisk poziuri , viska galima su viesu transportu daryti be to yra taksi .
bala 2014-01-30 09:24
Tai galima ir su VT visur nuvažiuoti, bet nuosavu automobiliu patogiau.
O jei visus "mašinistus" persodinsi į taksi, tai automobilių kiekis mieste nepasikeis.
Arns 2014-01-30 09:48
Jei užsibrėš didelę reformą įgyvendinti, skirs pinigų ir laiko, viskas įmanoma. Europa tai ne amerikietiškas kaimas, čia tankumas kito lygio. Taigi teisingai suplanuoti viešojo transporto maršrutai gali patenkinti didžiąją dalį poreikių. Sudarytos sąlygos patogiai trumpinti kelius leis pėstiesiems ir dviratininkams pasireikšti labiau. Greitam ir skubiam nuvažiavimui Taksi bei miesto mašinų nuomos pilnai patenkins likusius poreikius. Išvykimui į kitą miestą pritaikytas tarpmiestinis transportas su reikiamos kitokios transporto priemonės nuoma, išspręs dar nemažą dalį kylančių problemų.
Teko skaityti straipsnį, jog modernusis miestų planavimas atsigręžia į viduramžius, kada miestą sudarinėjo atskiri gyvi kvartalai. Kvartalai su savomis gildijomis ar cechais. Juk ir dabar didžiąją dalį pinigų išleidžiame artimiausiame prekybos centre, artimiausiame turguje ar kepykloje. Aiškiuose kvartaluose, su miesto sprendimu nepasiduoti pinigams, vaikai eitu į artimiausią jiems darželį, mokyklą. Kelių kvartalų bloko sankirtose ar didelio kvartalo principu, centre išdėsčius reikiamas įstaigas, nebereiktu per visą miestą brautis vežant kad ir iki darželio, užtektu nuvesti, nes būtu arti.
Dideliems biurams neduodant leidimų statytis kur panorėjus, jie neįkurtu atskirų kvartalų, tad būtu pasiekiami kur kas paprasčiau ir mažiau nuostolingi viešajam transportui (žmonėms pvz savaitgalį poreikio į tokius kvartalus važiuoti nėra poreikio, tad VT generuoja tik nuostolius, bet tiems keliems, kuriems reikia, maršrutų nebuvimas tampa problema). Įsikūrimas kvartaluose ir tą išsprendžia. Ir mažinant nuosavo būsto poreikį, kuriant daugiau nuomojamo, žmonės susiradę naują darbą, galėtu laisviau persikelti prie artimesnių darbovietei ar patogesnio susisiekimo su ja vietų, taip dar labiau sumažindami nuosavo transporto reikalingumą.
Patys pagalvokim, sumažėjus eismui, jau dabartinių technologijų pakaktu, kad pvz tramvajai, metro galėtu važinėti savarankiškai, t.y be vairuotojo. Taip ženkliai atpigintu patį VT. Miesto automobiliai bei laisvo laiko bendros panaudos automobilių sistema jau ne vienerius metus egzistuoja megapoliuose, tereikia jai paskatinimo.
kestutisz 2014-01-30 09:55
Gi ir gyventi galima ne nuosavuose namuose, o koncentracijos stovyklose - taip tikrai ir ekonomiškiau, ir ekologiškiau. Na, bent jau kaip kinai gyvenantys tiesiai barakuose fabriko teritorijoje. Tinklus tik reikia ištiesti, kad savižudžiai asfalto nepurvintų ir užsakovų negąsdintų.
gytis13 2014-01-30 10:07
Galutinis rezultatas - tokio miesto gyventojų pradės greitai mažėti. Visi pabėgs į normalus miestus
Vytax 2014-01-30 10:13
Nagi pasidairykime po Hamburgą: http://goo.gl/3etSLB
Aišku ne Manhetenas, bet čia nuosavas automobilis tikrai ne patogiausia transporto priemonė.
immortallt 2014-01-30 11:20
Gosh, parsivežti prekes yra problema... Gyvenu bute, niekad nebuvo bėda. Vienas iš variantų - užsisakai prekes internetu, kad ir iš e-maxima. Kitas variantas, išsinuomoju mašiną ir car sharing. Šiuo metu už valandą kažkur 8-10 litų. Dar kitas variantas, išsikvieti taksi.
Aišku, dauguma susirinko tokių, kurie nesugeba įsivaizduoti gyvenimo kitokio, nei yra šiuo metu.
Arthuras 2014-01-30 11:45
gyvenimas - komfortiškesnis, patogesnis. Supranti? Jaučiu, kad nelabai ir suprasi. Ir mes turime visus resursus siekti patogesnio gyvenimo. Neturime tokių trukdžių, kokius turi, tarkim, Kinija. Tai kokio b*b*o, atsiprašant, turim gyventi kaip jie? Kodėl mes prisimetame sau problemas, kurių neturime ir net tolima perspektyva, neturėsime?..
Kaip jau aš pateikiau pavyzdį su maitinimu(kažkaip visi praleido pro akis...) ir kitas asmuo čia pastebėjo, jog Kinijoje žmonės gyvena išvis barakuose šalia savo darbo. Tai kodėl neimame pavyzdžio ir šitoje sferoje? O juk tikrai, apskritai būtų galima visam miestui gyventi "garduose" kartu su visais, kokiuose nors angaruose. Maistas būtų ruošiamas bendrai, tik sveikas. Angarus būtų galima padaryt pasyvius, praktiškai šildyt nereikėtų. Įsivaizduojat, KIEK būtų sutaupoma? Kiek žmonės ekologiškiau gyventų? Čia transportas lieka tik smulkmė, palyginus, kiek "geriau" būtų gyventi taip.
Sakysit nekomfortas, nėra privatumo, nėra malonumų?.. Tas pats ir su viešuoju transportu. Jis yra tiesiog būtinybė ten, kur miestuose gyventojų tankumas toks, kad ryte neįmanoma nusigauti į darbą automobiliu. Vilniuje... Vilniuje 7h ryto iš vieno galo į kitą galą miesto per kelioliką minučių galima nusigaut.
immortallt 2014-01-30 12:44
Vilniuje per keliolika minučių su mašina 7h ryto? Nejuokauk gerai. Čia nebent naktį, kokią 3 gali tap greit nusigauti. Klaipėdoje ir tai 15min trunka, jau viršyjant greitį.
Jei vis dar nesupranti, kad per 20 metų keisis ir viešasis transportas bei kaip gali būti greičiau ir patogiau viešasis, nei asmeninis, na tada ką padarysi.
Iš vis gali išnykti asmeniniai automobiliai po 20 metų ir liks tik dėl mados ar noro pasirodyti norintys. Išsikviesi autopilotu valdomą taksi, nuveš kada nori, kur nori ir kainuos pigiau nei savo mašiną turėti. Kaip pigiau? Kaip google vadovas pasakė, 95% laiko automobilis nenaudojamas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rimtas iššūkis: antras pagal dydį Vokietijos miestas nori iš gatvių pašalinti nuosavus automobilius